Ja, maar VVV tegen RKC is ook gewoon een risico. en Zwolle tegen Groningen ook wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat wel.HSV wint gewoon van Dortmund en Southampton van Aston Villa. Niet normaal.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar VVV tegen RKC is ook gewoon een risico. en Zwolle tegen Groningen ook wel.
Echt bizar veel geluk gewoon
Dan speelt Twente wel in dat bruine tenue.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou wel lagguh zijn als Twente nu in Arnhem speelde, huhu Duitsers tijdens de Market Garden herdenking dinges, huhuhu, en dan winnen. Huhu.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan speelt Twente wel in dat bruine tenue.
En een zwart logo erop, in een witte cirkel.quote:
maaskant schijnt ze er heen gestuurd te hebben op werkbezoek hoorde ik. Konden ze eens zijn wat strijdlust was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
Het was gisteren wel gezellig in Haren, aldus de Groningse selectie.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Altijd als Zeefbuik op doel afgaat kan je gewoon wegzappen, hij scoort toch niet.
Als je hem toen hoorde over de selectie, dan was het net alsof ze favoriet voor de titel waren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Nijland vorig seizoen met zijn Texeira.De nieuwe Suarez.
Tja, dan had hij er niet aan moeten beginnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Maaskant zal wel de schuld krijgen voor de kutselectie die Nijland samen heeft gesteld
nee , maar het is veelzeggend dat Nijland er zonder kritiek of wat dan ook vanaf komt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dan had hij er niet aan moeten beginnen.
Wat was er?quote:
Bossen en Smit zijn mss vriendenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
snap jij wat er aa nde hand was?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
scheidsrechter gaf geel aan bruns om een of andere reden
Voetbalsupporters zijn vaak kortzichtig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
nee , maar het is veelzeggend dat Nijland er zonder kritiek of wat dan ook vanaf komt.
Hij stond op en liep weg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
scheidsrechter gaf geel aan bruns om een of andere reden
Dat impliceerde de commentaar wel ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bossen en Smit zijn mss vrienden?
Geen idee verder
wtfquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij stond op en liep weg.
Ipv vervoer via brancard
Terecht geel, vieze tijdrekkert.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij stond op en liep weg.
Ipv vervoer via brancard
Rutten haalde er het maximale uit . Ach ja dat Groningen degradeert , worden ze mss eens wakker daarquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn vaak kortzichtig.
Rutten kreeg vorig jaar ook de schuld. Pas nu er een trainer met uitstraling zit beginnen mensen naar Brands te wijzen.
tja die denken met Micheal de Leeuw en Genero de Zeekoe Europa in te gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:22 schreef Devv het volgende:
Groningen. Zelfs het voetbal is van bedenkelijk niveau.
Vergeet Van Basten niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaat een heerlijke race worden tussen Robert Maaskant en Dick Advocaat
1. Maaskant bij mij.quote:
Dat zou echt nergens op slaan, je weet wat je binnenhaalt en je weet dat je een tering selectie hebt.quote:
Dan zou Van Basten ook mogen blijven zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zou echt nergens op slaan, je weet wat je binnenhaalt en je weet dat je een tering selectie hebt.
Nijland denkt dat zijn selectie awesome is...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zou echt nergens op slaan, je weet wat je binnenhaalt en je weet dat je een tering selectie hebt.
Awh, lullig. Ik had het DP wel gegund.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef Marsenal het volgende:
Toch denk ik dat Wouters eerder gaat.
Hij zit weer op 1 lijn met het bestuur en het huidige bestuur heeft problemen met Foppe en Riemer, aldus VI.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef DrommelsDrommels het volgende:
van Basten gaat er als eerste uit omdat die mot heeft met het bestuur en Foppe de seniele Haan
Die voorzitter vindt volgens mij de selectie wel goed en lijkt me niet erg geduldig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat een ban op.quote:
Aardig stuk eroverheen wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:29 schreef Caland het volgende:
Oh, toch goed gezien van die grensrechter.
Een verstandshuwelijk heet dat. dat bestuur zit te loeren op tegenvallende resultaten van Marcoquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zit weer op 1 lijn met het bestuur en het huidige bestuur heeft problemen met Foppe en Riemer, aldus VI.
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
Maaskant die geacteerd intetogen reageert![]()
Anders had je bier en een iPad kunnen halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kut voor PEC en mijn bankrekening
Feyenoord niet, geen geld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:34 schreef Wilskracht het volgende:
Verhoeven kan ook nog naar Roda en na morgen naar Feyenoord.
Sorry man. Ik wou het nog in 'man' veranderen, dat is evt. nog steeds een optie?quote:
Laat nu maar zitten, het momentum is voorbij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man. Ik wou het nog in 'man' veranderen, dat is evt. nog steeds een optie?
Ga weg man skkl.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:38 schreef Rickazio het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE, HIER IS DAT FEESTJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |