Die harde kern was als eerste opgepakt, man of 20quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die harde kern had zich gewoon moeten gedragen. Dan was er niks aan de hand.
Het kan ook een franchise zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
De AH interesseert me echt geen ene mallemoer, zo'n grote onderneming kan echt wel wat hebben, daar ga je toch niet de NSB'er voor spelen lijkt mij?
Dank je wel voor het bevestigen van mijn punt. Een hele generatie die altijd de schuld buiten zichzelf zoeken voor HUN situatie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef DeParo het volgende:
Ik heb de bredere context al ergens uitgelegd, ik vermoed dat er wortels zijn aan te wijzen die tot dit soort gebeurtenissen hebben geleid, daar hoef je het niet mee eens zijn maar ik vind het net iets te makkelijk om alleen de schuld bij deze relschoppers te leggen.
Nee. Het is juist dat eeuwige deescalerende optreden waardoor het rellen een hobby is geworden voor velen. Wel de kicks en weinig risico's, hooguit een paar klappen maar je hoeft niet echt bang te zijn als je agenten gaat belagen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:21 schreef kiezer het volgende:
[..]
Dat is nou juist precies wat ze fout deden gisteren. In sommige situaties zorgt keihard ingrijpen en iedereen in je buurt neerknuppelen nou juist dat het escaleert. En daar zit niemand op te wachten.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef DeParo het volgende:
Zoals ik al eerder heb uitgelegd vermoed ik dat er sprake is van een bredere context waarbinnen dit geweld zich heeft kunnen ontwikkelen in het Groningse dorpje Haren.
Mooie woorden hè 'brede context'quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:16 schreef DeParo het volgende:
Kennelijk weet jij niet hoe dat voelt, nogmaals het politiegeweld in Nederland neemt bijna met het uur toe, maar zoals ik al zei een bredere context ligt daar aan ten grondslag.
Prima toch? Wat is je punt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die harde kern was als eerste opgepakt, man of 20
Heel zielig, maar ik denk dat we eerder de situatie krijgen dat er doden bij de andere partij vallen, zoals Hoek van Holland.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zal allemaal best wel en kijk gerust naar de wortels en de onderliggende problemen, wat er wel of niet goed ging tijdens de VVD campagne en ffs zoek uit waarom het eredivisie ijshockey zo slecht loopt in Nederland maar ondertussen staan die agenten daar met een man of 10 tegenover een paar 100 dronken relschoppers, in een straat verderop zelfde verhaal en een straat nog verder krijgen ze struiken en fietsen naar hun hoofd gesmeten
dan is de oplossing niet heel moeilijk of heel zweverig maar gewoon heel hard optreden voor er doden vallen onder de agenten
Ik kreeg er zelfs een toen die knakker die Bor de Wolf insprak was overleden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg trouwens gisteren tijdens het zuipen een breaking news melding op mijn telefoon. De laatste keer dat ik dat kreeg was met Breivik. Dat vond ik ook wel weer wat overdreven eigenlijk.
De politie is juist veel harder geworden ten opzichte van de knuffelmentaliteit van 20 jaar terug. Dat zie je bijvoorbeeld ook terug in ons strafsysteem. Strengste van Europa, afgelopen 10 jaar explosief gestegen. Werkt allemaal averechts. En Henk en Ingrid maar schreeuwen om hogere straffuuhquote:
In sommige gevallen hoeft dat geen onzin te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dank je wel voor het bevestigen van mijn punt. Een hele generatie die altijd de schuld buiten zichzelf zoeken voor HUN situatie.
lekker belangrijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Heel zielig, maar ik denk dat we eerder de situatie krijgen dat er doden bij de andere partij vallen, zoals Hoek van Holland.
Ik ben het hier helaas mee eens. Speelkwartiertje is afgelopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Het is juist dat eeuwige deescalerende optreden waardoor het rellen een hobby is geworden voor velen. Wel de kicks en weinig risico's, hooguit een paar klappen maar je hoeft niet echt bang te zijn als je agenten gaat belagen.
Schiet er maar eens een paar dood of knuppel er een paar het ziekenhuis in, dan houdt het op een leuke hobby te zijn.
Na die 4 uur werd een deel van de jongeren vervelend door de combinatie van alcohol en verveling.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat gebeurde er met het relvee na die 4 uur dan? De meeste mensen konden niet met de trein terug.
Tja, als je willens en wetens massaal naar een dorpje in the middle of fucking nowhere trekt omdat een meisje een verkeerd vinkje zet om te gaan 'feesten' verdien je het wat mij betreft om harstikke dood geschoten te worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Heel zielig, maar ik denk dat we eerder de situatie krijgen dat er doden bij de andere partij vallen, zoals Hoek van Holland.
Prima toch? Ruimt lekker op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Doodschieten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Het is juist dat eeuwige deescalerende optreden waardoor het rellen een hobby is geworden voor velen. Wel de kicks en weinig risico's, hooguit een paar klappen maar je hoeft niet echt bang te zijn als je agenten gaat belagen.
Schiet er maar eens een paar dood of knuppel er een paar het ziekenhuis in, dan houdt het op een leuke hobby te zijn.
Boo fucking hoo. Dat eeuwige gejank. Neem eens verantwoordelijkheid voor je eigen keuzes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
In sommige gevallen hoeft dat geen onzin te zijn.
Waardeloos 'bewijs' dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die foto van de Veendamse tokkies is ook gemaakt op het moment dat er nog niets aan de hand was.
mwah, ik heb die indruk niet echt maar is misschien wel is interessant om uit te zoekenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie is juist veel harder geworden ten opzichte van de knuffelmentaliteit van 20 jaar terug. Dat zie je bijvoorbeeld ook terug in ons strafsysteem. Strengste van Europa, afgelopen 10 jaar explosief gestegen. Werkt allemaal averechts. En Henk en Ingrid maar schreeuwen om hogere straffuuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |