Winst voor Twente en Ajax, PSV en Fey delen de punten.quote:
https://www.google.com/dashboard/?hl=nl voor de grap eens daarheen gaan als je een google account hebt. Lekker zien wat ze allemaal hebben opgeslagenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar staat die optie? Geen idee of ik dat heb, nooit naar gekeken.
Mijn geweldige Chrome statistiekenquote:Bladwijzers: 493
Thema's: 1
Gegevens voor automatisch aanvullen: 1596
Profielen voor Automatisch aanvullen: 2
Extensies: 17
Aanvragen: 2
Ik heb het met name over het buitenland slimpiequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Winst voor Twente en Ajax, PSV en Fey delen de punten.
Boeit me geen zak, Henk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het met name over het buitenland slimpie
78 wachtwoorden?quote:Bladwijzers: 326
Voorkeuren: 21
Gegevens voor automatisch aanvullen: 1446
Extensies: 1
Aanvragen: 7
Zoekmachines: 41
Wachtwoorden: 78
GAAPquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boeit me geen zak, Henk.
Webgeschiedenis Uitgeschakeldquote:
Data IP-Adres?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Hoe de fuck weet google dat ik hun app op mijn iPhone heb? Ik heb 0x daarop ingelogd.
quote:Vijf minuten voor de pauze sloeg Paris Saint-Germain vervolgens opnieuw toe. Ibrahimovic wurmde zich handig door het centrum van de defensie van de tegenpartij heen en liet vervolgens doelman Macedo Novaes voor de tweede keer kansloos. Meteen na de onderbreking liet Van der Wiel zich gelden: met een forse charge op Jerome Rothen vestigde hij de aandacht van de scheidsrechter op zich, die de overtreding echter afdeed met een gele kaart, waar rood niet had misstaan.
quote:Bladwijzers: 98
Voorkeuren: 18
Gegevens voor automatisch aanvullen: 597
Extensies: 2
Aanvragen: 4
Omniboxgegevens: 555
Geopende tabbladen: 77
Zoekmachines: 54
Wachtwoorden: 24
En dat is?quote:
Omniboxgegevens?quote:
Kom vechten dan.quote:
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:59 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe de fuck komen ze aan 78 wachtwoorden?
Ik bezoek niet eens zoveel sites.
Snap er niets van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat je allemaal uitvoert onder je IP-Adres?
stylo zit altijd onder tor netwerk vanwege bommaken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat een IP-Adres is
Logisch, je weet het nooit met die Koerden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stylo zit altijd onder tor netwerk vanwege bommaken.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat een IP-Adres is
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vecht niet met buitenlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |