dat weet natuurlijk niet iedereenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef JaneDoe het volgende:
een donker type... das timbaland joh!
uiteraard, maar t kwam over alsof dit over één of andere nobody gingquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet natuurlijk niet iedereenen volgens mij is Timbaland een vrij donker type
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Rammsteinquote:
nummertje 3 op mega dance '94, skipte em standaard...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond dat dus echt een briljant nummer.
briljant vind ik een groot woord...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond dat dus echt een briljant nummer.
geen thuisbezorgende Appie?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:57 schreef JaneDoe het volgende:
jammer dat bart aarens er dan toch nog bij moet zitten..
maar komt me wel goed uit, kan ik eindelijk naar buiten voor die boodschapjes!
nepper!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ben dan wel een fok!ker, maar af en toe waag ik t toch om en stap buiten de deur te zetten
Lekkerrrrr!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nog gekker...vanavond ga ik naar een muziekfestivalDeWolff, Audio Adam, Drive Like Maria
![]()
De enige echte.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef Pino112 het volgende:
Martijn Krabbe als in de Martijn van X-Factor en TVOH?
Nee, Martijn Krabbe als in De Zoon Van!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef Pino112 het volgende:
Martijn Krabbe als in de Martijn van X-Factor en TVOH?
Ja naja ik bekeek zijn Wiki-pagina maar kon niks vinden over de MT50.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Martijn Krabbe als in De Zoon Van!![]()
De zoon van 'de beste vriend van iedereen die net gestorven is'quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Martijn Krabbe als in De Zoon Van!![]()
Het houdt niet op, totdat je iets doooooeetquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:56 schreef Cee het volgende:
Het houdt niet ooppppp niet vanzelfffff.
HallO. Ik mmmbel namens een vriendIN van me. Zze is zo aggresIEF tegen haar zoON.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:15 schreef alors het volgende:
[..]
Het houdt niet op, totdat je iets doooooeet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:17 schreef Cee het volgende:
[..]
HallO. Ik mmmbel namens een vriendIN van me. Zze is zo aggresIEF tegen haar zoON.
Ja geen idee, dat hebben ze dus vanmiddag gedaan. Kan live toch ook wel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:30 schreef Qunix het volgende:
Waarom zou je het opnoemen van een lijst opnemen? Zo vaag.
24 uur langquote:
Het is al goed, op jou blijf ik nooit lang kwaadquote:
Sowieso een toffe vent, komt erg oprecht over als hij staat mee te janken met een of ander zingend huppelkutje dat door mag naar de volgende ronde bij The Voice (of hoe het ook mag heten)quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef wolfrolf het volgende:
Krabbé is een baas, goeie radiostem, nog steeds.
Jammer dat hij geen programma meer heeft op de radio.
Word jij er ook zo emo van?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook net posten...
Van mij hadden ze de teller op 0 mogen laten staanquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Eerste keer gedraaid op 3FM volgens 3FMFan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |