Hoezo? Het is toch niet haar schuld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:07 schreef penny-wise het volgende:
Die buurt zal nu wel blij zijn met dat domme mokkel dat in hun straat woont.
Burendag zal nooit meer hetzelfde zijn daar
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnachtquote:De Kristallnacht was een door de nazi's georganiseerde pogrom gericht tegen de Joden in Duitsland. De Kristallnacht vond plaats in de nacht van 9 op 10 november 1938. In heel Duitsland werden Joden aangevallen, er werden 267 synagogen in brand gestoken en ongeveer 7500 winkels en bedrijven van Joden vernield. Ook Joodse huizen, scholen, begraafplaatsen en ziekenhuizen moesten het ontgelden. Het werd de brandweer verboden om de branden te blussen. Tijdens de Kristallnacht werden 92 Joden vermoord. Ook in Oostenrijk en Sudetenland werden Joden aangevallen en hun bezittingen vernield.[1] Nazipropagandaminister Joseph Goebbels wordt gezien als het brein achter de Kristallnacht.
Het was een andere tijd!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht
Indirect wel en ze zal er uiteraard op aangekeken worden. De buren moeten toch iemand de schuld geven...quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch niet haar schuld?
Doet me denken aan Romney, die bij de moord van de ambassadeur in Libie gelijk Obama daar de schuld van geeftquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Reactie van een SP-kamerlid:Wat een simpele ziel.twitter:paululenbelt twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 02:06:11Hmmm, #VVD en #PvdA hebben #Haaren niet eens onder controle. Hoe moet het dan met veiligheid in het land met Rutte-Samsom ;-) reageer retweet
Die heeft dus meteen een trauma erbij...quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:12 schreef roelofjan het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.asp
Allemachtig wat een terigzooi in Haren.
Net het verhaal van een ondernemer die de hele nacht met de brandblusser en een ijzeren staaf in de aanslag in z'n winkel heeft gezeten..
Opgeruimd staat netjes, meteen bijdragen aan het verminderen van de overbevolking.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
In de VS hadden ondernemers gewoon gericht geschoten op het tuig
In dit geval was het nog redelijk gerechtvaardigd geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
In de VS hadden ondernemers gewoon gericht geschoten op het tuig
Ah, de Day After experts die precies weten wat men had moeten doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:12 schreef roelofjan het volgende:
Ik vond dat zo'n zielig stukje... Het heeft hem echt ontzettend aangegrepen. Lijkt mij ook doodeng, zoiets. Zo'n agressieve menigte...quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:12 schreef roelofjan het volgende:
Allemachtig wat een terigzooi in Haren.
Net het verhaal van een ondernemer die de hele nacht met de brandblusser en een ijzeren staaf in de aanslag in z'n winkel heeft gezeten..
paululenbeltquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doet me denken aan Romney, die bij de moord van de ambassadeur in Libie gelijk Obama daar de schuld van geeft
En dan ook nog excuseren als die andere vent door hem heen gaat lullenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Die andere man krijgt niet eens de kans om zijn zinnen af te maken.
Gisteravond live op de radio mensen met hockeysticks in hun voortuinen om hun eigendommen te verdedigen .. super bizar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond dat zo'n zielig stukje... Het heeft hem echt ontzettend aangegrepen. Lijkt mij ook doodeng, zoiets. Zo'n agressieve menigte...
Sorry hoor maar wat een watje. Je gaat toch niet janken op tv.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:13 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Die heeft dus meteen een trauma
Kijk, een internetheldquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat een watje. Je gaat toch niet janken op tv.
Zou ik ook gedaan hebben ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:12 schreef roelofjan het volgende:
Daarom zei ik, mensen die dit soort oproepen doen gruwelijk hard aanpakkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:20 schreef Raven_ het volgende:
Stel idioten die nu oproepen tot Project x eindhoven
https://www.facebook.com/events/363040210445841/
Volgens de Telegraaf is er ook een Facebook event van Gouda.
Stoertje jij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:19 schreef beantherio het volgende:
Sorry hoor maar wat een watje. Je gaat toch niet janken op tv.
Ja echt zo onwerkelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:19 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Gisteravond live op de radio mensen met hockeysticks in hun voortuinen om hun eigendommen te verdedigen .. super bizar.
Dat idd, zet er maar een cybercrime-afdeling op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom zei ik, mensen die dit soort oproepen doen gruwelijk hard aanpakken
+1. Om dit soort voorvallen zou ik me ook het liefste aan willen melden voor een vrijwillige ME...quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zou ik ook gedaan hebben ja.
Boeiend dat ik dan iemand het ziekenhuis in moet slaan met een gebroken kaak.
Ze zijn niet meer welkom in Haren, die moeten verhuizen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:07 schreef penny-wise het volgende:
Die buurt zal nu wel blij zijn met dat domme mokkel dat in hun straat woont.
Burendag zal nooit meer hetzelfde zijn daar
Jup, lijkt me nuttiger dan downloaders aanpakkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, zet er maar een cybercrime-afdeling op.
Rolluiken hebben voordelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:24 schreef Fredo55 het volgende:
En dan dat ouder echtpaar dat zich verscholen had in hun eigen huis.
Alle lichten uitgedaan omdat ze de vooruit ingegooid hadden.
Kijk, een internetheldquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zou ik ook gedaan hebben ja.
Boeiend dat ik dan iemand het ziekenhuis in moet slaan met een gebroken kaak.
Kijk, een internetheldquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Gewoon afschieten dat tuig. Echt een nuttige toevoeging zijn ze niet in de wereld.
Kijk, een internetheldquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:24 schreef Aikara het volgende:
[..]
+1. Om dit soort voorvallen zou ik me ook het liefste aan willen melden voor een vrijwillige ME...
Erg triest, wat zullen die mensen bang geweest zijn, het leek wel oorlogquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:24 schreef Fredo55 het volgende:
En dan dat ouder echtpaar dat zich verscholen had in hun eigen huis.
Alle lichten uitgedaan omdat ze de vooruit ingegooid hadden.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:24 schreef QBay het volgende:
[..]
Ze zijn niet meer welkom in Haren, die moeten verhuizen.
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met kopjes thee voor het tuig?
Dit vooral, iedereen wist dat hun aanwezigheid ongewenst was, maar behalve relschoppers komen er ook altijd ramptoeristen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:34 schreef Chadi het volgende:
Snap niet dat je er heen gaat als je weet dat je gevraagd wordt weg te blijven. Van mij part hadden ze op de snelweg mogen beginnen met knuppelen.
Doodschieten toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:34 schreef Chadi het volgende:
Snap niet dat je er heen gaat als je weet dat je gevraagd wordt weg te blijven. Van mij part hadden ze op de snelweg mogen beginnen met knuppelen.
Lijkt me ook wel een mooi initiatief om daar met een grote groep mensen heen te gaan om schoon te maken. Om te laten zien dat het ook anders kan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:30 schreef Noek het volgende:
Er wordt een rekening geopend waarop mensen geld kunnen storten. Ik zie zo naar wie de rekening kan hoor, lijkt me nu net niet zo moeilijk.
Iets met je rechten enzo, tenzij noodverordening.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:34 schreef Chadi het volgende:
Vergeet geen foto's te maken voor op de foks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een mooi initiatief om daar met een grote groep mensen heen te gaan om schoon te maken. Om te laten zien dat het ook anders kan.
Bloemetjes?quote:Project Clean-X Haren
Goed nieuws!!
We hebben vervoer geregeld.
Een busje vol violen is op weg naar Haren!
Neem spullen mee om de bloemetjes te planten, we zien jullie om 12 uur!
Nou dan moet je niet janken als je geknuppeld wordt of gewond raakt omdat je graag een nieuwe facebook foto wil hebben omdat je erbij was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Iets met je rechten enzo, tenzij noodverordening.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:30 schreef RedFever007 het volgende:
Gewoon gericht schieten op dat tuigGodverdomme wat een idioten
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |