SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
In 9 maanden (2-3x p week) uitgaan 0 geweldsincidenten gezien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:12 schreef Crimyclown het volgende:
Lekker tussen de coke snuivers in Colombia zitten.
Kom daar in Nederland maar es om.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Alleen de softies gaan daar uit, de ekte zitten op straat te hosselen en elkaar kapot te schieten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In 9 maanden (2-3x p week) uitgaan 0 geweldsincidenten gezien.
Kom daar in Nederland maar es om.Anonieme tievesclown![]()
Daar moet je gewoon niet komen. Of ga jij ook in Nederland voor je lol in dat soort wijken lopen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:16 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Alleen de softies gaan daar uit, de ekte zitten op straat te hosselen en elkaar kapot te schieten.
Deze plaats is trouwens erg veilig.The only limit is your own imagination
nederland en ghetto'squote:Op dinsdag 18 september 2012 07:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon niet komen. Of ga jij ook in Nederland voor je lol in dat soort wijken lopen?
Deze plaats is trouwens erg veilig.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
bouw die hut in Mexico stad! prachtige locatie en gegarandeerd avontuurCourage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.![]()
Ook zeker een toffe stad, maar gevaarlijker dan deze.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:46 schreef knoffel het volgende:
bouw die hut in Mexico stad! prachtige locatie en gegarandeerd avontuur
The only limit is your own imagination
Spuuglelijk.quote:The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |