donequote:Op zaterdag 22 september 2012 17:58 schreef Mickeys het volgende:
In de OP mag het agenda item van vandaag er ook weer uit
Leuke impressie. Boel motorenquote:
Nog veel motoren met pech, of viel dat meequote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Nog veel motoren met pech, of viel dat mee
ik heb er een 1 gezien met pech de rest wat stil stond moest volgens mij pissen langs de wegquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
een hoop waarvan maar 1 koplamp het deedquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Trek de stekker eraf danquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef lipjes het volgende:
Aankomst brussel:
En die MF-er is mijn broer, maar die MF-t niet.
Btw, deka, heb jij mijn rek-en-strek oefeningenfilm voor op de motor nog ?
Is dat Blacklining die voor je rijd nu met werkend remlicht?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef lipjes het volgende:
Aankomst brussel:
En die MF-er is mijn broer, maar die MF-t niet.
Btw, deka, heb jij mijn rek-en-strek oefeningenfilm voor op de motor nog ?
Nee, blacklining had gepost dat ie niet meer ging want zijn koplamp was kapotquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is dat Blacklining die voor je rijd nu met werkend remlicht?
Trek hem er gewoon zelf af als je de kans hebtquote:
Nee die reed zijn koplamp kapot toen we gingen verzamelen in breda.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, blacklining had gepost dat ie niet meer ging want zijn koplamp was kapot![]()
[..]
Trek hem er gewoon zelf af als je de kans hebt
Oh, verkeerd gelezen danquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee die reed zijn koplamp kapot toen we gingen verzamelen in breda.
Hij sneed af over het gras en dat ging niet zo goed
Deka was meequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef Mickeys het volgende:
Ik zit in stukjes te kijken. Deka naast BL?
Ik ben wel gegaan, maar dacht bij het verzamelpunt in Breda zo slim te zijn om een stukje af te snijden omdat ik al genoeg rond had gereden over dat verdomde industrieterrein. Alleen over het gras werkt niet zo goed met zo'n dingquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, blacklining had gepost dat ie niet meer ging want zijn koplamp was kapot![]()
[..]
Trek hem er gewoon zelf af als je de kans hebt
Ah oke, niet helemaal goed gelezen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben wel gegaan, maar dacht bij het verzamelpunt in Breda zo slim te zijn om een stukje af te snijden omdat ik al genoeg rond had gereden over dat verdomde industrieterrein. Alleen over het gras werkt niet zo goed met zo'n ding
En ja, mijn remlicht werkt weer
Heb van die val wel serieus last van m'n schouder trouwensDaar viel het wel mee, maar op de snelweg terug kwam die weer lelijk opzetten. Net ingesmeerd met tijgerbalsem, ben benieuwd hoe het morgen zit.
Balen voor jequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben wel gegaan, maar dacht bij het verzamelpunt in Breda zo slim te zijn om een stukje af te snijden omdat ik al genoeg rond had gereden over dat verdomde industrieterrein. Alleen over het gras werkt niet zo goed met zo'n ding
En ja, mijn remlicht werkt weer
Heb van die val wel serieus last van m'n schouder trouwensDaar viel het wel mee, maar op de snelweg terug kwam die weer lelijk opzetten. Net ingesmeerd met tijgerbalsem, ben benieuwd hoe het morgen zit.
Beugeltje waar die aan vast zit is verbogen, maar dat zit vast achter de poot van de voorvork. Het is dus hopen dat ik dat recht krijg zonder de hele kroonplaat eraf te moeten halenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, niet helemaal goed gelezen.
Is wel zuur man. Is er nog meer kapot behalve je koplamp ?
Vervelend van je schouder, hoop dat het wat minder wordt. Anders even een belletje doen naar de fysio, die masseert t even en waarschijnlijk wel weer over
Ik weet wat je bedoeld, klote beugels zijn dat ja. Hoop dat je t weer kunt fixen want zonder koplamp rijden is niet erg handig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beugeltje waar die aan vast zit is verbogen, maar dat zit vast achter de poot van de voorvork. Het is dus hopen dat ik dat recht krijg zonder de hele kroonplaat eraf te moeten halen
Ik ben al aan het mailen met iemand over een koplamp voor 15 euroVan een Honda CB450. Had jij nog iets gevonden Lipjes?
Oh, dan moet je de andere beelden eens zien, daar staan km's filequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:04 schreef Mickeys het volgende:
Maar flink aantal km met motoren lipjes... leuk ook om te zien dat er file met auto's ontstaat net na de afslag hehehe. Met toestemming door rood mogen rijden
Lol.. neuh... dit was al flink lang filmpje genoeg voor mij.. Het is toch anders om te zien als je er zelf niet bij bent geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh, dan moet je de andere beelden eens zien, daar staan km's file
Je had de zure gezichten in de blikjes eens moeten zienquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:04 schreef Mickeys het volgende:
Maar flink aantal km met motoren lipjes... leuk ook om te zien dat er file met auto's ontstaat net na de afslag hehehe. Met toestemming door rood mogen rijden
Maar ik begrijp dus dat je op je schouder bent gelazerd en dus de koplamp stuk... en volgens mij deed je achterlicht het ook niet of had je die uit staan? (kan licht op mijn motor niet uitzetten maar ik weet dat ze wel bestaan waar het wel bij kan)quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je had de zure gezichten in de blikjes eens moeten zien
Btw, duidelijkere foto van wat er nou zoal kapot is
[ afbeelding ]
Als je toch je koplamp gaat fixen, houd je voorvork eens bij. Vooral het gedeelte wat naar binnen gaat.. tenzij je lekke voorvorkkeringen wilt hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je had de zure gezichten in de blikjes eens moeten zien
Btw, duidelijkere foto van wat er nou zoal kapot is
[ afbeelding ]
Ik had een fietsbel op mijn brommer zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Daar heb ik dus een keer een boete voor gekregen met mijn brommer
Hells Angels heb ik wel een paar gezien, maar niet in grote getalen inderdaad. Denk dat de meeste Harleys bij de Belgische grensovergang uit elkaar zijn gevallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef lipjes het volgende:
Mwa, ik zag wel een aantal clubs.
Helaas geen hells angels en saturdarah
volgens mij werden die mc's niet toegelaten bij de ritquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hells Angels heb ik wel een paar gezien, maar niet in grote getalen inderdaad. Denk dat de meeste Harleys bij de Belgische grensovergang uit elkaar zijn gevallen
Heerlijk asfalt in belgie hequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hells Angels heb ik wel een paar gezien, maar niet in grote getalen inderdaad. Denk dat de meeste Harleys bij de Belgische grensovergang uit elkaar zijn gevallen
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volgens mij werden die mc's niet toegelaten bij de rit
Ja, had zelfs nog een tweede keer gekeken. Maar ik heb het dan over 3 of 4 he, geen groepquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:08 schreef JK het volgende:
Denk ook dat die het drukker hebben met andere zaken.
Blacklining, weet je zeker dat het Hell's Angels waren? De colors / patches goed gezien?
De reden dat Harley rijders nooit groeten heeft idd er wel mee te maken dan anders alles uit elkaar rammelt.
OKquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, had zelfs nog een tweede keer gekeken. Maar ik heb het dan over 3 of 4 he, geen groep
quote:
Ja was inderdaad op de terugweg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal de beelden morgen eens terugkijken voor je gerek en strek. Op de terugweg was het toch?
Gaaf filmpje van de binnenkomst trouwens. Mijn accu was inmiddels leeg vergeten op te laden 's nachts
Kapte ermee toen we van de snelweg afreden bij Brussel. Eenmaal daar verse accu erin gestopt, dus als het goed is staat het wel op tapequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja was inderdaad op de terugweg.
Maar wanneer was die leeg dan?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kapte ermee toen we van de snelweg afreden bij Brussel. Eenmaal daar verse accu erin gestopt, dus als het goed is staat het wel op tape
Edit: staat er inderdaad op, al reed ik niet zo dichtbij je waardoor het eerder lijkt alsof je iemand aan het palen bent op je fiets
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef JK het volgende:
Ik heb het over de colorclubs, de MC's.
Niet Brave Hendrik op de BMW en z'n toercluppie.
Mogguh.quote:Op zondag 23 september 2012 01:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_motorclubje.html
Lol gaat je adrenaline ook wel van stijgen, draai dan gewoon om
Woehaha... dat gezicht van Deka herken ik directquote:Op zondag 23 september 2012 11:43 schreef lipjes het volgende:
En deka en mij gevonden:
[ afbeelding ]
Zijn helm en de koplamp die niet aan is moet genoeg zeggenquote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef lipjes het volgende:
Zo te zien wel als ik de videobeelden zo nakijk
Zo koud is het de hele week om 7 uur al, niet zo piepenquote:Op zondag 23 september 2012 11:57 schreef Salatrel het volgende:
Was vanmorgen om 5:30 best frips. Veel warmer dan een graad of 5 zal het niet geweest zijn
Waar ik woon niet.quote:Op zondag 23 september 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo koud is het de hele week om 7 uur al, niet zo piepen
quote:Op zondag 23 september 2012 11:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zijn helm en de koplamp die niet aan is moet genoeg zeggen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef Salatrel het volgende:
BL was dus in brussel als voorbeeld waarom APK wel nodig is?
APK had mijn stupiditeit van offroaden met een Bandit echt niet kunnen voorkomenquote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef Salatrel het volgende:
BL was dus in brussel als voorbeeld waarom APK wel nodig is?
Die verwarring bij mensen die wilden tanken was dan wel weer grappig. Ineens motoren uit alle hoeken en gatenquote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef lipjes het volgende:
haha, ja was niet zo slim.
Mijn broer en deka konden dat prima gezien hun motoren.
Ik ben maar even via een andere manier gegaan evenals de rest
Ja, iedereen tanken behalve ikquote:Op zondag 23 september 2012 16:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die verwarring bij mensen die wilden tanken was dan wel weer grappig. Ineens motoren uit alle hoeken en gaten
quote:Op zondag 23 september 2012 16:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die verwarring bij mensen die wilden tanken was dan wel weer grappig. Ineens motoren uit alle hoeken en gaten
Mijn achtervelg is anders behoorlijk ranzigquote:Op zondag 23 september 2012 17:48 schreef Tankiej het volgende:
Zo, lekker stukje gereden! Geweldig weer om te rijden vandaag
Ik heb nu trouwens ook S100 kettingspray, mn achtervelg is nog nooit zo schoon geweest na een ritje. Dat spul had ik eerder moeten kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |