Graag!quote:
Nat is ze dan toch alquote:
Ja, en jij mist weer de bootquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef heloef het volgende:
Wat aardig van Samzz dat jullie haar mogen aanraken.
Ik heb nou niet echt de behoefte om haar aan te raken Maggie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en jij mist weer de boot
Niet de behoefte hebben om Samzz aan te rakenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nou niet echt de behoefte om haar aan te raken Maggie.
Dan heb jij gewoon geen smaakquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nou niet echt de behoefte om haar aan te raken Maggie.
Ik heb geen behoefte om wie dan ook aan te raken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet de behoefte hebben om Samzz aan te raken
* Rafeiro slingert een AED het topic in, heb zelf geen EHBO/BHV dus succesquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro slingert een AED het topic in, heb zelf geen EHBO/BHV dus succes
Moet ik het weer doen? Is heel lang geleden, dus op eigen risicoquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro slingert een AED het topic in, heb zelf geen EHBO/BHV dus succes
mmm nee dank je... Tenzij het alcoholvrij is.. Ik ben zo brak...quote:
Moet je wel bijhouden he?!quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik het weer doen? Is heel lang geleden, dus op eigen risico
Ik zou gewoon zwaar aan de zuip gaan deze zaterdag als ik jou was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm nee dank je... Tenzij het alcoholvrij is.. Ik ben zo brak...
Moet ik ook nog zo'n kut verslag schrijven grmbl
Evie, shocking.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet je wel bijhouden he?!![]()
Heb van de week weer eens zo'n ALS training.. Iedereen kan zo'n ding prima bedienen. Als je maar kan horen of lezen is het niet zo moeilijk
Dus bij deze ... all clear? Dan komt de shock!
Altijdquote:
Ik denk dat ik beter maar weer helemaal opnieuw kan beginnen met die training voor de zekerheidquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet je wel bijhouden he?!![]()
Heb van de week weer eens zo'n ALS training.. Iedereen kan zo'n ding prima bedienen. Als je maar kan horen of lezen is het niet zo moeilijk
Dus bij deze ... all clear? Dan komt de shock!
Het is weekend, dan mag dit topic alle kanten op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Altijd![]()
It works it works.. nu maar afwachten of het ritme er een beetje in blijft zitten, en het topic niet weer in ventrikelfibrileren schiet...
Als je echt een AED moet gebruiken, dan wijst het zich vanzelf. Dan meet dat ding zelf of je alles goed hebt aangesloten, en zegt het je wat je moet doen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter maar weer helemaal opnieuw kan beginnen met die training voor de zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is weekend, dan mag dit topic alle kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |