abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117117407
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef Darklight het volgende:

[..]

Als je niet tegen drank kan, drink dan niet :')
Heb je gelijk in.

Maar je mist mijn punt dat de ME die relschoppers nooit had moeten drijven naar de massa, want die mensen waren gewoon aan het feesten en wisten niks van de rellen paar straten verderop. Het was denk ik niet uit de hand gelopen als er niet een groepje van 40 man was begonnen met rellen en toen bij de grote massa kwam. Want het was eerst heel gezellig, maar ja dat weet je alleen als je erbij was.
AFCA!
pi_117117427
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Een dag heeft 24 uur, je kunt ongelooflijk veel doen met een dag voorbereiding, Natuurlijk hoeft het geen Lowlands te zijn waar alles tot in zijn nopjes is georganiseerd, maar je probeert iets tenminste. De bezoeker weet zelf ook wel dat dit geïmproviseerd is en zal heus wel met wat minder genoegen nemen. sluit een paar bandjes af die bij twotone werkzaam zijn, daar is het ook crisis en wil iedereen wel aan het werk. lef durven tonen en ondernemerschap, erg jammer en triest dat het hier aan ontbrak.
Even afgezien van het feit dat je dus echt niet weet wat hier allemaal bij komt kijken; waarom moet er ineens vreselijk veel geld op tafel worden gelegd omdat een paar domme kinderen en masse naar een plek gaan? En dan nog: kan niet; werkt niet...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_117117438
quote:

[..]

Een dag heeft 24 uur, je kunt ongelooflijk veel doen met een dag voorbereiding, Natuurlijk hoeft het geen Lowlands te zijn waar alles tot in zijn nopjes is georganiseerd, maar je probeert iets tenminste. De bezoeker weet zelf ook wel dat dit geïmproviseerd is en zal heus wel met wat minder genoegen nemen. sluit een paar bandjes af die bij twotone werkzaam zijn, daar is het ook crisis en wil iedereen wel aan het werk. lef durven tonen en ondernemerschap, erg jammer en triest dat het hier aan ontbrak.
Ik zou best wel eens willen onderzoeken in hoeverre het mogelijk is om binnen 24 uur een feest voor ongeveer 5000 mensen te organiseren.
pi_117117451
"Heel gezellig"

Met een stel mede-idioten in de kou op straat staan in een dorp wat niet op je aanwezigheid zit te wachten voor een afgelast feest waar je überhaupt niet welkom was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 16:04:34 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117117452
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Opstelten heeft ook schuld, de machocultuur binnen de politie heeft ook schuld, maar die vallen binnen die brede context onder meer. Het is belangrijk om die onderliggende emoties te onderzoeken.
_O- _O- :')

geen betere argumentatie nee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 22 september 2012 @ 16:04:37 #256
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_117117455
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:03 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.

Maar je mist mijn punt dat de ME die relschoppers nooit had moeten drijven naar de massa, want die mensen waren gewoon aan het feesten en wisten niks van de rellen paar straten verderop. Het was denk ik niet uit de hand gelopen als er niet een groepje van 40 man was begonnen met rellen en toen bij de grote massa kwam. Want het was eerst heel gezellig, maar ja dat weet je alleen als je erbij was.
Zou kunnen, was er idd niet bij, ze hadden gewoon totaal geen grip op die groepen heb ik begrepen
pi_117117461
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:59 schreef Asphias het volgende:
probleem is dat zodra je wél iets gaat neerzetten als gemeente, je dan ook verantwoordelijkheid op je neemt. en verantwoording op je nemen voor een feest van 5000 man zonder toiletten, EHBO, etc. is gewoon onverstandig.

plus, als dit een "mooi feestje" was geworden, dan weet je dat over 2 maanden het volgende project X geval wordt gehouden omdat iedereen denkt dat het dan zo werkt.

nee, zorg gewoon dat iedereen die hierheen komt het zwaar kut heeft, zodat ze het niet nog een keer flikken.
Ja, maar daar hebben ze een week de tijd voor gehad. Dat is genoeg om flink wat dixies, een EHBO-post etc. neer te zetten. Ze waren echter op donderdag :{ nog aan het overleggen wat ze nou moesten doen. Dat had je dinsdag al geregeld/duidelijk moeten hebben. Op het ergste voorbereiden en niet gaan afwachten en zelfs tegenstrijdige berichten uitgeven, zoals ze nu gedaan hebben.
  zaterdag 22 september 2012 @ 16:05:30 #258
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_117117479
Je kan als gemeente toch niet toegeven aan de jeugd die zo graag een feestje wilt? Als Haren hier een feest had georganiseerd hadden die kutkinderen volgende week in een ander dorp weer een ander feest opgeëist.
pi_117117480
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef kiezer het volgende:

Ja, maar daar hebben ze een week de tijd voor gehad. Dat is genoeg om flink wat dixies, een EHBO-post etc. neer te zetten. Ze waren echter op donderdag :{ nog aan het overleggen wat ze nou moesten doen. Dat had je dinsdag al geregeld/duidelijk moeten hebben. Op het ergste voorbereiden en niet gaan afwachten en zelfs tegenstrijdige berichten uitgeven, zoals ze nu gedaan hebben.
Wat snap je niet aan "er is geen feest".
Omdat jij graag een feest wilde moet het maar worden georganiseerd? Echt, herseninhoud van een walnoot.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117117493
Of je organiseert iets als ondernemers in dat dorp of je kondigt als gemeente een noodverordening af.

In plaats daarvan lieten ze de meute naar een villawijk gaan waar geen fuck te doen was totdat het mis liep. Tsja... :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117117494
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit was al een paar weken bekend.
Naast dat men een tijdje terug niet had kunnen voorzien dat dit zo'n vlucht zou nemen (dat is echt pas iets van de afgelopen dagen) kun je zoiets niet zomaar regelen (naast dat het te debiel voor woorden is dat er *ineens* wat geregeld moet worden, omdat ze besluiten ergens met 5000 man heen te gaan.

De doodsteek voor alles festivals, blijkbaar, want een oproep op Facebook zorgt er wel voor dat er ergens een gemeente een festivalletje voor je organiseert...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_117117495
quote:

[..]

Als je dit soort dingen als gemeente gaat faciliteren blijf je bezig. Dan denkt iedereen dat hij een feest kan organiseren waarbij de gemeente wel voor de nodige voorzieningen zorgt.
pi_117117499
quote:

[..]

Beste stuurlui staan weer eens aan wal. Compleet kansloos dit. Dit is gewoon onmogelijk als gemeente.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_117117501
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

_O- _O- :')

geen betere argumentatie nee
Zoals ik al zei, die liggen binnen die bredere context die ik eerder heb beschreven, dat maakt verder niet uit maar politiegeweld vind ik net zo verwerpelijk, op een zo'n filmpje zie je hoe de politie een jongen die op de grond ligt maar met stokken blijft slaan terwijl er verder niemand direct in de buurt ligt, arresteer hem dan maar nee dat doen ze dan ook niet en blijven gewoon slaan op absurde wijze.
pi_117117503
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
Of je organiseert iets als ondernemers in dat dorp of je kondigt als gemeente een noodverordening af.

In plaats daarvan lieten ze de meute naar een villawijk gaan waar geen fuck te doen was totdat het mis liep. Tsja... :')
Heel Haren is praktisch villa-wijk :') Seriously.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 september 2012 @ 16:06:36 #266
862 Arcee
Look closer
pi_117117509
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef Pino112 het volgende:
Artikel komt uit 2011.
Deze stond er ook:

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 16:06:52 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117117514
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef Isabeau het volgende:
"Heel gezellig"

Met een stel mede-idioten in de kou op straat staan in een dorp wat niet op je aanwezigheid zit te wachten voor een afgelast feest waar je überhaupt niet welkom was.
komt idd bij dat ze gewoonweg niet welkom waren met hun feest
  zaterdag 22 september 2012 @ 16:06:59 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117117518
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:05 schreef Isabeau het volgende:

Wat snap je niet aan "er is geen feest".
Omdat jij graag een feest wilde moet het maar worden georganiseerd? Echt, herseninhoud van een walnoot.
Gelukkig komt het met de meeste puberbreinen nog goed.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117117529
quote:

[..]

Dit dus. De grootste vertrager voor organisatoren zijn de overleggen en vergunningen bij de gemeente.
En laten ze nou net zelf de gemeente zijn in dit geval!
pi_117117534
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:06 schreef Copycat het volgende:

Gelukkig komt het met de meeste puberbreinen nog goed.
Ik was nooit zo simpel als puber -O-
pi_117117539
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heel Haren is praktisch villa-wijk :') Seriously.
Valt ook wel weer mee :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 16:07:43 #272
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_117117541
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, die liggen binnen die bredere context die ik eerder heb beschreven, dat maakt verder niet uit maar politiegeweld vind ik net zo verwerpelijk, op een zo'n filmpje zie je hoe de politie een jongen die op de grond ligt maar met stokken blijft slaan terwijl er verder niemand direct in de buurt ligt, arresteer hem dan maar nee dat doen ze dan ook niet en blijven gewoon slaan op absurde wijze.
Overdreven zeg, in elk ander land was die gast wel wat harder aangepakt. Hij kreeg slechts een paar tikken met de wapenstok, die hij waarschijnlijk wel verdient had. Verder kan je moeilijk als je in linie staat iemand op gaan pakken want dan heb je een gat in je linie.
pi_117117555
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:07 schreef PoliSplash het volgende:

Valt ook wel weer mee :')
Nou, half Haren dan :P
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 16:08:37 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117117558
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

zelfde filmpje als met die jongen die daarna opstaat, zichzelf wat afklopt en wegloopt?

niets gezien dat niet door de beugel kon, imo verdienen die gasten een pluim
pi_117117560
Files in Haren; dat is ook nog nooit gebeurd; het ramptoerisme is wel bezig vandaag :)
Winkels bij de kerk zijn behoorlijk beschadigd.
Volgens de servicebaliejongen van de AH was er niet 1 winkelwagentje nog bruikbaar.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')