donequote:Op zaterdag 22 september 2012 17:58 schreef Mickeys het volgende:
In de OP mag het agenda item van vandaag er ook weer uit
Leuke impressie. Boel motorenquote:
Nog veel motoren met pech, of viel dat meequote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Nog veel motoren met pech, of viel dat mee
ik heb er een 1 gezien met pech de rest wat stil stond moest volgens mij pissen langs de wegquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
een hoop waarvan maar 1 koplamp het deedquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Trek de stekker eraf danquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef lipjes het volgende:
Aankomst brussel:
En die MF-er is mijn broer, maar die MF-t niet.
Btw, deka, heb jij mijn rek-en-strek oefeningenfilm voor op de motor nog ?
Is dat Blacklining die voor je rijd nu met werkend remlicht?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef lipjes het volgende:
Aankomst brussel:
En die MF-er is mijn broer, maar die MF-t niet.
Btw, deka, heb jij mijn rek-en-strek oefeningenfilm voor op de motor nog ?
Nee, blacklining had gepost dat ie niet meer ging want zijn koplamp was kapotquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is dat Blacklining die voor je rijd nu met werkend remlicht?
Trek hem er gewoon zelf af als je de kans hebtquote:
Nee die reed zijn koplamp kapot toen we gingen verzamelen in breda.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, blacklining had gepost dat ie niet meer ging want zijn koplamp was kapot![]()
[..]
Trek hem er gewoon zelf af als je de kans hebt
Oh, verkeerd gelezen danquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee die reed zijn koplamp kapot toen we gingen verzamelen in breda.
Hij sneed af over het gras en dat ging niet zo goed
Deka was meequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef Mickeys het volgende:
Ik zit in stukjes te kijken. Deka naast BL?
Ik ben wel gegaan, maar dacht bij het verzamelpunt in Breda zo slim te zijn om een stukje af te snijden omdat ik al genoeg rond had gereden over dat verdomde industrieterrein. Alleen over het gras werkt niet zo goed met zo'n dingquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, blacklining had gepost dat ie niet meer ging want zijn koplamp was kapot![]()
[..]
Trek hem er gewoon zelf af als je de kans hebt
Ah oke, niet helemaal goed gelezen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben wel gegaan, maar dacht bij het verzamelpunt in Breda zo slim te zijn om een stukje af te snijden omdat ik al genoeg rond had gereden over dat verdomde industrieterrein. Alleen over het gras werkt niet zo goed met zo'n ding
En ja, mijn remlicht werkt weer
Heb van die val wel serieus last van m'n schouder trouwensDaar viel het wel mee, maar op de snelweg terug kwam die weer lelijk opzetten. Net ingesmeerd met tijgerbalsem, ben benieuwd hoe het morgen zit.
Balen voor jequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben wel gegaan, maar dacht bij het verzamelpunt in Breda zo slim te zijn om een stukje af te snijden omdat ik al genoeg rond had gereden over dat verdomde industrieterrein. Alleen over het gras werkt niet zo goed met zo'n ding
En ja, mijn remlicht werkt weer
Heb van die val wel serieus last van m'n schouder trouwensDaar viel het wel mee, maar op de snelweg terug kwam die weer lelijk opzetten. Net ingesmeerd met tijgerbalsem, ben benieuwd hoe het morgen zit.
Beugeltje waar die aan vast zit is verbogen, maar dat zit vast achter de poot van de voorvork. Het is dus hopen dat ik dat recht krijg zonder de hele kroonplaat eraf te moeten halenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, niet helemaal goed gelezen.
Is wel zuur man. Is er nog meer kapot behalve je koplamp ?
Vervelend van je schouder, hoop dat het wat minder wordt. Anders even een belletje doen naar de fysio, die masseert t even en waarschijnlijk wel weer over
Ik weet wat je bedoeld, klote beugels zijn dat ja. Hoop dat je t weer kunt fixen want zonder koplamp rijden is niet erg handig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beugeltje waar die aan vast zit is verbogen, maar dat zit vast achter de poot van de voorvork. Het is dus hopen dat ik dat recht krijg zonder de hele kroonplaat eraf te moeten halen
Ik ben al aan het mailen met iemand over een koplamp voor 15 euroVan een Honda CB450. Had jij nog iets gevonden Lipjes?
Oh, dan moet je de andere beelden eens zien, daar staan km's filequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:04 schreef Mickeys het volgende:
Maar flink aantal km met motoren lipjes... leuk ook om te zien dat er file met auto's ontstaat net na de afslag hehehe. Met toestemming door rood mogen rijden
Lol.. neuh... dit was al flink lang filmpje genoeg voor mij.. Het is toch anders om te zien als je er zelf niet bij bent geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh, dan moet je de andere beelden eens zien, daar staan km's file
Je had de zure gezichten in de blikjes eens moeten zienquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:04 schreef Mickeys het volgende:
Maar flink aantal km met motoren lipjes... leuk ook om te zien dat er file met auto's ontstaat net na de afslag hehehe. Met toestemming door rood mogen rijden
Maar ik begrijp dus dat je op je schouder bent gelazerd en dus de koplamp stuk... en volgens mij deed je achterlicht het ook niet of had je die uit staan? (kan licht op mijn motor niet uitzetten maar ik weet dat ze wel bestaan waar het wel bij kan)quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je had de zure gezichten in de blikjes eens moeten zien
Btw, duidelijkere foto van wat er nou zoal kapot is
[ afbeelding ]
Als je toch je koplamp gaat fixen, houd je voorvork eens bij. Vooral het gedeelte wat naar binnen gaat.. tenzij je lekke voorvorkkeringen wilt hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je had de zure gezichten in de blikjes eens moeten zien
Btw, duidelijkere foto van wat er nou zoal kapot is
[ afbeelding ]
Ik had een fietsbel op mijn brommer zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Daar heb ik dus een keer een boete voor gekregen met mijn brommer
Hells Angels heb ik wel een paar gezien, maar niet in grote getalen inderdaad. Denk dat de meeste Harleys bij de Belgische grensovergang uit elkaar zijn gevallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef lipjes het volgende:
Mwa, ik zag wel een aantal clubs.
Helaas geen hells angels en saturdarah
volgens mij werden die mc's niet toegelaten bij de ritquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hells Angels heb ik wel een paar gezien, maar niet in grote getalen inderdaad. Denk dat de meeste Harleys bij de Belgische grensovergang uit elkaar zijn gevallen
Heerlijk asfalt in belgie hequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hells Angels heb ik wel een paar gezien, maar niet in grote getalen inderdaad. Denk dat de meeste Harleys bij de Belgische grensovergang uit elkaar zijn gevallen
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volgens mij werden die mc's niet toegelaten bij de rit
Ja, had zelfs nog een tweede keer gekeken. Maar ik heb het dan over 3 of 4 he, geen groepquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:08 schreef JK het volgende:
Denk ook dat die het drukker hebben met andere zaken.
Blacklining, weet je zeker dat het Hell's Angels waren? De colors / patches goed gezien?
De reden dat Harley rijders nooit groeten heeft idd er wel mee te maken dan anders alles uit elkaar rammelt.
OKquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, had zelfs nog een tweede keer gekeken. Maar ik heb het dan over 3 of 4 he, geen groep
quote:
Ja was inderdaad op de terugweg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal de beelden morgen eens terugkijken voor je gerek en strek. Op de terugweg was het toch?
Gaaf filmpje van de binnenkomst trouwens. Mijn accu was inmiddels leeg vergeten op te laden 's nachts
Kapte ermee toen we van de snelweg afreden bij Brussel. Eenmaal daar verse accu erin gestopt, dus als het goed is staat het wel op tapequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja was inderdaad op de terugweg.
Maar wanneer was die leeg dan?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kapte ermee toen we van de snelweg afreden bij Brussel. Eenmaal daar verse accu erin gestopt, dus als het goed is staat het wel op tape
Edit: staat er inderdaad op, al reed ik niet zo dichtbij je waardoor het eerder lijkt alsof je iemand aan het palen bent op je fiets
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef JK het volgende:
Ik heb het over de colorclubs, de MC's.
Niet Brave Hendrik op de BMW en z'n toercluppie.
Mogguh.quote:Op zondag 23 september 2012 01:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_motorclubje.html
Lol gaat je adrenaline ook wel van stijgen, draai dan gewoon om
Woehaha... dat gezicht van Deka herken ik directquote:Op zondag 23 september 2012 11:43 schreef lipjes het volgende:
En deka en mij gevonden:
[ afbeelding ]
Zijn helm en de koplamp die niet aan is moet genoeg zeggenquote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef lipjes het volgende:
Zo te zien wel als ik de videobeelden zo nakijk
Zo koud is het de hele week om 7 uur al, niet zo piepenquote:Op zondag 23 september 2012 11:57 schreef Salatrel het volgende:
Was vanmorgen om 5:30 best frips. Veel warmer dan een graad of 5 zal het niet geweest zijn
Waar ik woon niet.quote:Op zondag 23 september 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo koud is het de hele week om 7 uur al, niet zo piepen
quote:Op zondag 23 september 2012 11:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zijn helm en de koplamp die niet aan is moet genoeg zeggen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef Salatrel het volgende:
BL was dus in brussel als voorbeeld waarom APK wel nodig is?
APK had mijn stupiditeit van offroaden met een Bandit echt niet kunnen voorkomenquote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef Salatrel het volgende:
BL was dus in brussel als voorbeeld waarom APK wel nodig is?
Die verwarring bij mensen die wilden tanken was dan wel weer grappig. Ineens motoren uit alle hoeken en gatenquote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef lipjes het volgende:
haha, ja was niet zo slim.
Mijn broer en deka konden dat prima gezien hun motoren.
Ik ben maar even via een andere manier gegaan evenals de rest
Ja, iedereen tanken behalve ikquote:Op zondag 23 september 2012 16:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die verwarring bij mensen die wilden tanken was dan wel weer grappig. Ineens motoren uit alle hoeken en gaten
quote:Op zondag 23 september 2012 16:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die verwarring bij mensen die wilden tanken was dan wel weer grappig. Ineens motoren uit alle hoeken en gaten
Mijn achtervelg is anders behoorlijk ranzigquote:Op zondag 23 september 2012 17:48 schreef Tankiej het volgende:
Zo, lekker stukje gereden! Geweldig weer om te rijden vandaag
Ik heb nu trouwens ook S100 kettingspray, mn achtervelg is nog nooit zo schoon geweest na een ritje. Dat spul had ik eerder moeten kopen
quote:
2cm is behoorlijk veelquote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wilde daar deze gaan halen als ik niks anders kan vinden
http://www.japparts.nl/in(...)897&products_id=5833
Eigenlijk 2 cm te smal, maar vooruit.
Denk jij dat alle voorvorken dezelfde hartafstand hebben?quote:Op zondag 23 september 2012 18:10 schreef BlackLining het volgende:
Zijn er zat te vinden, maar 20cm is de afstand tussen de bevestigingspunten. Lampdiameter 18 cm staat er vaak bij. Ik ga er vanuit dat die allemaal gewoon hetzelfde zijn. Sowieso is 7" een vrij gangbare maat. Alleen mijn lamp is niet meer rond maar eivormig, dus ik kan hem niet goed meten
Maar die van mij was anders 1 ritje na schoonmaken alweer geheel zwart. Nu is hij nog net zo schoon als toen hij de laatste keer is schoongemaakt. Dat is gedaan bij Motoport, de monteur vond hem nogal viesquote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn achtervelg is anders behoorlijk ranzig
Te lang geleden dat ik die van mij schoon heb gemaaktquote:Op zondag 23 september 2012 19:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar die van mij was anders 1 ritje na schoonmaken alweer geheel zwart. Nu is hij nog net zo schoon als toen hij de laatste keer is schoongemaakt. Dat is gedaan bij Motoport, de monteur vond hem nogal vies
Nee, maar er zijn wel gangbare maten natuurlijk. En de meeste lampen die als 7" (18 cm) worden aangeboden hebben de bevestiging op 20 zitten. Daarnaast zit de lamp natuurlijk niet direct op de voorvork, maar aan beugeltjes.quote:Op zondag 23 september 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk jij dat alle voorvorken dezelfde hartafstand hebben?Er zit echt wel verschil in hoor.
En zie mijn link boven je post, dat is 20cm tussen de bevestigingspunten.
Dat ziet er niet echt goed uit neequote:Op zondag 23 september 2012 19:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn wel gangbare maten natuurlijk. En de meeste lampen die als 7" (18 cm) worden aangeboden hebben de bevestiging op 20 zitten. Daarnaast zit de lamp natuurlijk niet direct op de voorvork, maar aan beugeltjes.
En dat is ook lullig, dat beugeltje is dus verbogen;
[ afbeelding ]
Dat hoort, op een uitloopje onder en boven na, parallel te lopen aan de voorvorkpoot.
Wasbenzine geweldig spulquote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn achtervelg is anders behoorlijk ranzig
Stage nog wel?quote:Op zondag 23 september 2012 19:20 schreef stinkie het volgende:
Uithijgen op bank. 3 uur vechtsportstage gehad. En niet dat er dan een plaspauze vanaf kan halverwege ofzo.
Ik word te oud voor die ellende
5 dagen nog wel damnquote:Op zondag 23 september 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Woon-werk motor, niet nodigDeze week staat hij gewoon minimaal 5 dagen stil
Dinsdag op vakantie tot vrijdagquote:Op zondag 23 september 2012 21:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
5 dagen nog wel damn
Ff kijken wat het weer doet morgen anders pak ik de bak van pa wel (A)
Mooi argument om in de vakantie ff chikie te hosselenquote:Op zondag 23 september 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dinsdag op vakantie tot vrijdag
Weet nog niet wat zaterdag brengt, maar zondag naar chocoladefestival in Zutphen
Opaquote:Op zondag 23 september 2012 19:20 schreef stinkie het volgende:
Uithijgen op bank. 3 uur vechtsportstage gehad. En niet dat er dan een plaspauze vanaf kan halverwege ofzo.
Ik word te oud voor die ellende
Ik ga samen met m'n pa, dus neequote:Op zondag 23 september 2012 21:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mooi argument om in de vakantie ff chikie te hosselen
Oh haiquote:
Hey Vinquote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga samen met m'n pa, dus nee
[..]
Oh hai
Vergis je je niet met de bokbierdagen in Zutphen?quote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga samen met m'n pa, dus nee
[..]
Oh hai
Nee gewoon aantal stijlen door elkaar.quote:
quote:
Diplomacadeautjequote:Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vergis je je niet met de bokbierdagen in Zutphen?
Ik zag gisteren op tv dat het oktoberfest weer is begonnen, niks voor jou?quote:Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vergis je je niet met de bokbierdagen in Zutphen?
Ik doelde op dat chocola gevalletjequote:Op zondag 23 september 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Diplomacadeautje
4 dagen naar Barcalona.
quote:Op zondag 23 september 2012 21:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op tv dat het oktoberfest weer is begonnen, niks voor jou?
Nee, dat is zondag als het goed is.quote:Op zondag 23 september 2012 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik doelde op dat chocola gevalletje
Dat zeg ik perfect om een leuke dame mee te slepen, die zijn da gek opquote:Op zondag 23 september 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is zondag als het goed is.
quote:Op zondag 23 september 2012 21:39 schreef Geerd het volgende:
[..]Altijd goed natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van chocolade krijg je puistjes. Beter neem je een leuke dame niet meequote:Op zondag 23 september 2012 21:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zeg ik perfect om een leuke dame mee te slepen, die zijn da gek op
Gaat al weer stukje beter...quote:
Lol... ik zit net aan de chocola... hoop geen puistjes te krijgen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Van chocolade krijg je puistjes. Beter neem je een leuke dame niet mee.
Oh zo, ja die gaat al meequote:Op zondag 23 september 2012 21:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zeg ik perfect om een leuke dame mee te slepen, die zijn da gek op
Mwoa ligt ook aan de persoon denk ik. Ik heb er nooit last van. Van veel melk (lees: 2L op een dag) krijg ik wel puistjesquote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Van chocolade krijg je puistjes. Beter neem je een leuke dame niet mee.
Mooi! Ja gaat goed hoorquote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gaat al weer stukje beter...
En met jou?
Wouw... you're in love?quote:Op zondag 23 september 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi! Ja gaat goed hoor
Vrijdag FOKster gemeet en gisteren in Zutphen rondgelopen
Oh excuus voor een verwarring. Vrijdag een FOKster gemeet en gisteren met een vriendin in Zutphen rondgelopenquote:
Ow.. dus je bent niet in love?quote:Op zondag 23 september 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh excuus voor een verwarring. Vrijdag een FOKster gemeet en gisteren met een vriendin in Zutphen rondgelopen
Eigenlijk wel, maar zij (die van gisteren) vind me niet leukquote:
Schijnt morgen nog erger te worden. Wou dinsdag op de motor naar Assen, maar met deze voorspellingen twijfel ik daar sterk aanquote:Op zondag 23 september 2012 22:26 schreef BlackLining het volgende:
Vind het voor de verandering niet zo erg om bij gebrek aan koplamp naar huis te koekblikken vandaag![]()
Wind, regen en kou
Ga woensdag maar naar Assen, kun je zien hoe ik op mijn AVB ga falen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Schijnt morgen nog erger te worden. Wou dinsdag op de motor naar Assen, maar met deze voorspellingen twijfel ik daar sterk aan
Wut? Nog erger als nu? *gaat weersvoorspelling checken*quote:Op zondag 23 september 2012 22:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Schijnt morgen nog erger te worden. Wou dinsdag op de motor naar Assen, maar met deze voorspellingen twijfel ik daar sterk aan
Ha... ik ga dinsdag naar een kennis kijken die racet op een roze motorquote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ga woensdag maar naar Assen, kun je zien hoe ik op mijn AVB ga falen.
Dat zei ik toch?quote:Op zondag 23 september 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
Dat belooft weinig goeds voor morgen
Dit treft heel Nederland. Zat nog te twijfelen of ik mijn paviljoen zou afbreken, was ik helaas te laat mee. Misschien volgend weekend maar doen, dan kan de motor ook daar weer staanquote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt maar wil nog wel eens verschillen in NL
Ik las het inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit treft heel Nederland. Zat nog te twijfelen of ik mijn paviljoen zou afbreken, was ik helaas te laat mee. Misschien volgend weekend maar doen, dan kan de motor ook daar weer staan
Regenkleding al bij elkaar gezocht?quote:Op zondag 23 september 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
Dat belooft weinig goeds voor morgen
Ik vertrouw mijn motorpak erop dat ie waterdicht is. Maar ik neem het voor de zekerheid maar meequote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Regenkleding al bij elkaar gezocht?
Roze motor? Jeetje!quote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ha... ik ga dinsdag naar een kennis kijken die racet op een roze motorWoensdag word ook weer een natte dag
Ik zei niet dat ik daar 80 reedquote:Op maandag 24 september 2012 09:47 schreef lipjes het volgende:
Dus wat kan je de volgende keer beter doen?
50. En ik kan me geen flitspaal herinnerenquote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Volgens mij staat vlak na die bocht ook een flitspaalAls ik het me goed herinner is de snelheidslimiet daar 70 toch?
Klopt, maar daar staat geen flitspaal.quote:Op maandag 24 september 2012 10:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Ah, ik dacht dat dit bij het Gelredome was. Als je vanaf Arnhem Centrum komt en dan kan je linksaf richting Gelredome en rechtsaf richting o.a. die dijkjes
Skoda Yeti achterop een ander geklapt, stond er zelf ook inquote:
Ik ben er bij Schaarsbergen maar afgegaanquote:Op maandag 24 september 2012 12:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Skoda Yeti achterop een ander geklapt, stond er zelf ook in
Waar is dat?quote:
Nu wel.quote:Op maandag 24 september 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
lipjes, deze al gezien? :
[ afbeelding ]
Facebook MAG.quote:Op maandag 24 september 2012 14:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nu wel.
Waar heb je die gevonden?
Tevens betaal ik 120 per jaar, beperkt casco + opzittenden + diefstal + 1000e kleding.
22 jaar
dat is wel even wat goedkoper dan mijnequote:Op maandag 24 september 2012 14:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nu wel.
Waar heb je die gevonden?
Tevens betaal ik 120 per jaar, beperkt casco + opzittenden + diefstal + 1000e kleding.
22 jaar
zlm verzekeringenquote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is wel even wat goedkoper dan mijnewaar zit jij dan?
ok, zat altijd bij de anwb omdat je daar gewoon lekker in de winkel je zaken kon regelen, maar nu dat ook weg is twijfel ik om over te stappenquote:
De opgegeven postcode ligt buiten ons werkgebied. ZLM Verzekeringen is alleen werkzaam in Zeeland en Noord-Brabant.quote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
zlm verzekeringen
hier mijn volledig overzicht.
All-risk werd me wel iets te gortig.
http://www.zlm.nl/particulier/vervoer/motorverzekering/dekking/
Daarom zijn ze zo goedkoop, omdat ze niet in de randstad zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 14:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De opgegeven postcode ligt buiten ons werkgebied. ZLM Verzekeringen is alleen werkzaam in Zeeland en Noord-Brabant.
Dus niet voor iedereen beschikbaar... belachelijk
Tja, ik woon officieel niet in de randstad.quote:Op maandag 24 september 2012 14:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daarom zijn ze zo goedkoop, omdat ze niet in de randstad zitten.
Naja, ik vind het wel slim van ze.quote:Op maandag 24 september 2012 14:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, ik woon officieel niet in de randstad.
Oh die heb ik niet, maar ik rijd ook door tot de eerste sneeuw/gladheidquote:Op maandag 24 september 2012 14:37 schreef Mickeys het volgende:
maar goed... voor nog geen 15 euro all risk verzekerd zijn is niet verkeerd. ik zou bij centraal beheer zeker het dubbele kwijt zijn. Overigens heb ik wel een winterstop
precies. winterstop is voor mooiweer rijders en mietjesquote:Op maandag 24 september 2012 14:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet, maar ik rijd ook door tot de eerste sneeuw/gladheid
Ik ben een keer bijna de plomp ingewaaid op een dijkweggetjequote:Op maandag 24 september 2012 14:50 schreef lipjes het volgende:
Vanochtend ook.
Hmm regen en harde wind voorspeld, zal ik de auto pakken.
Ach het is nu droog, rijd wel.
Halverwege, kut regen.
Nu op kantoor, hmm het waait erg hard, dat gaat leuk worden
Daarom ga ik nu ook echt niet dijkrijdenquote:Op maandag 24 september 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben een keer bijna de plomp ingewaaid op een dijkweggetje
quote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef Yreal het volgende:
laatst weer eens met windkracht 8 van opzij de a4 af moeten rijden... kon hem 3 dagen niet meer omhoog krijgen..
Was tijdens een meeting, dus ik moest welquote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook echt niet dijkrijden
Laat ik nou net een mooi weer rijdster zijn. Mietje zal niet gaan. ik heb niet zo'n wormvormig aanhangsel wat je bij wind 3 dagen lang blijkbaar niet meer omhoog kunt krijgenquote:Op maandag 24 september 2012 14:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies. winterstop is voor mooiweer rijders en mietjes
quote:Op maandag 24 september 2012 15:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Laat ik nou net een mooi weer rijdster zijn. Mietje zal niet gaan. ik heb niet zo'n wormvormig aanhangsel wat je bij wind 3 dagen lang blijkbaar niet meer omhoog kunt krijgen
tijd om een toque te kopen?quote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef Yreal het volgende:
omdat ik mijn ballen plette op de tank bij elke windstoot
Elke keer gaten in je shirt als je het koud hebt, daar word je blij vanquote:Op maandag 24 september 2012 15:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Laat ik nou net een mooi weer rijdster zijn. Mietje zal niet gaan. ik heb niet zo'n wormvormig aanhangsel wat je bij wind 3 dagen lang blijkbaar niet meer omhoog kunt krijgen
kwartje valt niet ...quote:Op maandag 24 september 2012 15:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Elke keer gaten in je shirt als je het koud hebt, daar word je blij van
Ga dan al tegen de tank aan zitten. Of heel ver er vanafquote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef Yreal het volgende:
omdat ik mijn ballen plette op de tank bij elke windstoot
Dat hebben mannen toch ookquote:Op maandag 24 september 2012 15:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Elke keer gaten in je shirt als je het koud hebt, daar word je blij van
Ow lol... ja duh... daarom dragen vrouwen meestal van die martelwerktuigen en met mijn maatje stoppen ze daar vaak vulling bij in hehehehe... dan krijg je niet van die gatenquote:
Huh? ze beloven windkracht 8quote:Op maandag 24 september 2012 16:07 schreef lipjes het volgende:
fuck windkracht 6.
Dit gaat spannend worden
Waait echt niet zomaar om.quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Yreal het volgende:
zijn jullie nooit bang dat je motor omwaait met zulk weer? Ik zit hier aan de kust...
goede kant opzettenquote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Yreal het volgende:
zijn jullie nooit bang dat je motor omwaait met zulk weer? Ik zit hier aan de kust...
nouwja de eerste hoes is er net vandoor gevlogen, dat is altijd het punt dat ik mijn 2 wielers even op een beschut plekje ga zettenquote:
staat binnenquote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Yreal het volgende:
sorry, ik heb dat Tetten plaatje nietquote:
Een hoes vangt de wind aan de onderkant (maar dan heb je ook een kut hoes).quote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
nouwja de eerste hoes is er net vandoor gevlogen, dat is altijd het punt dat ik mijn 2 wielers even op een beschut plekje ga zetten
Ik ook niet. En weet ook niet welke je bedoeld.quote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
sorry, ik heb dat Tetten plaatje niet
Hoe krijg jij jouw motor naar binnen?quote:
via de deurquote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe krijg jij jouw motor naar binnen?
er zit een gezamelijke berging. Hoef amper te draaienquote:Op maandag 24 september 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je meent het. Hoe maak jij die draai binnen dan
Eerder bang dat ik onderuit ga.quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Yreal het volgende:
Kijk, dat scheeltquote:Op maandag 24 september 2012 16:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er zit een gezamelijke berging. Hoef amper te draaien
Dan moet je niet plat gaan.quote:Op maandag 24 september 2012 16:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Eerder bang dat ik onderuit ga.
Bij zo een windvlaag ga ik best wel plat, en als dat dan in een bocht gebeurd.....
Dan ga ik nog niet eens plat, dat is dan de wind die mij van de weg af wil duwen waar ik tegenin moet.quote:
Ik snap er de ballen vanquote:Op maandag 24 september 2012 16:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan ga ik nog niet eens plat, dat is dan de wind die mij van de weg af wil duwen waar ik tegenin moet.
Dan ga ik al aardig plat
Stel, je hebt een rechte weg en er komt harde wind van links, dan ga links hangen om een beetje rechtdoor op de weg te kunnen, als je dan bijvoorbeeld rechtsaf wil slaan, dan moet je overeind en kun je dus op je muil gaan, zelfde geld voor als je linksaf moet, dan heb je geen zijwind meer, maar om die bocht te kunnen maken moet je nog platter dan dat je al gaatquote:Op maandag 24 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er de ballen van
Bocht linksom en de wind komt van rechts ?
Oh, op die fiets.quote:Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef lipjes het volgende:
Nee, ik rijd rechtuit, windvlaag van links/rechts.
Door die windvlaag ga ik al plat met de motor omdat die mij weg wilt blazen.
I get itquote:Op maandag 24 september 2012 16:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Stel, je hebt een rechte weg en er komt harde wind van links, dan ga links hangen om een beetje rechtdoor op de weg te kunnen, als je dan bijvoorbeeld rechtsaf wil slaan, dan moet je overeind en kun je dus op je muil gaan, zelfde geld voor als je linksaf moet, dan heb je geen zijwind meer, maar om die bocht te kunnen maken moet je nog platter dan dat je al gaat
Daar ben ik bang voor bij de motorzaak, dat die knuppels m om laten flikkeren.quote:Op maandag 24 september 2012 16:43 schreef lipjes het volgende:
Dat is mij gelukkig nog niet gebeurd, wel tijdens het op de brug zetten dat die er bijna vanaf flikkert.
"ja lulhannes, ga zelf maar weer opknappen"quote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor bij de motorzaak, dat die knuppels m om laten flikkeren.
Een zo'n monteur ging de rem even uitproberen (dubbele schijven + stalen remleidingen op een GS'je), remt ie zichzelf bijna onderuit
Ja psies, er is bijna geen mooiere manier om van je steenslag af te komen; mooie leenbrommer mee, en bel maar als hij terug is van de spuiterquote:Op maandag 24 september 2012 16:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
"ja lulhannes, ga zelf maar weer opknappen"
Gelukkig pleurde hij niet om, maar wel een goed idee voor de volgende keer.quote:Op maandag 24 september 2012 16:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
"ja lulhannes, ga zelf maar weer opknappen"
maak inderdaad ook foto's voordat ik hem aflever![]()
en km-stand noteer ik. Die oude FZR van mij zullen ze niet snel 'testen' maar zo'n Busa of iets anders wat niet vaak voorbij komt is wat anders natuurlijkquote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor bij de motorzaak, dat die knuppels m om laten flikkeren.
Een zo'n monteur ging de rem even uitproberen (dubbele schijven + stalen remleidingen op een GS'je), remt ie zichzelf bijna onderuit
dat zie ik inderdaad ook best vaakquote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
en km-stand noteer ik. Die oude FZR van mij zullen ze niet snel 'testen' maar zo'n Busa of iets anders wat niet vaak voorbij komt is wat anders natuurlijk
Strak plan.quote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
en km-stand noteer ik. Die oude FZR van mij zullen ze niet snel 'testen' maar zo'n Busa of iets anders wat niet vaak voorbij komt is wat anders natuurlijk
quote:Op maandag 24 september 2012 16:52 schreef Mickeys het volgende:
eerste stormschade is een feit. Mijn tuinpaviljoen knalt ineens in elkaar. En dat terwijl die al zoveel stormen dit jaar had overleefd
Ja, die had ik voor laten staan maar zat nog te twijfelen om die naar achter te brengen ivm de afvalbakken die bij mij op die opstelplaats staan waar whY een souvenir achter had gelaten. Auto had ik al wel aan de overkant van de straat geparkeerd, maar goed ook want de bakken liggen nu plat op de plek waar normaliter mijn auto staat... zuchtquote:Op maandag 24 september 2012 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Strak plan.
[..]Motor nog heel ?
He, die moet ik even onthouden..quote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hmm, lastig lastig.quote:Op maandag 24 september 2012 16:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, die had ik voor laten staan maar zat nog te twijfelen om die naar achter te brengen ivm de afvalbakken die bij mij op die opstelplaats staan waar whY een souvenir achter had gelaten. Auto had ik al wel aan de overkant van de straat geparkeerd, maar goed ook want de bakken liggen nu plat op de plek waar normaliter mijn auto staat... zucht
das incl opzitende 2500 extra accquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:09 schreef weerstandje het volgende:
Allemensen wat een weer
Ben blij dat ik vandaag al om 11:15 klaar was met werken![]()
Ik ben beschikbaar voor evt tips e.d., voor zover ik die nog niet gegeven hebquote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Salatrel het volgende:
zo wakansie voor volgend jaar is aangevraagdals ik beetje gunstige periode krijg begin juni ga ik lekker weekje toeren in schotland
ik kom op 8 rijdagen waarbij dag 1 de dag van aankomst in newcastle is en dag8 's middags vertrekquote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar voor evt tips e.d., voor zover ik die nog niet gegeven heb
Dan zijn het dus 7 fulltime rijdagen (6 hele en 2 halve). Hou je kilometrage onder de 400 per dag, anders ben je na 2 dagen gesloopt en kan je ook niet echt ergens rondlopen ofzo.quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kom op 8 rijdagen waarbij dag 1 de dag van aankomst in newcastle is en dag8 's middags vertrek
We zijn niet allemaal zo knettergek als jij bentquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje mietjes die zeuren over het weer
Lekker man, beetje windsurfen
ik zit op ong 250 tot 300 per dagquote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan zijn het dus 7 fulltime rijdagen (6 hele en 2 halve). Hou je kilometrage onder de 400 per dag, anders ben je na 2 dagen gesloopt en kan je ook niet echt ergens rondlopen ofzo.
Lijkt me dat je daar wel makkelijk binnen komt, met enkel Schotland.
Was net een pingpong bal, ging alle kanten opquote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Die is pas 28 oktober.
Die van jou, jazekerquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje mietjes die zeuren over het weer
Lekker man, beetje windsurfen
quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Anne het volgende:
Hey, maar tof Salatrel. Ga je in je uppie?
En ga je ons ook van die kekke foto's voorzien met een ontploft hoofd enzo? Of doe je niet aan kramperen?
Primaquote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit op ong 250 tot 300 per dag
Hmm? Op paaldansles zat ook een jongen destijds, maar dat was niet sexy. Gooi eens onlinequote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die van jou, jazekeral lijkt je rek-strek oefening eerder op een paaloefening van mijn afstand.
Ziet er eerder uit alsoftie iemand vol aan het laden is vanachter.quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Hmm? Op paaldansles zat ook een jongen destijds, maar dat was niet sexy. Gooi eens online?
Ow. Moest ie tanken toevallig?quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ziet er eerder uit alsoftie iemand vol aan het laden is vanachter.
Je zei dit zaterdag al.... dus zo lang zit ik al te wachten op het beruchte filmpjequote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ziet er eerder uit alsoftie iemand vol aan het laden is vanachter.
alleen tenzij ik iemand zo ver krijg mee te gaanquote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Anne het volgende:
Hey, maar tof Salatrel. Ga je in je uppie?
En ga je ons ook van die kekke foto's voorzien met een ontploft hoofd enzo? Of doe je niet aan kramperen?
Jeugdhostels zijn me in Luxemburg prima bevallenquote:Op maandag 24 september 2012 19:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen tenzij ik iemand zo ver krijg mee te gaanen ik ga waarschijnlijk voornamelijk voor de jeugdhostels.. is ook wat praktischer met alle elektronica opladen enzo
Kan toch wel terwijl je slaapt?quote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeugdhostels zijn me in Luxemburg prima bevallen
Reken er alleen op dat je wel kans hebt dat je met andere op de kamer zit, dan is het niet zo verstandig om je spullen op te laden
je kan ook gewoon een private room boekenquote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reken er alleen op dat je wel kans hebt dat je met andere op de kamer zit, dan is het niet zo verstandig om je spullen op te laden
Ik bedoel wanneer je zelf niet aanwezig bent, en er wel andere zijn. Als jij ff gaat eten ofzo. Maarja, dat half uurtje kan je dan ook wel wachten met opladenquote:
Wist ik nietquote:Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een private room boekendie hebben ze bij een hoop in schotland gewoon
ik ben bekend met het concept van een jeugdhostel... maar terwijl ik een film lig te kijken kan ik de navi en de gopro gewoon opladen hoorquote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga nog wel een keer de schade inhalenquote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef Salatrel het volgende:
en ik pak lekker de stukjes mee die Deka overgeslagen heeft ondanks dat ik hem erop gewezen had![]()
Truequote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben bekend met het concept van een jeugdhostel... maar terwijl ik een film lig te kijken kan ik de navi en de gopro gewoon opladen hoor
Ik ook, hopelijk ook volgend jaar.quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Anne het volgende:
Gaaf hoor, ik wil ook wel een keertje zoiets doen.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:28 schreef Anne het volgende:
Keuzes, keuzes. Ik zou bij mijn ouders blijven wonen, alleen al vanwege de erwtensoep.
Gewoon doenquote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Anne het volgende:
Gaaf hoor, ik wil ook wel een keertje zoiets doen.
Doe eens posten danquote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die van jou, jazekeral lijkt je rek-strek oefening eerder op een paaloefening van mijn afstand.
Vond de binnenkomst nog wel het belangrijkst om te zien, maar die heb ik dan weer niet
zeker mooi motorrijland maar duuuuuuuuuuurquote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef Dekatria het volgende:
IJsland overweeg ik wel serieus na Griekenland, overigens
Kost de benzine daaro?quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeker mooi motorrijland maar duuuuuuuuuuur
Ah.quote:
Hmja dat is de hele crux inderdaad, of ik het tegen die tijd kan betalen. Anders wordt het Noorwegen denk.quote:Op maandag 24 september 2012 19:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja de overtocht of huur is ook een bitch maar dat wist je al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |