Hij zit weer op 1 lijn met het bestuur en het huidige bestuur heeft problemen met Foppe en Riemer, aldus VI.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef DrommelsDrommels het volgende:
van Basten gaat er als eerste uit omdat die mot heeft met het bestuur en Foppe de seniele Haan
Die voorzitter vindt volgens mij de selectie wel goed en lijkt me niet erg geduldig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zou echt nergens op slaan, je weet wat je binnenhaalt en je weet dat je een tering selectie hebt.
Staat een ban op.quote:
Aardig stuk eroverheen wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:29 schreef Caland het volgende:
Oh, toch goed gezien van die grensrechter.
Een verstandshuwelijk heet dat. dat bestuur zit te loeren op tegenvallende resultaten van Marcoquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zit weer op 1 lijn met het bestuur en het huidige bestuur heeft problemen met Foppe en Riemer, aldus VI.
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
Maaskant die geacteerd intetogen reageert![]()
Anders had je bier en een iPad kunnen halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kut voor PEC en mijn bankrekening
Feyenoord niet, geen geld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:34 schreef Wilskracht het volgende:
Verhoeven kan ook nog naar Roda en na morgen naar Feyenoord.
Sorry man. Ik wou het nog in 'man' veranderen, dat is evt. nog steeds een optie?quote:
Laat nu maar zitten, het momentum is voorbij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man. Ik wou het nog in 'man' veranderen, dat is evt. nog steeds een optie?
Ga weg man skkl.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:38 schreef Rickazio het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE, HIER IS DAT FEESTJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |