Lok de mensen die je in dit topic wil door een willekeurige post van die users te quoten in dit topic.quote:
Zie je wel! Dat was dus de aanleiding voor dit geweldige topic!quote:
[quote:
hoe spreek je vos' uit dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef vosss het volgende:
Mijn nick spreek je uit als vos', maar de " ' " pakte hij niet tijdens registreren, dus daarom maar wat essen extra.
ooo veee seee ?quote:
Kan ik mij voorstellen jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik lig nu weer in een deuk als ik eraan terugdenk
Er komt nog een leuke meet aan in de buurt!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen ja
Ik moet er soms ook nog om lachen
Ik ben dan wel aanwezigquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Er komt nog een leuke meet aan in de buurt!
Ohw Vie Siequote:
underscorequote:
topic is 9 jaar oudquote:
Ik 'zeg' altijd tjai, maar het mag van jou allebei?quote:
Gewoon 'fish' toch ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Beardy het volgende:
op Yahoo chat ben ik Ghoti
de meeste mensen spreken dat compleet verkeerd uit
Ik meen me te herinneren dat Greys een keer Grijs werd genoemd tijdens een meetquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, maar vind het wel grappig gegeven. Dan meet je iemand IRL en blijkt diegene zelf zijn usernaam anders uit te spreken,
Ah, ik zou er "seventy-seven oezie seventy-seven" van makenquote:
Ik spreek jouw naam altijd uit als 'Soylent'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef eleusis het volgende:
Onwetenden spreken mij uit als eløsis (zoals in høken) in plaats van eluisis zoals het hoort. Euteraard is het Eudgrieks, maar dat is aan het gepøpel niet besteed.
tja duidelijk boven allesquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ah, ik zou er "seventy-seven oezie seventy-seven" van maken
Wat een aparte manier om Wickedangel uit te sprekenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Beardy het volgende:
op Yahoo chat ben ik Ghoti
de meeste mensen spreken dat compleet verkeerd uit
Gülmez. Zonder een klemtoon (dus geen 'uu') en met de 'g' van de Engelse 'good'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:43 schreef Dezz het volgende:
Ik zit met twee dilemma's m.b.t. de twee grootste helden van FOK!
Amenth:
Is het nou à -mènt of is het ááment
Gulmez:
Is het gulmes of guulmes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |