dat weet natuurlijk niet iedereenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef JaneDoe het volgende:
een donker type... das timbaland joh!
uiteraard, maar t kwam over alsof dit over één of andere nobody gingquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet natuurlijk niet iedereenen volgens mij is Timbaland een vrij donker type
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Rammsteinquote:
nummertje 3 op mega dance '94, skipte em standaard...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond dat dus echt een briljant nummer.
briljant vind ik een groot woord...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond dat dus echt een briljant nummer.
geen thuisbezorgende Appie?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:57 schreef JaneDoe het volgende:
jammer dat bart aarens er dan toch nog bij moet zitten..
maar komt me wel goed uit, kan ik eindelijk naar buiten voor die boodschapjes!
nepper!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ben dan wel een fok!ker, maar af en toe waag ik t toch om en stap buiten de deur te zetten
Lekkerrrrr!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nog gekker...vanavond ga ik naar een muziekfestivalDeWolff, Audio Adam, Drive Like Maria
![]()
De enige echte.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef Pino112 het volgende:
Martijn Krabbe als in de Martijn van X-Factor en TVOH?
Nee, Martijn Krabbe als in De Zoon Van!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef Pino112 het volgende:
Martijn Krabbe als in de Martijn van X-Factor en TVOH?
Ja naja ik bekeek zijn Wiki-pagina maar kon niks vinden over de MT50.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Martijn Krabbe als in De Zoon Van!![]()
De zoon van 'de beste vriend van iedereen die net gestorven is'quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Martijn Krabbe als in De Zoon Van!![]()
Het houdt niet op, totdat je iets doooooeetquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef Cee het volgende:
Het houdt niet ooppppp niet vanzelfffff.
HallO. Ik mmmbel namens een vriendIN van me. Zze is zo aggresIEF tegen haar zoON.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:15 schreef alors het volgende:
[..]
Het houdt niet op, totdat je iets doooooeet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:17 schreef Cee het volgende:
[..]
HallO. Ik mmmbel namens een vriendIN van me. Zze is zo aggresIEF tegen haar zoON.
Ja geen idee, dat hebben ze dus vanmiddag gedaan. Kan live toch ook wel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:30 schreef Qunix het volgende:
Waarom zou je het opnoemen van een lijst opnemen? Zo vaag.
24 uur langquote:
Het is al goed, op jou blijf ik nooit lang kwaadquote:
Sowieso een toffe vent, komt erg oprecht over als hij staat mee te janken met een of ander zingend huppelkutje dat door mag naar de volgende ronde bij The Voice (of hoe het ook mag heten)quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef wolfrolf het volgende:
Krabbé is een baas, goeie radiostem, nog steeds.
Jammer dat hij geen programma meer heeft op de radio.
Word jij er ook zo emo van?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook net posten...
Van mij hadden ze de teller op 0 mogen laten staanquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Eerste keer gedraaid op 3FM volgens 3FMFan![]()
Even het oude 3FM-archief in gedoken: Laatste keer hiervóór was 2007-06-28 06:03:52.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:19 schreef Pino112 het volgende:
stond toch wekenlang op 1?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Scheermesjes zijn bot, ik ben begonnen aan de inhoud van het messenblokquote:
Scheelt, messenblok is meestal van houtquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Scheermesjes zijn bot, ik ben begonnen aan de inhoud van het messenblok
De inhoud jong, de inhoud!11!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, messenblok is meestal van hout
Uuropener bij Gielquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even het oude 3FM-archief in gedoken: Laatste keer hiervóór was 2007-06-28 06:03:52.
Effe gauw koffie halen in die 30 secondenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef Sirolf het volgende:
Nou, zojuist eindelijk écht gelanceerd dus, de Mega Top 50 Quiz.
Ik ben daar dus al een paar maanden regelmatig mee bezig geweest om te bouwen, zit meer werk in dan je zou denken...
Zo duurde het genereren van vragen voor een ronde in de eerste versie een halve minuut, en dat was natuurlijk véél te lang.
Mja, het zou ook niet gezond zijn voor de databaseserver. Dan had de site nu allang plat gelegen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Effe gauw koffie halen in die 30 seconden
Antennekabelquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:52 schreef alors het volgende:
Heerlijk weinig storing meer op mobielHoogersmilde
Internetquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:52 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:09 schreef Evertjan het volgende:
wat is dit is er serieus gepost tijdens de Megatop50??
Hier in huis en in de auto ook, erg fijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:52 schreef alors het volgende:
Opzich wel, maar ben ook wel weer blij als het voorbij isquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef DaMook het volgende:
Avond. Wat heerlijk heel de dag die 90's muziek zeg
.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef Sirolf het volgende:
Nou, zojuist eindelijk écht gelanceerd dus, de Mega Top 50 Quiz.
Ik ben daar dus al een paar maanden regelmatig mee bezig geweest om te bouwen, zit meer werk in dan je zou denken...
Zo duurde het genereren van vragen voor een ronde in de eerste versie een halve minuut, en dat was natuurlijk véél te lang... en dan ben ik nog niet eens begonnen over iOS/Android/IE bugs...
Het is inderdaad een soort SongPop, alleen dan zonder de kekke plopjes en je moet 10 liedjes raden i.p.v. 5.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef Pino112 het volgende:
Als ik de spelregels even snel doorlees lijkt het op Songpop
Ook maar eens proberen of ik er wat van kan.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ben ook wel weer blij als het voorbij is
Er is vast wel een digitale radiozender die alleen maar 90's draaitquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef alors het volgende:
Stil In Mij
Ben ik de enige van wie deze week wel twee weken mag duren? heerlijk
http://nederland.fm/quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef alors het volgende:
Stil In Mij
Ben ik de enige van wie deze week wel twee weken mag duren? heerlijk
Ik hoop op 90's dance! Als ik iets wel tof vind uit de 90'squote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond Sander met 90's dancemuziek of hoe werkt dat in de 90s requestweek?
Denkutwelquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond Sander met 90's dancemuziek of hoe werkt dat in de 90s requestweek?
Huphup, posten dan ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoop op 90's dance! Als ik iets wel tof vind uit de 90's
Woh, 90's dancequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoop op 90's dance! Als ik iets wel tof vind uit de 90's
Heulemaal niet verkeerd iddquote:
Goedenavondquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
en weer thuis. DeWolff gezien en straks speelt nog Audio Adam. of ik nog terugga weet ik nog niet. eerst voetbal kijken.
Ben er wel uit dat zo'n mensenmassa nog steeds niet mijn ding is dus ik schat de kas van teruggaan op minder dan 50%
trouwens wel een DeWolff shirt gescoord
Vond ik wel meevallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef BorisDeLul het volgende:
Eigenlijk is die mix best slecht
Freeze denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goedenavond
Een of ander festival?
Ik was 'Dit was het nieuws' aan het kijken. Vaste prikquote:
Ah goed zoquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was 'Dit was het nieuws' aan het kijken. Vaste prikInmiddels staat de radio aan
Kak, vergeten...quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was 'Dit was het nieuws' aan het kijken. Vaste prikInmiddels staat de radio aan
Ik heb dat inmiddels al een paar weken elke zaterdag, maar ja, als degene waar je het liefst mee op stap gaat geen geld heeftquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah goed zo.
Inmiddels wil ik nog steeds opstap, maar gaat niemand.
Mjah hier gaan ze gewoon nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dat inmiddels al een paar weken elke zaterdag, maar ja, als degene waar je het liefst mee op stap gaat geen geld heeft
tijd om de boerenkoolplanten te plantenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
Ehm, wtf, 4 graden in het binnenland en vorst aan de grond?
Paar nachtjes vorstquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tijd om de boerenkoolplanten te planten
Ik stond vrijdag in de supermarkt al half en half te overwegen om ingrediënten voor een stamppot mee te nemenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tijd om de boerenkoolplanten te planten
Schaatsenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Paar nachtjes vorst![]()
Edit: die staan al lang hoog in de groei![]()
Ik moet mijn moeder maar weer eens vragen erwtensoep te makenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik stond vrijdag in de supermarkt al half en half te overwegen om ingrediënten voor een stamppot mee te nemenEn ik sta ook helemaal scherp wat betreft Gieser Wildermannen, hopen dat die snel komen
Freeze Festival met DeWolff, Drive Like Maria, Moss, Audio Adam en nog wat andere kleinere namen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goedenavond
Een of ander festival?
Wederom een "meezinger"quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wederom een "meezinger", echt waar, ik ken ze gelijk
.
Het had ook erger gekund. Limb Biscuit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef Evertjan het volgende:
Limp Bizkit of zoals op PP 1997 aangekondigd als Limb Bizkit in het boekje
ze waren er toen aardig pissed over ze wouden zelfs geen interview doen met Isabellequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Het had ook erger gekund. Limb Biscuit.
Ik ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ookEn ik was een kindje in de jaren 90
Tussen de 2 en 12quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ookik was tussen de 8 en 18
.
Dat ze dat ook zo doodleuk op de radio zit te vertellen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
Ouch... Na 5 maanden nog last van dat reusje dat je hebt uitgepoept
Ach ja, ik ben geestelijk nog steeds een puber of net een treetje hogerquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tussen de 2 en 12Daarna ben je gewoon puber, vind ik.
Eén van de weinige muziekstijlen die ik nooit zal snappen/begrijpen/voelen.quote:
Af en toe vind ik het wel tof.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eén van de weinige muziekstijlen die ik nooit zal snappen/begrijpen/voelen.
Hehe dat was mijn 90'squote:Op zaterdag 22 september 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eén van de weinige muziekstijlen die ik nooit zal snappen/begrijpen/voelen.
Woehoe!!quote:
Tsss.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik ben benieuwd naar Tiësto. Het kan alleen nog maar beter worden na die laatste anderhalve plaat bij Sander
Zag ik gister omhoog komen tijdens het afsluiten op het werk, sorry...quote:
Ach, we hebben de 90's week en de 00's week. Twee uitzendingen op een jaar. Figuurlijke trap, ik zeg het je.quote:Op zondag 23 september 2012 00:06 schreef Evertjan het volgende:
Volgens mij maakt Tiesto deze uitzendingen voor meerdere stations over de hele wereld
Nee, deze niet.quote:Op zondag 23 september 2012 00:06 schreef Evertjan het volgende:
Volgens mij maakt Tiesto deze uitzendingen voor meerdere stations over de hele wereld
Wat mij betreft geven ze hem letterlijk een schop, weinig aanquote:Op zondag 23 september 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, we hebben de 90's week en de 00's week. Twee uitzendingen op een jaar. Figuurlijke trap, ik zeg het je.
De Paul met z'n grote bril Hakkuh mix komt nogquote:Op zondag 23 september 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Ik kan overigens verder best een tijdje naar Tiësto luisteren, vind het prima muziek, maar ik vind het zo jammer en een gemiste kans.
Dat vind mijn kat Tosh ookquote:Op zondag 23 september 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Ik kan overigens verder best een tijdje naar Tiësto luisteren, vind het prima muziek, maar ik vind het zo jammer en een gemiste kans.
Dezelfde als die Sander gedraaid heeft? Want die heb ik dus net via Youtube terug geluisterdquote:Op zondag 23 september 2012 00:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De Paul met z'n grote bril Hakkuh mix komt nog
Denk weer een live mix setje van Rabberingquote:Op zondag 23 september 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dezelfde als die Sander gedraaid heeft? Want die heb ik dus net via Youtube terug geluisterd
Nouja, ik blijf sowieso nog wel even luisteren.quote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk weer een live mix setje van Rabbering
Komt woensdag pasquote:Op zondag 23 september 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, ik blijf sowieso nog wel even luisteren.
Woensdag ja, nu niet.quote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk weer een live mix setje van Rabbering
Ik zat ook al bijna met een wc-bril op m'n kop te popelen tot Tiësto is opgetieft.quote:Op zondag 23 september 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg dat danJij quote mij over Tiësto.
Helaasch moet ik dat dan weer missen, woensdag rond dat tijdstip aan het werkquote:Op zondag 23 september 2012 00:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat ook al bijna met een wc-bril op m'n kop te popelen tot Tiësto is opgetieft.Nou ja, dan maar wachten tot woensdag.
Je trekt verkeerde conclusiesquote:Op zondag 23 september 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg dat danJij quote mij over Tiësto.
Wij hebben al een hak uurtje ingelast op het werkquote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helaasch moet ik dat dan weer missen, woensdag rond dat tijdstip aan het werk
Ja, nogal logisch nietquote:
Ik ook, maar gelukkig werkt m'n "Ik-zet-de-radio-wat-zachter-want-ik-kan-me-niet-concentreren-en-nadat-ik-m-zachter-zet-druk-ik-alsnog-op-de-uit-knop"-collega niet op woensdag dus kunnen we genieten van heerlijke gabber-chansons.quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helaasch moet ik dat dan weer missen, woensdag rond dat tijdstip aan het werk
Kan bij ons helaas niet. Ik kan hoogstuit hopen dat ik pauze heb op dat tijdstipquote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wij hebben al een hak uurtje ingelast op het werk
Niet heel gek. Wel onjuistquote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, nogal logisch nietIk zeg: Jammer dat Tiësto geen 90's uitzending heeft. Jij: gelukkig nog wel de Rabbering-Hakkuh-Mix. Vind je het heul gek?
Tsjongejonge, wijsneusquote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet heel gek. Wel onjuist![]()
Terwijl ik geen enkele onjuistheid vermeld
Geen radio bij ons. Zal ook lastig gaan in een callcenterquote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, maar gelukkig werkt m'n "Ik-zet-de-radio-wat-zachter-want-ik-kan-me-niet-concentreren-en-nadat-ik-m-zachter-zet-druk-ik-alsnog-op-de-uit-knop"-collega niet op woensdag dus kunnen we genieten van heerlijke gabber-chansons.
Standaard traktatiepauze op onze afdeling op woensdagen. En het is m'n beurt om de traktatie te regelen. Zit aan gehaktstaven te denkenquote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan bij ons helaas niet. Ik kan hoogstuit hopen dat ik pauze heb op dat tijdstip
Waar werk jij johquote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Standaard traktatiepauze op onze afdeling op woensdagen. En het is m'n beurt om de traktatie te regelen. Zit aan gehaktstaven te denken
Laat ik de naam maar niet noemen. Maar het is een van de grootste multinationals van Nederlandquote:
Wauw.quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Standaard traktatiepauze op onze afdeling op woensdagen. En het is m'n beurt om de traktatie te regelen. Zit aan gehaktstaven te denken
Noem de naam maar gerust hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Laat ik de naam maar niet noemen. Maar het is een van de grootste multinationals van Nederland![]()
Veel afstudeerders op de afdeling waaronder ik
Ik moet de door een collega zelfgemaakte sushi van een aantal weken terug natuurlijk wel overtreffenquote:
Ambachtelijke gehaktstaven.quote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moet de door een collega zelfgemaakte sushi van een aantal weken terug natuurlijk wel overtreffen
Heb ook wel eens een weekje bij een eiersorteerbedrijf gewerkt. Echt weken lang geen eieren meer gegetenquote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef Evertjan het volgende:
ik heb ooit als vakantiebaantje bij een eiersorteerbedrijf gewerkt en daar kregen we altijd gekookte eieren bij de lunch op vrijdagmiddag
Mis ze nooit, maar ik ontwijk ze altijdquote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Traktaties op m'n werk mis ik om de één of andere reden altijd
Ik werk in een klein bedrijf dus gelukkig pik ik ze altijd mee, tenzij ik op vakantie ben. Soms trakteert de baas ons op een lunch in 't café-restaurant aan de overkant. En soms is een klant zo blij met ons dat ze ons iets te vreten sturen. Aanstaande vrijdag komt er iemand langs met een zelfgebakken appeltaart. Heeft ze alvast aangekondigd.quote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Traktaties op m'n werk mis ik om de één of andere reden altijd
Dat lijkt me nou eens fijn en gemoedelijk, in een klein bedrijf werken. Ik ken niet eens alle collega's van m'n eigen afdeling bij naam, het zijn er te veelquote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik werk in een klein bedrijf dus gelukkig pik ik ze altijd mee, tenzij ik op vakantie ben. Soms trakteert de baas ons op een lunch in 't café-restaurant aan de overkant. En soms is een klant zo blij met ons dat ze ons iets te vreten sturen. Aanstaande vrijdag komt er iemand langs met een zelfgebakken appeltaart. Heeft ze alvast aangekondigd.
Ik ook niet, we zijn toch echt maar met hooguit 150 manquote:Op zondag 23 september 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou eens fijn en gemoedelijk, in een klein bedrijf werken. Ik ken niet eens alle collega's van m'n eigen afdeling bij naam, het zijn er te veel
Trustenquote:Op zondag 23 september 2012 00:42 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ga naar bed toe morgen vroeg op voor het WK wielrennennn allemaal
Zo'n 9000 man op het complex hierquote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, we zijn toch echt maar met hooguit 150 man.
Waar?quote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo'n 9000 man op het complex hier
Doet er niet toequote:
Da's flinkquote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo'n 9000 man op het complex hier
Superstar DJ!quote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
Hey girls! Hey boys!
Toch nog een beetje 90's
BAM BAM BAMquote:
Trustenquote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Truste allemaal
. Mis jullie nu al
.
![]()
![]()
.
Kusje kroelquote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef DaMook het volgende:
. Mis jullie nu al
.
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef DaMook het volgende:
. Mis jullie nu al
.
![]()
![]()
.
5 Mei 2012quote:
Boefje!quote:
Nou, je gunt mij en DaMook ook niets!quote:
Deden we mar datenquote:
Jij. Ik. Snel, gewoonquote:Op zondag 23 september 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daten? Wie? Wat? Waar? Wanneer? Waarom?
Het is hier toch al jaren een verkapt date/hossel/batstopic??quote:
Ja hoor, als jij meent dat ik ga daten met iemand omdat 'gewoon'quote:
Oh, zo sta jj dus in dit topicquote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is hier toch al jaren een verkapt date/hossel/batstopic??
Is ook erg fijn, en gezellig. Allemaal meiden/vrouwen ook, behalve de baas, arme man.quote:Op zondag 23 september 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou eens fijn en gemoedelijk, in een klein bedrijf werken. Ik ken niet eens alle collega's van m'n eigen afdeling bij naam, het zijn er te veel
Jij,ik,snel, omdat leuk en gezellig danquote:Op zondag 23 september 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij meent dat ik ga daten met iemand omdat 'gewoon'
Elke keer twee trappen op voor een zolderkamerboy is natuurlijk ook niet allesquote:Op zondag 23 september 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik date niet meer via Fok...
Jij begrijpt me!quote:Op zondag 23 september 2012 00:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Elke keer twee trappen op voor een zolderkamerboy is natuurlijk ook niet alles
Niet overtuigd. Ik ben veeleisendquote:Op zondag 23 september 2012 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij,ik,snel, omdat leuk en gezellig dan.
Lees: - geldquote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet overtuigd. Ik ben veeleisend
quote:Op zondag 23 september 2012 00:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Elke keer twee trappen op voor een zolderkamerboy is natuurlijk ook niet alles
Nee, maar ik ben onbetaalbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |