abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117107087
Er was eens een meisje uit #Haren.
Die wilde opvallend verjaren.
Ze plaatste een linkje
maar miste 1 vinkje,
nu zit heel Haren op de blaren!

quote:
Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.

Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.

Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.

De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?

TV:
UPC kanaal 701
CanaalDigitaal 78
Ziggo kanaal 36 Afhankelijk van regio!
KPN kanaal 501
CAIW 266
Astra 23.5

Inet:
HarenFM: http://213.193.236.7:9088/ *vol*
RTVNoord: http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.asp *unstable*
RTL: http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/ *offline*
hugoenco.selfip.com

http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111

pi_117107090
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:14 schreef roelofjan het volgende:
Mooi voorbeeld van selffulfilling prophecy dit.

Denk dat er niets aan de hand zou zijn geweest als de media er niet zo bovenop zou zijn gedoken.

Goed, een meisje post een uitnodiging op facebook en dat gaat viral. Feestje wordt afgelast. Einde verhaal zou je denken. Geen nieuws voor de landelijke media lijkt me.

Ware het niet dat de media er vervolgens een week over doorgaat, over dat feestje in haren wat niet door gaat en waar niemand naar toe mag. Dan kun er er gewoon op wachten dat er wel veel volk op af komt...

Voorbeeldje:
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/239311/58690

Maar ook serieuze media als de NOS en RTL brachten constant het 'nieuws' dat er geen feestje was. En dat de jeugd vrijdagavond vooral niet naar de Stationsweg in Haren mocht komen, want daar was geen feestje waar een paar duizend man op af komt.

Er was geen probleem totdat het media het probleem creëerde door het contant over het probleem te hebben. :')

En vervolgens zal de media zeggen dat het terecht is dat ze er zoveel aandacht hebben besteed, want moet je zien hoe het gisteren uit de hand is gelopen, dat is toch echt nieuws?
dit dus exact!
Degenen die voor de kosten op mogen draaien zijn RTV Noord, de NOS, RTL, SBS, Pownews, nu.nl etc etc. Het werd gisteren in de loop van de dag zoveel gehyped en uiteindelijk hebben ze er nog nieuws voor teruggekregen ook. Wat een prachtige cirkel, en alle kuddedieren op deze wereld lopen er braaf achteraan
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:29:57 #3
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_117107102
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:28 schreef byah het volgende:

[..]

dit dus exact!
Degenen die voor de kosten op mogen draaien zijn RTV Noord, de NOS, RTL, SBS, Pownews, nu.nl etc etc. Het werd gisteren in de loop van de dag zoveel gehyped en uiteindelijk hebben ze er nog nieuws voor teruggekregen ook. Wat een prachtige cirkel, en alle kuddedieren op deze wereld lopen er braaf achteraan
Ehm, lijkt me vooral dat het verhaald moet gaan worden op de relschoppers? Dat het helemaal uit de hand gelopen is door de media oké, maar zij hebben niet staan rellen.
Daar zijn alleen diegenen verantwoordelijk voor die het nodig vonden een ravage achter te laten.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_117107110
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:20 schreef Aikara het volgende:

[..]

Je hebt gelijk natuurlijk, maar ik zou de schuld niet willen neerleggen bij de media. De schuldigen zijn die eikels die in Haren met fietsen en stenen aan het gooien zijn, auto's in de brand steken, bij mensen in de tuin staan te zeiken, ramen van winkels ingooien... En wat mij betreft is iedereen die naar Haren is gegaan om bij dat feestje aanwezig te zijn schuldig.
Wie is er verantwoordelijk voor de schade? Die randdebielen van gisteren natuurlijk. 100%.

Dat neemt niet weg dat de gemeente en de politie na een week vol media aandacht ook wel wat beters hadden kunnen verzinnen: treinen niet laten stoppen bij Haren, (en dit direct bij stations als Zwolle al doorgeven e.d.) een auto vol met jeugd direct de snelweg weer op sturen etc..

[ Bericht 0% gewijzigd door roelofjan op 22-09-2012 09:43:04 ]
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:33:48 #5
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117107124
Gewoon iedereen met een Facebook account oppakken wegens lidmaatschap van een criminele organisatie.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_117107125
quote:

[..]

dit dus exact!
Degenen die voor de kosten op mogen draaien zijn RTV Noord, de NOS, RTL, SBS, Pownews, nu.nl etc etc. Het werd gisteren in de loop van de dag zoveel gehyped en uiteindelijk hebben ze er nog nieuws voor teruggekregen ook.
Nee, natuurlijk niet. :X

Die schade moet gewoon verhaald worden op die klojo's van gisteravond, mediahype of niet. :{
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:35:23 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_117107145
quote:

[..]

dit dus exact!
Niet facebook? Dat jij vind dat de klassieke media het gedaan hebben dan lijkt het mij dat FB en Twitter volledig aan jou voorbij gaan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:35:25 #8
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_117107146
Aww die ondernemer op rtv noord.
pi_117107148
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:29 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Ehm, lijkt me vooral dat het verhaald moet gaan worden op de relschoppers? Dat het helemaal uit de hand gelopen is door de media oké, maar zij hebben niet staan rellen.
Daar zijn alleen diegenen verantwoordelijk voor die het nodig vonden een ravage achter te laten.
Tuurlijk zijn de relschoppers de uiteindelijke schuldigen, maar dankzij de geweldige mediahype zijn er juist sensatiezoekers op af gekomen, om daar wat te doen? Sensatie zoeken, en dat was er niet, er was geen reet te doen daar, dus na een paar bier gaan ze zelf sensatie zoeken.. politie uitdagen enzo. :')
pi_117107150
Dit is echt niet normaal! Maar was lastig optreden voor politie, naar ik begreep zat er in elke wijk wel een relschopper.....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:36:02 #11
45206 Pietverdriet
pi_117107156
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:33 schreef SeLang het volgende:
Gewoon iedereen met een Facebook account oppakken wegens lidmaatschap van een criminele organisatie.
Iedereen die melde dat hij ging een vette rekening sturen
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:36:17 #12
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_117107161
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:35 schreef Godshand het volgende:
Dit is echt niet normaal! Maar was lastig optreden voor politie, naar ik begreep zat er in elke wijk wel een relschopper.....
Volgens mij wel wat meer dan 'een relschopper'
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:38:20 #13
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117107188
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Iedereen die melde dat hij ging een vette rekening sturen
En dat is een makkie, want alle privé gegevens zijn bekend bij Facebook
Mijn reisverslagen
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:39:26 #14
45206 Pietverdriet
pi_117107196
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:38 schreef SeLang het volgende:

[..]

En dat is een makkie, want alle privé gegevens zijn bekend bij Facebook
Direct met een incasso van de rekening schrijven dus
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 september 2012 @ 09:40:03 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_117107205
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:31 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Wie is er verantwoordelijk voor de schade? Die randdebielen van gisteren natuurlijk. 100%.

Dat neemt niet weg dat de gemeente en de politie na een week vol media aandacht ook wel wat beters kunnen verzinnen: treinen niet laten stoppen bij Haren, (en dit direct bij stations als Zwolle al doorgeven e.d.) een auto vol met jeugd direct de snelweg weer op sturen etc..
Ja, inderdaad
Waar het fout is gegaan is dat er geen enkele inschatting kon worden gemaakt of er 10 of 10.000 mensen zouden komen.
Om 19.00 had Rutger Castricum het nog over 300 personen, misschien 500, en dat het tegen viel. "Is dit alles? Gezellig joh, met je lauwe bier"
NS, politie en gemeente wilden de Harenaren zo min mogelijk duperen. Dus gewoon treinen laten stoppen etc. Echter, de toeloop begon rondom 19:30/20:30, om 21:00 ging het mis. Daar had beter op geanticipeerd moeten worden. Waren er agenten op station Zwolle of Assen? Of zeker op CS Groningen? Ik zag de foto's van de Hereweg in de stad, vol met jongeren op weg naar Haren. Volgens mij wisten ze in Haren niet eens dat dat eraan kwam, en de jongeren die daar liepen wisten niet dat er rellen waren ontstaan. Maar als je observaties had gehad op die punten en dat door kon spelen naar Haren, dan was er beter op te reageren geweest. Dan had je NS kunnen zeggen Haren voorbij te gaan (en dit te melden) en de afritten bij Haren eerder af kunnen sluiten. Dat is nu allemaal veel te laat gebeurd.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_117107217
pi_117107218
Ook wel interessant, de vraag of er sprake is van een onrechtmatige daad van facebook...

quote:
De 15-jarige Merthe uit Haren besluit een “sweet sixteen” feestje te geven. En hoe doe je dat vandaag de dag? Je maakt een event aan op Facebook en nodigt je vrienden uit. Helaas vergeet Merthe een vinkje uit te zetten bij het uitnodigen en dus nodigden haar genodigden hun vrienden uit. Voor ze het wist zijn er 150.000 mensen uitgenodigd en wordt een chaos verwacht bij haar thuis. De politie zet de straten af en iedereen wacht op de tsunami aan feestgangers die het stille Haren gaan bestormen.

Slechts bij juristen kan de vraag op komen of Facebook niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor de schade. Ik denk dat die kans er zeker is. De vraag die beantwoord moet worden is de vraag of Facebook onrechtmatig heeft gehandeld. En deze vorm van onrechtmatig handelen noemen we “gevaarzetting”.

Al in 1965 oordeelde de Hoge Raad in het zogenaamde “Kelderluikarrest” dat een gedraging onrechtmatig kan zijn als er sprake is van gevaarzetting. Het ging in dit geval om een medewerker van Coca Cola die kratten cola naar binnen sjouwde in een kroeg en daarbij het luik open liet staan. Overigens heette de man in kwestie, ongelogen, Sjouwerman. U raadt al wat er gebeurde, een bezoeker schommelde beschonken de gang in, zag het kelderluik over het hoofd en stortte naar beneden.

De juridische vraag of er sprake is van gevaarzetting en daarmee een onrechtmatige daad, beantwoordt de Hoge Raad als volgt. Gelet dient te worden op:

de mate van waarschijnlijkheid waarmee de niet-inachtneming van de vereiste oplettendheid en voorzichtigheid kan worden verwacht;
de kans dat daaruit ongevallen ontstaan;
de ernst van de mogelijke gevolgen, en op;
de mate van bezwaarlijkheid van te nemen veiligheidsmaatregelen

Nemen we nu de Facebook-actie en lopen we het lijstje even af.

Als je een event wilt aanmaken op Facebook moet je op enig moment zelf aangeven of het event public, private of invite only is. En als je nietsvermoedend invite only aanklikt moet je echter nog wel even blijven opletten, je moet namelijk het vinkje UIT zetten waarin staat dat gasten hun vrienden kunnen uitnodigen. Daarmee is in mijn ogen aan het eerste vereiste voldaan. Een oplettend iemand ziet de keuze tussen de eerste drie opties. Maar een normaal oplettend iemand hoeft niet te verwachten dat er dan ook nog expliciet moet worden aangegeven dat invites only hun vrienden niet mogen uitnodigen.

De kans dat ongevallen ontstaan is groot, nu bekend is dat dit soort “per ongeluk” events in bijvoorbeeld Duitsland al tot chaotische taferelen hebben geleid, aan voorwaarde twee is voldaan. Ook aan voorwaarde drie omdat de gevolgen, ongelukken, schade etc. ernstig kunnen zijn.

Tot slot voorwaarde vier. Had Facebook dit eenvoudig kunnen voorkomen? Ja, het enige wat Facebook immers had moeten doen is de standaard instelling dat invites only hun vrienden mogen uitnodigen uit zetten in plaats van aan. Dat zij dat nog niet gedaan heeft, zelfs nadat het een aantal keren met dit soort feestjes mis is gegaan, lijkt me verwijtbaar.

Mocht de burgemeester van Haren aan dagvaarden willen denken, dan bij deze: “you, my friend, make you special price”
http://www.bousie.nl/colu(...)jk_voor_haren-feest/
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:44:14 #18
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117107250
quote:
Die staat in elk geval goed op de foto! Oppakken en 1 jaar gevangenisstraf.

Bij die rellen in Londen zijn er ook straffen uitgedeeld die niet mals waren.
Mijn reisverslagen
pi_117107276
Iemand die weet hoe groot de schade, het aantal aanhoudingen en het aantal gewonden geschat wordt?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_117107288
Volgens mij was dit trouwens de eerste keer dat zo'n facebook feeste uit de hand liep: Corey Worthington in 2008.

Met episch interview. :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 september 2012 @ 09:48:40 #21
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_117107306
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet hoe groot de schade, het aantal aanhoudingen en het aantal gewonden geschat wordt?
10:00 komt TV Noord met een uitzending
Maar tot nu toe spreekt men van 25 aanhoudingen en 25 gewonden, waarvan 2 in het ziekenhuis
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_117107307
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Niet facebook? Dat jij vind dat de klassieke media het gedaan hebben dan lijkt het mij dat FB en Twitter volledig aan jou voorbij gaan
Zonder de klassieke media was de exposure op FB en Twitter een stuk minder geweest.
pi_117107337
quote:
:')

Hoe dom kun zijn. Je hele toekomst op het spel zetten om één avondje lol trappen.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:52:45 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117107352
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:47 schreef roelofjan het volgende:
Volgens mij was dit trouwens de eerste keer dat zo'n facebook feeste uit de hand liep: Corey Worthington in 2008.

Wat een kneus. Met z'n famous glasses.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:53:26 #25
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_117107357
Ik mag hopen dat al die studentjes nu opgescheept zitten met strafblad leg dat maar uit aan papa. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:53:56 #26
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117107361
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:47 schreef roelofjan het volgende:

Wat een überkneus.
Mijn reisverslagen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 september 2012 @ 09:54:00 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117107363
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef alors het volgende:

[..]

Jij was er?!
Ik was pers-aanhang, ;). Werk bij tv.

Maar het is natuurlijk te triest hoe dit afgelopen is.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:56:26 #28
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117107386
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:51 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

:')

Hoe dom kun zijn. Je hele toekomst op het spel zetten om één avondje lol trappen.
Op de foto staan terwijl je bezig bent met een poging een politieambtenaar lichamelijk letsel toe te brengen uit pure verveling.... In een beschaafd land zou dat een paar jaar gevangenisstraf moeten opleveren...
Mijn reisverslagen
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:56:43 #29
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_117107390
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:53 schreef MPC60 het volgende:
Ik mag hopen dat al die studentjes nu opgescheept zitten met strafblad leg dat maar uit aan papa. :')
Jij snapt het, het waren alleen maar studenten :Y
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:56:56 #30
45206 Pietverdriet
pi_117107393
quote:
Jammer, Google fotozoeken vind hem niet
pi_117107394
Alleen kansloze sensatiezoekers gaan naar zoiets toe, normale mensen hebben wel wat beters te doen op een vrijdagavond
In times of danger, dont freeze, time to be a G, follow my lead
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:57:44 #32
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_117107404
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik was pers-aanhang, ;). Werk bij tv.

Maar het is natuurlijk te triest hoe dit afgelopen is.
Wat vind jij dan van de rol van de media? Hebben die juist er voor gezorgd dat dit zo uit de hand kon lopen?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_117107426
Wat mij betreft mogen ze naast betalen ook nog even in DWDD o.i.d. komen opdraven. Publiekelijk uitleggen waarom je de ruiten van de AH ingooit of je een agent bekogelt met stenen. Laat heel Nederland maar zien wat voor 'stoere held' je bent.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 september 2012 @ 09:59:15 #34
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_117107427
persconferentie om 11:00
http://rtvnoord.nl/?p=113738
Live op TV Noord te volgen
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:59:25 #35
45206 Pietverdriet
pi_117107429
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Duidelijk studenten

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 september 2012 @ 09:59:42 #36
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117107434
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wat vind jij dan van de rol van de media? Hebben die juist er voor gezorgd dat dit zo uit de hand kon lopen?
Ben van mening dat het niet de 'schuld' van de media is. Al voordat de media dit überhaupt op hadden gepikt, stond de aanwezigheidteller al ergens in de duizend.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 september 2012 @ 10:00:07 #37
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117107438
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Waren er agenten op station Zwolle of Assen?
InaStrating twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:25:35 2. NSconducteur station Zwolle "we vertrekken later, logistiek probleem" Prompt hollen er 10 politiegelehesjes langs het raam #projectX reageer retweet
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:00:58 #38
45206 Pietverdriet
pi_117107450
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:59 schreef xFriendx het volgende:
Wat mij betreft mogen ze naast betalen ook nog even in DWDD o.i.d. komen opdraven. Publiekelijk uitleggen waarom je de ruiten van de AH ingooit of je een agent bekogelt met stenen. Laat heel Nederland maar zien wat voor 'stoere held' je bent.
En daarna met een gewicht aan hun voeten voor een lange wandeling over een korte pier nemen
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:02:03 #39
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_117107459
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Die kneus met die fiets in ieder geval wel, gegevens al door gegeven aan den politie. _O_
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:03:00 #40
45206 Pietverdriet
pi_117107470
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:02 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Die kneus met die fiets in ieder geval wel, gegevens al door gegeven aan den politie. _O_
Post zijn facebook hier ook even
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:03:03 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117107472
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:

Duidelijk studenten

[ afbeelding ]
Pauper Alley.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:03:48 #43
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_117107483
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Post zijn facebook hier ook even
Is dat niet tegen de regels van fok?
pi_117107484
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En daarna met een gewicht aan hun voeten voor een lange wandeling over een korte pier nemen
Dit. Ik kan er weinig rouwig om zijn. Het enige nare is vaak dat leegplukken vaak niet gaat want weinig poen. Publiekelijk op een schavot vernederen betekent dat ze al helemaal niet meer aan een baan komen en vaak de rest van Nederland via belasting alsnog die knapen in leven moet houden.

Zeker personen die zelf woonachtig zijn in Haren en de boel hebben gesloopt is het prima om ze op een schavot te zetten op het dorpsplein en uitgespuugd te worden door hun 60 jarige buurman wiens tuin en ramen aan gort is.
pi_117107485
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Veendam hooligan jonguh!!! Met blikje Export.... :') :')
Veendam heeft hooligans? Ik wist niet eens dat ze uberhaupt supporters hadden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:04:36 #46
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_117107493
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef SeLang het volgende:

[..]

Op de foto staan terwijl je bezig bent met een poging een politieambtenaar lichamelijk letsel toe te brengen uit pure verveling.... In een beschaafd land zou dat een paar jaar gevangenisstraf moeten opleveren...
Je zegt het zelf al, in een "beschaafd land". Dat is hier duidelijk niet..
pi_117107494

Hakenkruizen :')
pi_117107506
de meeste fokkers zullen waarschijnlijk nooit mee regereld hebben, maar het is als xtc eigenlijk.
mijn zegen hebben ze :9
Nothing to see here, carry on
pi_117107507
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]

Hakenkruizen :')
Ik zal maar geen grappen over de kristalnacht maken :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:05:36 #50
350968 kedge
cicatrix manet
pi_117107508
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Duidelijk studenten

[ afbeelding ]
Puur gebaseerd op de foto's heeft het gross van het lage volk zich weer eens misdragen. Niet te vergeten de studenten die even de bikkels willen uithangen en huilend afgevoerd werden.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')