Hoe denk jij dan dat ze kunnen achterhalen wat een dubbelaccount is op FOK!?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar hoe kunnen zij zien dat ik met die apparaat bij mij hoort?
Er zijn meerdere hier die wifi gebruiken en iPhone hebben.
Gekkie sssst.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stylo zit altijd onder tor netwerk vanwege bommaken.
iPhone keer verbonden aan jouw pc misschien? Zelfde e-mail op iPhone, je hebt hem toch gedownload op een bepaald account misschien zit je daar mee vaak op deze pc. En zo kun je wel even door gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar hoe kunnen zij zien dat ik met die apparaat bij mij hoort?
Er zijn meerdere hier die wifi gebruiken en iPhone hebben.
Davyishomo88quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha als je je wachtwoord hier typt zie je sterretjes
********![]()
Ben ik een buitenlander dan?quote:
Huh?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dan dat ze kunnen achterhalen wat een dubbelaccount is op FOK!?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
iPhone keer verbonden aan jouw pc misschien?
Nee gebruik hotmail, maar heb ook gmail. Maar daar zit ik niet op mijn mobiel mee. Maar fuck it. Ben bang nu.quote:Zelfde e-mail op iPhone, je hebt hem toch gedownload op een bepaald account misschien zit je daar mee vaak op deze pc. En zo kun je wel even door gaan.
berenpak2quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha als je je wachtwoord hier typt zie je sterretjes
********![]()
idd, ik zie veel grote sterren voetballen bij PSVquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:05 schreef napoleonfour het volgende:
wel leuk die sterretjes, ben jij vast bekend mee davy.
Jij verandert sterretjes in rondjes bij mannen denk ik.quote:
snap je 'm echt niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben ik een buitenlander dan?
auslander.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben ik een buitenlander dan?
Sinds wanneer kunnen sterretjes voetballenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, ik zie veel grote sterren voetballen bij PSV
Ik zou eerst shitten en dan eten, maar peace out.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben ff eten en shit
pies oud negers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |