Graag!quote:
Nat is ze dan toch alquote:
Ja, en jij mist weer de bootquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef heloef het volgende:
Wat aardig van Samzz dat jullie haar mogen aanraken.
Ik heb nou niet echt de behoefte om haar aan te raken Maggie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en jij mist weer de boot
Niet de behoefte hebben om Samzz aan te rakenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nou niet echt de behoefte om haar aan te raken Maggie.
Dan heb jij gewoon geen smaakquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nou niet echt de behoefte om haar aan te raken Maggie.
Ik heb geen behoefte om wie dan ook aan te raken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet de behoefte hebben om Samzz aan te raken
* Rafeiro slingert een AED het topic in, heb zelf geen EHBO/BHV dus succesquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro slingert een AED het topic in, heb zelf geen EHBO/BHV dus succes
Moet ik het weer doen? Is heel lang geleden, dus op eigen risicoquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro slingert een AED het topic in, heb zelf geen EHBO/BHV dus succes
mmm nee dank je... Tenzij het alcoholvrij is.. Ik ben zo brak...quote:
Moet je wel bijhouden he?!quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik het weer doen? Is heel lang geleden, dus op eigen risico
Ik zou gewoon zwaar aan de zuip gaan deze zaterdag als ik jou was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm nee dank je... Tenzij het alcoholvrij is.. Ik ben zo brak...
Moet ik ook nog zo'n kut verslag schrijven grmbl
Evie, shocking.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet je wel bijhouden he?!![]()
Heb van de week weer eens zo'n ALS training.. Iedereen kan zo'n ding prima bedienen. Als je maar kan horen of lezen is het niet zo moeilijk
Dus bij deze ... all clear? Dan komt de shock!
Altijdquote:
Ik denk dat ik beter maar weer helemaal opnieuw kan beginnen met die training voor de zekerheidquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet je wel bijhouden he?!![]()
Heb van de week weer eens zo'n ALS training.. Iedereen kan zo'n ding prima bedienen. Als je maar kan horen of lezen is het niet zo moeilijk
Dus bij deze ... all clear? Dan komt de shock!
Het is weekend, dan mag dit topic alle kanten op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Altijd![]()
It works it works.. nu maar afwachten of het ritme er een beetje in blijft zitten, en het topic niet weer in ventrikelfibrileren schiet...
Als je echt een AED moet gebruiken, dan wijst het zich vanzelf. Dan meet dat ding zelf of je alles goed hebt aangesloten, en zegt het je wat je moet doen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter maar weer helemaal opnieuw kan beginnen met die training voor de zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is weekend, dan mag dit topic alle kanten op.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je echt een AED moet gebruiken, dan wijst het zich vanzelf. Dan meet dat ding zelf of je alles goed hebt aangesloten, en zegt het je wat je moet doen...
Misschien dat het wat betreft reanimeren wel nodig is, maar daar kan ik niet over oordelen he? (EHBO diploma moet je jaarlijks toch weer leven inblazen oid?)
Die AED dingen van tegenwoordig hoef je niets meer voor te leren. Alles staat stapje voor stapje uitgelegd. Saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Saai maar wel goed!quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die AED dingen van tegenwoordig hoef je niets meer voor te leren. Alles staat stapje voor stapje uitgelegd. Saai.
Ik wil als prof zolderautist helemaal niet nog meer in toom gehouden wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
[..]de vrouw met de zweep temt het topic wel hoor
![]()
Zolderautist?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil als prof zolderautist helemaal niet nog meer in toom gehouden worden
Ik heb eigenlijk niet eens een zoldertje. Een begane en 1e verdiepingquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Zolderautist?NOOO..
Kom van je beschermende gestructureerde zoldertje af! DE CHAOS IN MET JOU
Wat een nep-Fok!kert ben jij zegquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet eens een zoldertje. Een begane en 1e verdieping
I knowquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een nep-Fok!kert ben jij zeg![]()
Ik heb ook geen zolder, ik faal met je meequote:
ik woon op zolderhoogte.. telt dat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zolder, ik faal met je mee
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je echt een AED moet gebruiken, dan wijst het zich vanzelf. Dan meet dat ding zelf of je alles goed hebt aangesloten, en zegt het je wat je moet doen...
Misschien dat het wat betreft reanimeren wel nodig is, maar daar kan ik niet over oordelen he? (EHBO diploma moet je jaarlijks toch weer leven inblazen oid?)
Vrij nutteloos dat je het op de middelbare school krijgt. Als je eenmaal in de situatie zit, dan weet je veel van de details toch niet en gaat het onder het mom van "iets doen is beter dan niets doen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond pas? Ik zie er altijd tof uitquote:
Hmmm.....misschien moeten we dat even aan Danny vragen....quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik woon op zolderhoogte.. telt dat?
dat durf ik niet hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm.....misschien moeten we dat even aan Danny vragen....
quote:
quote:
quote:
quote:
Enjoy!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zo, en nu uit eten en naar de film. Adios
Ghehehehe jongetje je mag wel eens bij mij op zolder komen kijken hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet eens een zoldertje. Een begane en 1e verdieping
Je bent zo heet als een oven?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ghehehehe jongetje je mag wel eens bij mij op zolder komen kijken hoor.
(staat als heks voor haar snoephuisje)
Trek jij gewoon in twijfel dat ik hard loop?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent zo heet als een oven?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trek jij gewoon in twijfel dat ik hard loop?
Zeg dat wel, want ik heb nu geen idee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]je moest eens weten wat brakheid met me doet
[..]
Blijkbaar raak ik daar wel een beetje heet van jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dat wel, want ik heb nu geen idee.
Ik zei toch ook al dat ze gewoon aan de zuip moest gaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dat wel, want ik heb nu geen idee.
Mijn geilheid komt blijkbaar pas de dag later met de katerquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei toch ook al dat ze gewoon aan de zuip moest gaan?
Moet je wel iemand hebben om het voor je op te lossenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn geilheid komt blijkbaar pas de dag later met de kater
Whehe wat je kater weer uitstekend dragelijk maakt!![]()
Geeft wel weer een nieuwe dimensie aan de term "bonkende koppijn".quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik alleen maar als de mogelijkheid tot batsen er is, anders is het alleen maar annoyingquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
ooh, maar die term kende ik al in meerdere dimensies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geeft wel weer een nieuwe dimensie aan de term "bonkende koppijn".
Met een zoutoplossingquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je wel iemand hebben om het voor je op te lossen
Ze is al afgewezen door een Russin vandaagquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet die van de honkbalknuppel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, maar die term kende ik al in meerdere dimensies.
een vrouw? Sinds wanneer probeert ze die te versieren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is al afgewezen door een Russin vandaag
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet die van de honkbalknuppel.
Dat moet je aan haar vragenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een vrouw? Sinds wanneer probeert ze die te versieren?
Grrrr die bestaat nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geeft wel weer een nieuwe dimensie aan de term "bonkende koppijn".
Zo gaat lesbisch worden natuurlijk nooit lukkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is al afgewezen door een Russin vandaag
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een vrouw? Sinds wanneer probeert ze die te versieren?
Zou toch fijn zijn als ik ook nog op vrouwen kon vallenquote:
Zoek dan ff iemand om je problemen op te lossenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Zou toch fijn zijn als ik ook nog op vrouwen kon vallen![]()
ps: Ben bezig aan mn verslag.. niet dat het erg wil baten.. vandaar dat ik langzaam reageer
Nee, nog meer concurrentiequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
Zou toch fijn zijn als ik ook nog op vrouwen kon vallen![]()
ps: Ben bezig aan mn verslag.. niet dat het erg wil baten.. vandaar dat ik langzaam reageer
Nou ik was aan het dromen en zoenen met een mooie blonde droomman, toen ineens de deurbel gingquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoek dan ff iemand om je problemen op te lossenen ik weet zeker dat die bestaat
Vertel... wat wil je weten of wat heb je nodig?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:31 schreef Joysa het volgende:
Evie, ik heb je nodig in mijn toetsweek![]()
84 latijnse termen uit mn kop knallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Vertel... wat wil je weten of wat heb je nodig?
Ze zeggen dat de gezichten in je dromen nooit verzonnen zijn, ergo bestaat hij wel. Helaas kan het iedereen zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou ik was aan het dromen en zoenen met een mooie blonde droomman, toen ineens de deurbel ging![]()
Geloof maar dat ik niet vrolijk was..
(maar die droomman bestaat vast niet
)
Wat een lompheid! Jouw gewoon wakker makenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou ik was aan het dromen en zoenen met een mooie blonde droomman, toen ineens de deurbel ging![]()
Geloof maar dat ik niet vrolijk was..
(maar die droomman bestaat vast niet
)
Vertel, wat wil je weten of wat is er niet logisch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
84 latijnse termen uit mn kop knallen(en dat is dan maar 1 vak)
Ik kan er de logica van vertalingen niet eens in vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
"Ze" zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de gezichten in je dromen nooit verzonnen zijn, ergo bestaat hij wel. Helaas kan het iedereen zijn. Ook een acteur in Verweggistan.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Vertel, wat wil je weten of wat is er niet logisch?SCHARENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm herken het gezicht wel vaag, maar heb geen idee wie het isquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de gezichten in je dromen nooit verzonnen zijn, ergo bestaat hij wel. Helaas kan het iedereen zijn. Ook een acteur in Verweggistan.
-w! Iets met bezittelijk voornaamwoord...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een lompheid! Jouw gewoon wakker maken
Doe em de groetjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm herken het gezicht wel vaag, maar heb geen idee wie het ishaha
[..]
-w! Iets met bezittelijk voornaamwoord...en zeker lomp, maar het was koen die ik ook had uitgenodigd.. ben nu best blij dat hij er is
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Vertel, wat wil je weten of wat is er niet logisch?Haha ik moest lachen om je laatste zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk voornamelijk dat het gewoon knallen is.
Bijvoorbeeld: adenocarcinoom, auscultatie, capillair..
Allemaal van die woorden waar ik vertel totaal nog geen leerstof over krijg, geen andere woorden die er iets mee te maken hebben, niet zoiets als.. cutaan --> subcutaanThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Knuppel, dat bedoelde ik dus ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Ze" zijn niet goed bij hun hoofd.
Je droomt niet over mensen die je nog nooit hebt gezien maar wel bestaan.
Je kan gezichten van mensen die je kent samenvoegen, dromen van iemand die je ooit voorbij hebt zien lopen en niet bewust hebt onthouden, maar niet van iemand die je nog nooit hebt gezien.
Naja capilair en auscultatie krijg je misschien nog wel mee te maken in je beroep straksquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen om je laatste zin
Ik denk voornamelijk dat het gewoon knallen is.
Bijvoorbeeld: adenocarcinoom, auscultatie, capillair..
Allemaal van die woorden waar ik vertel totaal nog geen leerstof over krijg, geen andere woorden die er iets mee te maken hebben, niet zoiets als.. cutaan --> subcutaan
Hehehe misschien zat er ook wel een deel van een van jullie hoofd in mijn droommanquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knuppel, dat bedoelde ik dus ...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knuppel, dat bedoelde ik dus ...
adenocarcinoom ook.. maar als ik dan heul moeilijk kijk wil de arts mij vast vertellen dat het gewoon een kwaadaardig kliergezwel isquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja capilair en auscultatie krijg je misschien nog wel mee te maken in je beroep straks![]()
Dat is idd dan gewoon stampen en weten
[..]
Hehehe misschien zat er ook wel een deel van een van jullie hoofd in mijn droommanwhehehe
hij had mijn penerquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:43 schreef Evie het volgende:
Hehehe misschien zat er ook wel een deel van een van jullie hoofd in mijn droommanwhehehe
Ligt er maar net aan, maar ik wil het je tegen die tijd best vertellen hoor, omdat ik zo lief benquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
adenocarcinoom ook.. maar als ik dan heul moeilijk kijk wil de arts mij vast vertellen dat het gewoon een kwaadaardig kliergezwel is
Niet een deel, het hele gezichtquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:43 schreef Evie het volgende:
OEH YEAAAAHHquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan, maar ik wil het je tegen die tijd best vertellen hoor, omdat ik zo lief benEn anders heb je altijd de coelho nog (zakwoordenboek
)
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet een deel, het hele gezicht. Je kunt niet zelf een gezicht *verzinnen* in je dromen
.
Ik vraag me echt af wie die Nienke in mijn droom nou was 2 weken terug.
Laat al die woordjes middels tattoo's op je armen zetten, nooit meer vergetenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
OEH YEAAAAHH![]()
wat nou zakwoordenboek.. 'bel-evie'
Die heb ik heel niet gezien in de droom.. zo ver was de droom nog nietquote:
quote:
Welles! Niemand is zo knap irlquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet een deel, het hele gezicht. Je kunt niet zelf een gezicht *verzinnen* in je dromen
.
Ik vraag me echt af wie die Nienke in mijn droom nou was 2 weken terug.
-kankerquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat al die woordjes middels tattoo's op je armen zetten, nooit meer vergeten
Mag hoor, als je me maar op sneltoets nummer 6 zetquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
OEH YEAAAAHH![]()
wat nou zakwoordenboek.. 'bel-evie'
En wat voor speciale reden heeft nummer 6?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag hoor, als je me maar op sneltoets nummer 6 zet
Beter dan zo een smurfenplakplaatje boven je reetquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
-kanker
-gezwel
-calor
-maligne
-palpatie
ja nee sexy.
Niet liever 666?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan zo een smurfenplakplaatje boven je reet
Benignequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
-kanker
-gezwel
-calor
-maligne
-palpatie
ja nee sexy.
omdat het een 6 isquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
En wat voor speciale reden heeft nummer 6?
quote:
Dolorquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Benigne
Dolor
Rubor
Auscultatie
etc?
Alle ontstekingsverschijnselenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dolor
Rubor
calor
tumor
functio laesa
Ik leer het wel!
Zelfs in Latijn.. nu ben ik even trots op mezelf en neem ik nog een baileysquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Alle ontstekingsverschijnselen![]()
Goed bezig!!
ik sta op 69quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]
O in dat geval wil ik je ook best helpen met studeren hoor..quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zelfs in Latijn.. nu ben ik even trots op mezelf en neem ik nog een baileys
Heb net een nieuwe vodka gekocht!quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
O in dat geval wil ik je ook best helpen met studeren hoor..
DrankDaar las ik net.. ben ik 5 keer sneller geneigd om verslaafd aan te raken minstens dan de meeste mensen
![]()
![]()
![]()
(nutteloze artikelen lezen als je een verslag moet schrijven ftw)
en TOCH lukt het mij beter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
DrankDaar las ik net.. ben ik 5 keer sneller geneigd om verslaafd aan te raken minstens dan de meeste mensen
![]()
![]()
![]()
Wat voor? Haha is dat voor over een paar weken als ik weer te bekennen ben in je stadje?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe vodka gekocht!
Denk je?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor? Haha is dat voor over een paar weken als ik weer te bekennen ben in je stadje?
[..]
Denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor? Haha is dat voor over een paar weken als ik weer te bekennen ben in je stadje?
[..]
Perenlikeur, licor 43, appellikeur & baileys heb ik nogquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]thnx ik moest lachen... you unleashed the beast called lachkickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Goed, ik weet dat er al tig pagina's overheen zijn gegaan, maar toch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm nee dank je... Tenzij het alcoholvrij is.. Ik ben zo brak...
Moet ik ook nog zo'n kut verslag schrijven grmbl
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx ik moest lachen... you unleashed the beast called lachkick
Oeh ik moet nodig naar jouw huisje!quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Perenlikeur, licor 43, appellikeur & baileys heb ik nog
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, ik weet dat er al tig pagina's overheen zijn gegaan, maar toch.
Pep. Werkt perfect. Je slaapt er nachten niet van.
I see what you did thar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik vond hem zelf ook bijzonder geestig.
Moet je snel zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Oeh ik moet nodig naar jouw huisje!
[..]![]()
?
Ik eerst, woon toch dichterbijquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Oeh ik moet nodig naar jouw huisje!
jaloers krengquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik eerst, woon toch dichterbij
Ik drink liever nooit cola... en don't ask peu waarom nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, ik weet dat er al tig pagina's overheen zijn gegaan, maar toch.
Pepsi Kick. Werkt perfect. Je slaapt er nachten niet van.
Nee hoor, ik onthoud mij van commentaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik drink liever nooit cola... en don't ask peu waarom nietof toch wel, want dat werkt vast zeer illustrerend
Dr. Pepper danquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik drink liever nooit cola... en don't ask peu waarom nietof toch wel, want dat werkt vast zeer illustrerend
Omdat Evie dan flink gaat boeren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onthoud mij van commentaar
thnxquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onthoud mij van commentaar
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat Evie dan flink gaat boeren?
Fanta lemon, McFlurry, Coca-Cola is zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx
[..]te veel suiker... is niet goed voor een mens
![]()
Whehehe
*zet kikkervijver.mp3 op en doet net alsof Evie die gemaakt heeft*quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]hopelijk komt huppel nu niet in het topique
niet de kelderquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik eerst, woon toch dichterbij
Geen commentaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat Evie dan flink gaat boeren?
Er is nog niemand aan doodgegaan zover ik weet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fanta lemon, McFlurry, Coca-Cola is zo slecht nog niet.
ik snap de relevantie niet maar toch een goede post.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]hopelijk komt huppel nu niet in het topique
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snap de relevantie niet maar toch een goede post.
Doen we toch wel omdat het kanquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hoeven er niet eens iets in te zetten om mensen doodsangsten uit te laten staan.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doen we toch wel omdat het kan
Dat kunnen wij fixen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is nog niemand aan doodgegaan zover ik weet.
Foots! Da's oud, nog van mijn middelbare schooltijdquote:
Whiskey foots.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Foots! Da's oud, nog van mijn middelbare schooltijd
"Ga toch Footsen!"
Ik dacht 'huh, dat ken ik niet'quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Foots! Da's oud, nog van mijn middelbare schooltijd
"Ga toch Footsen!"
Mjah, ken nogal wat dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht 'huh, dat ken ik niet'
Maar je bent van '82.. dus dat is niet zo gek
kotshoestquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, hoe noem je die mondscheten dan?
Een scheet die de weg naar de reet niet weet.quote:
En dat.quote:
Scheten die je inhoudt kunnen er via je adem weer uit komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een scheet die de weg naar de reet niet weet.
En ik maar denken dat het een pseudo-grappig rijmende zin was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Scheten die je inhoudt kunnen er via je adem weer uit komen.
Gewoon een leuk weetje.
Not sure if serious.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon een leuk weetje.
Dan kan ik je verblijden met het feit dat ik mijn scheten altijd netjes de lucht in slinger via mijn anusquote:
bedankt voor deze mededelingquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan ik je verblijden met het feit dat ik mijn scheten altijd netjes de lucht in slinger via mijn anus
Meevallers zijn goedquote:
Poep kan er ook via je mond uitkomen, al ben je dan meestal wel erg ziek.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon een leuk weetje.
Ieuw.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Poep kan er ook via je mond uitkomen, al ben je dan meestal wel erg ziek.
Als het er beneden niet uit kan moet het er ergens uit he..quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Poep kan er ook via je mond uitkomen, al ben je dan meestal wel erg ziek.
't Is wel een lange weg terug.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als het er beneden niet uit kan moet het er ergens uit he..
Ik heb een film gezien waarbij de darmen explodeerdequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als het er beneden niet uit kan moet het er ergens uit he..
Vaak is het dan ook bij mensen die (bijna) terminaal zijn (dacht ik).quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is wel een lange weg terug.
tumor in je damen.. verstoppingen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vaak is het dan ook bij mensen die (bijna) terminaal zijn (dacht ik).
Het is niet dat je lichaam het zomaar doet iig.
Ileusquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
tumor in je damen.. verstoppingen..
je hoeft er niet terminaal voor te zijn toch?quote:
Ik "ken" een geval dat het heeft overleeft dus dat is zeker. Maar snel zal je lichaam het niet doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
je hoeft er niet terminaal voor te zijn toch?
Ah, ik sloeg het woord 'vaak' in de zin van je eerdere post overquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik "ken" een geval dat het heeft overleeft dus dat is zeker. Maar snel zal je lichaam het niet doen.
hoe gaat het met je Schröbbelerverslaving trouwens?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah, ik sloeg het woord 'vaak' in de zin van je eerdere post over
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
hoe gaat het met je Schröbbelerverslaving trouwens?
Amaai dit gaat niet goed meiske!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb het al lang niet meer gehad
Doe er iets aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaai dit gaat niet goed meiske!
Morgen kan ik misschien weer wat meer nadenken.quote:
Er rent genoeg verdoving door je cardiovasculair systeem?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Morgen kan ik misschien weer wat meer nadenken.
Nee er zwerft ergens een virus rond die wil dat ik vroeg plat ga en vooral zwaar ziek ga worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er rent genoeg verdoving door je cardiovasculair systeem?
Ok, succes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee er zwerft ergens een virus rond die wil dat ik vroeg plat ga en vooral zwaar ziek ga worden.
Tijd om je er tegen te wapenen... of is dat al te laat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee er zwerft ergens een virus rond die wil dat ik vroeg plat ga en vooral zwaar ziek ga worden.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:17 schreef Evie het volgende:
Beste mensen,
SC is zojuist overleden.
Na een kort maar krachtig leven gehad te hebben rust hij eindelijk verder.
We zullen je missen SC,
Allen die gebruik van je maakte!Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:17 schreef Evie het volgende:
Allen die gebruik van je maakte!Zo klinkt het alsof we allemaal een gedeelde opblaaspop hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hahaha dat is echt vies!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof we allemaal een gedeelde opblaaspop hadden.
Ik ben je vader iig niet.quote:
Draai maar om naar je dark side dan.quote:
zeker niet maar je mist nu wel wat hoorquote:
Daar had ik het niet overquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Draai maar om naar je dark side dan.
Je dacht er wel aan. Ik las slechts tussen de regels door waar je op doelde en speel daar verder op in.quote:
thnx but no thnxquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je dacht er wel aan. Ik las slechts tussen de regels door waar je op doelde en speel daar verder op in.
Jij met je hard-to-get ook altijd.quote:
Hihihiquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij met je hard-to-get ook altijd.
quote:
Nog wel...quote:
Hola indeed.quote:
Meer dan prima zelfs.quote:Op zondag 23 september 2012 00:07 schreef El_Matador het volgende:
Evie, heloef, hoest? Hier goed, zoals je ziet... vanavond feria![]()
Klinkt goed man. Hoe dat zo?quote:
Niet veel eigenlijk, ik kijk naar al die faalfoto's van Apple Maps.quote:
Niet veel eigenlijk, zit gewoon goed in mijn vel.quote:
Nice!!quote:
Faalfoto'squote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk, ik kijk naar al die faalfoto's van Apple Maps.
Volgende ben je erbij dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgende ben je erbij dus?Betaal jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Over 2 jaar, hier:quote:
Hij is leuk.quote:Op zondag 23 september 2012 11:23 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen Samzz-worshippers, koffiezoekers en Kaneel-ik-val-van-mn-stokje.
Best wel.quote:
Veel treinreizen. Lopen. Eten. Drinken. Meer eten. Meer drinken. Wakker liggen van de ambulances, helicopters en agenten.quote:
Was dat het enige waardoor je wakker lag?quote:Op zondag 23 september 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel treinreizen. Lopen. Eten. Drinken. Meer eten. Meer drinken. Wakker liggen van de ambulances, helicopters en agenten.
Nee.quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was dat het enige waardoor je wakker lag?
Die van Antwerpen is leuker.quote:
Heuj Tijnquote:
- Warm weerquote:
Whaha dat was een kort verslag!quote:Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
- Warm weer
- Knus
- Lakens overal behalve op bed
- Geen bos
- Lief doch passionele dame
Gr xfriendx
Als je maar niet meer brak bent. Nog laat gemaakt?quote:Op zondag 23 september 2012 15:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Whaha dat was een kort verslag!![]()
Ik kan de mijne niet meer herinneren
Goedemiddag weer. Rest van je zondag lekker uitbrakkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef Kimberliedje het volgende:
Middag![]()
Brak, maar t was t waard. Even vergeten hoe zaterdagavonden ookalweer waren..
Neequote:
Dat was het plan jaquote:Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goedemiddag weer. Rest van je zondag lekker uitbrakken
Je klinkt als een tienermoeder.quote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef Kimberliedje het volgende:
Middag![]()
Brak, maar t was t waard. Even vergeten hoe zaterdagavonden ookalweer waren..
Kun je sowieso nog (tiener)moeder worden? En wil je überhaupt wel moeder worden?quote:Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gatver, moet er niet aan denken..
quote:
Ja dat zou nog net kunnen. En dat wil ik nietquote:Op zondag 23 september 2012 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kun je sowieso nog (tiener)moeder worden? En wil je überhaupt wel moeder worden?
Geen milf dusquote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja dat zou nog net kunnen. En dat wil ik niet
Zei God dat echt?quote:
Verstandig jonge (dame, meisje) doorhalen wat jezelf van toepassing vindtquote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja dat zou nog net kunnen. En dat wil ik niet
Milkshakesquote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja echt, dat zei hij toen we samen een milkshake dronken.
Broederquote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, middagdutje gehouden. Ik ben weer fit.
quote:
waarom is iedereen zo brak...? massaal naar almere-projectX geweest..?quote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, middagdutje gehouden. Ik ben weer fit.
quote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarom is iedereen zo brak...? massaal naar almere-projectX geweest..?
ohnee, das waarquote:Op zondag 23 september 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]Zulk zwakzinnig volk hebben we hier toch niet?
We kunnen de beelden gaan bekijken en spot de fok!ker doenquote:Op zondag 23 september 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohnee, das waarwat een bizarriteit
Mijn broeder, hoe is het met jou?quote:
Lange dag geweest gisteren.quote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarom is iedereen zo brak...? massaal naar almere-projectX geweest..?
ghehehe nou hoe dom is het dat zoiets via facebook/twitter geregeld is. Beetje ondoordacht om je online op te geven, al je gegevens zijn meteen bekend ghehequote:Op zondag 23 september 2012 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We kunnen de beelden gaan bekijken en spot de fok!ker doen
Ik mag hopen dat je opgeven voor een feestje niet gelijk verdacht maakt. Anders vrees ik voor de rechtstaat.quote:Op zondag 23 september 2012 16:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nou hoe dom is het dat zoiets via facebook/twitter geregeld is. Beetje ondoordacht om je online op te geven, al je gegevens zijn meteen bekend ghehe
Mensenkennis is niet je sterkste punt, zeker?quote:Op zondag 23 september 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]Zulk zwakzinnig volk hebben we hier toch niet?
Goed behalve Ajax danquote:Op zondag 23 september 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn broeder, hoe is het met jou?
Mooi dat het niet goed gaat met Ajax dat klinkt mij als muziek in de orenquote:
Maar ik heb wel heel lief en naief goede hoop. En dat is ook een goed punt.quote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensenkennis is niet je sterkste punt, zeker?
Goed hoor, dalijk vroege avond filmpje pakken met mijn zusjequote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Uitstekend! Beetje lui, dat dan wel.
En hoe staat het met jou?
dat van gister in almere was duidelijk niet bedoeld als feestje hoorquote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je opgeven voor een feestje niet gelijk verdacht maakt. Anders vrees ik voor de rechtstaat.
HATERquote:Op zondag 23 september 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi dat het niet goed gaat met Ajax dat klinkt mij als muziek in de oren
Sowieso Almerequote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat van gister in almere was duidelijk niet bedoeld als feestje hoor
Ik heb er eignelijk niets over gehoord, wat is er gebeurt?quote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat van gister in almere was duidelijk niet bedoeld als feestje hoor
werd op internet massaal opgeroepen om daar te rellen, als een soort 2e "haren-feest" maar dan gepland en niets goed in de zinquote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er eignelijk niets over gehoord, wat is er gebeurt?
Ik ben ooit bij een illigaal feestje in almere geweest, binnen een half uur stond er een rij van 50 agenten waarvan de helft een hond bij zich droeg, dus dat was snel voorbij.
Zo kansloosquote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
werd op internet massaal opgeroepen om daar te rellen, als een soort 2e "haren-feest" maar dan gepland en niets goed in de zin
edit: in schiedam gisteravond trouwens ook
las dat er zelfs tienertjes van 14 zijn opgepakt.. toen ik 14 was mocht ik echt niet na 23.00 naar buiten en zeker niet met als doel een baksteen naar een politie te gooienquote:
Ik nog steeds niet.quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
las dat er zelfs tienertjes van 14 zijn opgepakt.. toen ik 14 was mocht ik echt niet na 23.00 naar buiten en zeker niet met als doel een baksteen naar een politie te gooien
vlegel!quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er eignelijk niets over gehoord, wat is er gebeurt?
Ik ben ooit bij een illigaal feestje in almere geweest, binnen een half uur stond er een rij van 50 agenten waarvan de helft een hond bij zich droeg, dus dat was snel voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |