Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:24 schreef QBay het volgende:
[..]
Ze zijn niet meer welkom in Haren, die moeten verhuizen.
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met kopjes thee voor het tuig?
Dit vooral, iedereen wist dat hun aanwezigheid ongewenst was, maar behalve relschoppers komen er ook altijd ramptoeristen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:34 schreef Chadi het volgende:
Snap niet dat je er heen gaat als je weet dat je gevraagd wordt weg te blijven. Van mij part hadden ze op de snelweg mogen beginnen met knuppelen.
Doodschieten toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:34 schreef Chadi het volgende:
Snap niet dat je er heen gaat als je weet dat je gevraagd wordt weg te blijven. Van mij part hadden ze op de snelweg mogen beginnen met knuppelen.
Lijkt me ook wel een mooi initiatief om daar met een grote groep mensen heen te gaan om schoon te maken. Om te laten zien dat het ook anders kan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:30 schreef Noek het volgende:
Er wordt een rekening geopend waarop mensen geld kunnen storten. Ik zie zo naar wie de rekening kan hoor, lijkt me nu net niet zo moeilijk.
Iets met je rechten enzo, tenzij noodverordening.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:34 schreef Chadi het volgende:
Vergeet geen foto's te maken voor op de foks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een mooi initiatief om daar met een grote groep mensen heen te gaan om schoon te maken. Om te laten zien dat het ook anders kan.
Bloemetjes?quote:Project Clean-X Haren
Goed nieuws!!
We hebben vervoer geregeld.
Een busje vol violen is op weg naar Haren!
Neem spullen mee om de bloemetjes te planten, we zien jullie om 12 uur!
Nou dan moet je niet janken als je geknuppeld wordt of gewond raakt omdat je graag een nieuwe facebook foto wil hebben omdat je erbij was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Iets met je rechten enzo, tenzij noodverordening.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:30 schreef RedFever007 het volgende:
Gewoon gericht schieten op dat tuigGodverdomme wat een idioten
![]()
quote:
Dit heeft niks meer met journalistiek te maken. Ik vind het gewoon opruien, opnieuw een hele kudde over de vloer is het laatste waar Haren op zit te wachten.quote:Project Clean-X
Het is een grote bende in Haren. Een enorme massa bierflesjes, straten bezaaid met klinkers en omgetrokken bomen. Straten worden vollop geveegd en gesneuvelde ruiten worden dicht getimmerd. Het is te hopen voor Haren dat gehoor wordt gegeven aan de oproep 'Project Clean-X Haren' op Facebook. Een dag na Project X worden mensen opgeroepen om het spoor van vernielingen op te ruimen. De vrijwilligers worden gevraagd zich om 12.00 uur te verzamelen op station Haarlem, bewapend met bezems en vuilniszakken.
Ohja gaat iedere stad nu opeens een Project X organiseren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:39 schreef Lady-Morgana het volgende:
En Amsterdam krijgt ook een Project X
https://www.facebook.com/events/428858730494310/
Hou toch op met je rechten, het gros had waarschijnlijk nog nooit van Haren gehoord voor vorige week.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Iets met je rechten enzo, tenzij noodverordening.
Je link doet het nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:39 schreef Lady-Morgana het volgende:
En Amsterdam krijgt ook een Project X
https://www.facebook.com/events/428858730494310/
TV:quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:40 schreef Paul het volgende:
Is die persco alleen op RTV Noord te zien?
Niet DE schuld, maar heeft de media dit dan niet versterkt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben van mening dat het niet de 'schuld' van de media is. Al voordat de media dit überhaupt op hadden gepikt, stond de aanwezigheidteller al ergens in de duizend.
Geen idee, maar TV Noord heeft een livestreamquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:40 schreef Paul het volgende:
Is die persco alleen op RTV Noord te zien?
Ik kan niet inschatten of ze daar wel voldoende mankracht voor hadden en of ze op dat moment geen bange bejaarden met ingegooide ruiten aan t beschermen waren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:42 schreef Fredo55 het volgende:
Ik vind het vooral klote voor de middenstand, ME deed er niets aan.
Nah ik zou er niks op tegen hebben als er met rubberen kogels geschoten wordt op dat tuig.quote:
Dat is de politie niet hoor, die zijn net zo laf als de politie hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah ik zou er niks op tegen hebben als er met rubberen kogels geschoten wordt op dat tuig.
In Spanje doen ze dat ook in die badplaatsen. Wanneer er relletjes dreigen in Lloret bijvoorbeeld heeft de politie binnen no time het hele centrum leeg door een aantal keer met rubberen kogels te schieten.
TV Noord liet net stukjes zien van Spaanse en Belgische TVquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:46 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hoe heeft de buitenlandse media dit opgepikt eigenlijk?
http://rtvnoord.nl/includes/livetv.aspquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:41 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
TV:
UPC kanaal 701
CanaalDigitaal 78
Ziggo kanaal 36 Afhankelijk van regio!
KPN kanaal 501
CAIW 266
Astra 23.5
Ook goed. Het werkt in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:47 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Dat is de politie niet hoor, die zijn net zo laf als de politie hier
Nee dat is de guardia civil die dat doen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:49 schreef MrBaas het volgende:
Ik las op FaceBook gisteravond dat een FaceBook "vriend" van mij naar Haren ging. Nu zie ik dat hij een foto heeft van een verkeersbord die hij in Haren gejat had op FaceBook heeft staan. Kan ik hiervan online aangifte doen bij de politie of is dat niet mogelijk?
twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
Gewoon een screenshot maken en naar de politie sturen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:49 schreef MrBaas het volgende:
Ik las op FaceBook gisteravond dat een FaceBook "vriend" van mij naar Haren ging. Nu zie ik dat hij een foto heeft van een verkeersbord die hij in Haren gejat had op FaceBook heeft staan. Kan ik hiervan online aangifte doen bij de politie of is dat niet mogelijk?
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:49 schreef MrBaas het volgende:
http://www.news24.com/Wor(...)ect-X-party-20120922quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:46 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hoe heeft de buitenlandse media dit opgepikt eigenlijk?
zeker! En goed ook, jammer dat wij niet zo eenheid hebben. ja de Koninklijke Marechaussee is vergelijkbaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ook goed. Het werkt in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |