Ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar jankt iedereen toch om, dat Google al je gegevens opslaat.
Poeh, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.
Dat was toch ook met die OS die ze introduceerde? Dat je geen HDD meer nodig hebt omdat Google je gegevens allemaal online opslaat ofzo?
Jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Hebben jullie ook allemaal versie 21.0.1180.89 m?
Daar gaat ms ook naar toe, Cloud. Zorgwekkend wel. Een bedrijf die alle gegevens, documenten etc. van elk persoon heeft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.
Dat was toch ook met die OS die ze introduceerde? Dat je geen HDD meer nodig hebt omdat Google je gegevens allemaal online opslaat ofzo?
Zoiets hoorde ik van iemand. Maar ik verdiep me er ook niet echt in tbh. Zolang iets werkt zie ik geen reden om iets anders uit te proberen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.
Ja, dat klinkt behoorlijk zorgwekkend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat ms ook naar toe, Cloud. Zorgwekkend wel. Een bedrijf die alle gegevens, documenten etc. van elk persoon heeft.
Zo vader zo zoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb opera ook eens gedownload.
Baas.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand had een document daarop gezet, vond MS niet leuk ofzo. Toen werden alle Microsoft diensten van die gast geblokkeerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat ms ook naar toe, Cloud. Zorgwekkend wel. Een bedrijf die alle gegevens, documenten etc. van elk persoon heeft.
Dat is een heel ander principe, bepaal je zelf wat je er op zet. En het is ook heel erg handig, foto's die ik maak met mijn mobiel zijn direct te vinden op mijn computer, ideaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Dropbox gebruik ik wel maar daar zet ik verder geen persoonlijke bestanden op.
Ja wilde het net zeggen. Hij kon niet meer op zijn Windows Phone, Xbox, Skydrive, Mail en etc.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Iemand had een document daarop gezet, vond MS niet leuk ofzo. Toen werden alle Microsoft diensten van die gast geblokkeerd.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een heel ander principe, bepaal je zelf wat je er op zet. En het is ook heel erg handig, foto's die ik maak met mijn mobiel zijn direct te vinden op mijn computer, ideaal.
Dat is ook ja, bedrijven krijgen steeds meer macht op die manierquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Iemand had een document daarop gezet, vond MS niet leuk ofzo. Toen werden alle Microsoft diensten van die gast geblokkeerd.
Nu is het nog achter de schermen en moeten ze eerst druk uit oefenen op de overheid, als deze dingen worden ingevoerd hebben ze alles gelijk in eigen hand.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook ja, bedrijven krijgen steeds meer macht op die manier
Je webgeschiedenis kan je gewoon uitzetten...quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar jankt iedereen toch om, dat Google al je gegevens opslaat.
Google heeft dat nu ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook ja, bedrijven krijgen steeds meer macht op die manier
Je hoeft het niet te nemen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Google heeft dat nu ook.
Google TV
Android mobiels
Google op je pc en laptop
Google Mail
Google browser
Straks ook Google Internet en Google auto.
Ze zullen het vast wel ergens hebben opgeslagen maar anyway ik heb het ook uitstaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef E.H. het volgende:
[..]
Je webgeschiedenis kan je gewoon uitzetten...
Doe niet zo popie jopi gozer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te nemen hoor
Dat doe ik ook niet, met dit als reden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te nemen hoor
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Opera422 is al een begin.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu verwacht je zeker dat ik een nieuw account neem met feyenoord 422?
Nee. Die gaan volgens Johan derksen toch van de beurs af.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je ook het andeel van ajax
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Die gaan volgens Johan derksen toch van de beurs af.
Waar staat die optie? Geen idee of ik dat heb, nooit naar gekeken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef E.H. het volgende:
[..]
Je webgeschiedenis kan je gewoon uitzetten...
Kost maar een paar miljoen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Die gaan volgens Johan derksen toch van de beurs af.
CTRL + N tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar staat die optie? Geen idee of ik dat heb, nooit naar gekeken.
Instellingen>Geavanceerde instellingen..>Instellen voor inhoud>quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Winst voor Twente en Ajax, PSV en Fey delen de punten.quote:
https://www.google.com/dashboard/?hl=nl voor de grap eens daarheen gaan als je een google account hebt. Lekker zien wat ze allemaal hebben opgeslagenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mijn geweldige Chrome statistiekenquote:Bladwijzers: 493
Thema's: 1
Gegevens voor automatisch aanvullen: 1596
Profielen voor Automatisch aanvullen: 2
Extensies: 17
Aanvragen: 2
Ik heb het met name over het buitenland slimpiequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Winst voor Twente en Ajax, PSV en Fey delen de punten.
Boeit me geen zak, Henk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het met name over het buitenland slimpie
78 wachtwoorden?quote:Bladwijzers: 326
Voorkeuren: 21
Gegevens voor automatisch aanvullen: 1446
Extensies: 1
Aanvragen: 7
Zoekmachines: 41
Wachtwoorden: 78
GAAPquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boeit me geen zak, Henk.
Webgeschiedenis Uitgeschakeldquote:
Data IP-Adres?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Hoe de fuck weet google dat ik hun app op mijn iPhone heb? Ik heb 0x daarop ingelogd.
quote:Vijf minuten voor de pauze sloeg Paris Saint-Germain vervolgens opnieuw toe. Ibrahimovic wurmde zich handig door het centrum van de defensie van de tegenpartij heen en liet vervolgens doelman Macedo Novaes voor de tweede keer kansloos. Meteen na de onderbreking liet Van der Wiel zich gelden: met een forse charge op Jerome Rothen vestigde hij de aandacht van de scheidsrechter op zich, die de overtreding echter afdeed met een gele kaart, waar rood niet had misstaan.
quote:Bladwijzers: 98
Voorkeuren: 18
Gegevens voor automatisch aanvullen: 597
Extensies: 2
Aanvragen: 4
Omniboxgegevens: 555
Geopende tabbladen: 77
Zoekmachines: 54
Wachtwoorden: 24
En dat is?quote:
Omniboxgegevens?quote:
Kom vechten dan.quote:
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:59 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe de fuck komen ze aan 78 wachtwoorden?
Ik bezoek niet eens zoveel sites.
Snap er niets van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat je allemaal uitvoert onder je IP-Adres?
stylo zit altijd onder tor netwerk vanwege bommaken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat een IP-Adres is
Logisch, je weet het nooit met die Koerden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stylo zit altijd onder tor netwerk vanwege bommaken.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat een IP-Adres is
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vecht niet met buitenlanders
Hoe denk jij dan dat ze kunnen achterhalen wat een dubbelaccount is op FOK!?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar hoe kunnen zij zien dat ik met die apparaat bij mij hoort?
Er zijn meerdere hier die wifi gebruiken en iPhone hebben.
Gekkie sssst.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stylo zit altijd onder tor netwerk vanwege bommaken.
iPhone keer verbonden aan jouw pc misschien? Zelfde e-mail op iPhone, je hebt hem toch gedownload op een bepaald account misschien zit je daar mee vaak op deze pc. En zo kun je wel even door gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar hoe kunnen zij zien dat ik met die apparaat bij mij hoort?
Er zijn meerdere hier die wifi gebruiken en iPhone hebben.
Davyishomo88quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha als je je wachtwoord hier typt zie je sterretjes
********![]()
Ben ik een buitenlander dan?quote:
Huh?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dan dat ze kunnen achterhalen wat een dubbelaccount is op FOK!?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
iPhone keer verbonden aan jouw pc misschien?
Nee gebruik hotmail, maar heb ook gmail. Maar daar zit ik niet op mijn mobiel mee. Maar fuck it. Ben bang nu.quote:Zelfde e-mail op iPhone, je hebt hem toch gedownload op een bepaald account misschien zit je daar mee vaak op deze pc. En zo kun je wel even door gaan.
berenpak2quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha als je je wachtwoord hier typt zie je sterretjes
********![]()
idd, ik zie veel grote sterren voetballen bij PSVquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:05 schreef napoleonfour het volgende:
wel leuk die sterretjes, ben jij vast bekend mee davy.
Jij verandert sterretjes in rondjes bij mannen denk ik.quote:
snap je 'm echt niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben ik een buitenlander dan?
auslander.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben ik een buitenlander dan?
Sinds wanneer kunnen sterretjes voetballenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, ik zie veel grote sterren voetballen bij PSV
Ik zou eerst shitten en dan eten, maar peace out.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben ff eten en shit
pies oud negers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |