Ik begon niet over rare blikkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rare blikken van mensen.Woont hier iedereen in een refodorp ofzo?
Gezien het feit dat het zo uit de klauwen liep ben ik niet de enige waarbij die kennis ontbrak.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft aan in hoeverre jij kennis hebt/kan hebben van massa-psychologie.
[..]
Daar houd je ze in ieder geval nog samen. Daar heb je in ieder geval nog het voordeel dat je niet ingesloten kunt worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Een agressieve menigte door een winkelstraat sturen natuurlijk wel.
Mede doordat de hele groep bij elkaar werd gedreven, hebben ze elkaars relgedrag versterkt. Standaard groepsgedragquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Daar houd je ze in ieder geval nog samen. Daar heb je in ieder geval nog het voordeel dat je niet ingesloten kunt worden.
Ja, daar hebben we sociale media voor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is misschien raar, maar sommige mensen hebben daadwerkelijk nog contact met hun buren
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we sociale media voor.
Geen idee waar ze staan, maar ze hebben in elk geval hooligans. Met de jaarmarkt in ons dorp komen die eikels ook altijd rellen en dan kan de ME aan het eind van de dag de discotheek weer leeg rammen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
[..]
FC GroningenIs dat niet dat clubje die ergens onderaan staat in de Eredivisie?
Contact dat bestaat uit goedkeurende of afkeurende blikken. Hier praat men gewoon met elkaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is misschien raar, maar sommige mensen hebben daadwerkelijk nog contact met hun buren
Goed dat je het zegt, ik moet me buren nog op de koffie vragen, even FBen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we sociale media voor.
Plek 12, net even gekeken, neem ik dus niet serieusquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geen idee waar ze staan, maar ze hebben in elk geval hooligans. Met de jaarmarkt in ons dorp komen die eikels ook altijd rellen en dan kan de ME aan het eind van de dag de discotheek weer leeg rammen.
Is niet moeilijk maar dat de autoriteiten er niet vanuit zijn gegaan dat honderden kwamen rellen lijkt me niet zo raar. Niet te vergelijken met calembours paar jaar geleden of de rellen in Den Boschquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe moeilijk was het nou geweest om de treinen en de 5 toegangswegen naar Haren af te sluiten alleen toe te laten voor bestemmingsverkeer. Ook had dit besluit s'ochtends al meegedeeld moeten worden via de media zodat "het tuig" niet naar Haren zou komen.
Hoewel, ik loop er wel even heen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet me buren nog op de koffie vragen, even FBen...
Bij de bestrijding van rellen probeert men toch meestal de groep juist uit elkaar te drijven, bijvoorbeeld met waterkannonen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Daar houd je ze in ieder geval nog samen. Daar heb je in ieder geval nog het voordeel dat je niet ingesloten kunt worden.
ik denk dat mensen er sowieso niet vanuit zijn gegaan dat er honderden 'feestvierders' op af zouden komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is niet moeilijk maar dat de autoriteiten er niet vanuit zijn gegaan dat honderden kwamen rellen lijkt me niet zo raar
Ook. Het is eik enorm droevig dat men anno 2012 nog steeds niet weet hoe i-net werkt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Megumi het volgende:
Ik zie het hele gebeuren in Haren als een soort van dure computer cursus dat meisje dat jarig was zal niet zoals vrijwel iedereen nog zomaar op send of ok drukken.
Ze hadden makkelijk de inschatting kunnen maken dat er een paar duizend kwamen. Ook hadden ze makkelijk de inschatting kunnen maken dat het niet zo handig is om duizenden bezopen jongeren in een dooie villawijk te hebben op vrijdagavond. Helemaal niet als het al de hele week op TV is dat er iets staat te gebeurenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is niet moeilijk maar dat de autoriteiten er niet vanuit zijn gegaan dat honderden kwamen rellen lijkt me niet zo raar
Het station ligt de andere kant op. Dat ligt niet richting het centrum.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Wel als je ze terug naar het station wil hebben. Je kan ze wel de middle of nowhere in sturen, maar ik denk niet dat DAT de verstandigste keuze is.
Ja alsof niemand ooit de fout maakt om het niet op privé te zettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook. Het is eik enorm droevig dat men anno 2012 nog steeds niet weet hoe i-net werkt.
Doen we wel alsof dit soort openbare uitnodigingen niet al tig keer per week voorbijkomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Megumi het volgende:
Ik zie het hele gebeuren in Haren als een soort van dure computer cursus dat meisje dat jarig was zal niet zoals vrijwel iedereen nog zomaar op send of ok drukken.
Dat is een goed wapen inderdaad. Maar volgens mij is die niet ingezet, gister.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Bij de bestrijding van rellen probeert men toch meestal de groep juist uit elkaar te drijven, bijvoorbeeld met waterkannonen?
quote:
Ja, dat is ook echt de laatste keer dat er rellen waren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat is een goed wapen inderdaad. Maar volgens mij is die niet ingezet, gister.
Vergeet niet, de laatste keer dat er rellen kwamen werden agenten ook ingesloten en hebben ze er één doodgeschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |