Ik zit er niet mee, maar vind het wel grappig gegeven. Dan meet je iemand IRL en blijkt diegene zelf zijn usernaam anders uit te spreken,quote:
Die had ik goed!quote:
toch wel uitgesproken als 'Keek' en niet als Kaa- kuh ?quote:
Dit is een "Ik heb FOK!kers IRL ontmoet"-topique?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Ole het volgende:
Ik zit er niet mee, maar vind het wel grappig gegeven. Dan meet je iemand IRL en blijkt diegene zelf zijn usernaam anders uit te spreken,
appel keek jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Ole het volgende:
[..]
toch wel uitgesproken als 'Keek' en niet als Kaa- kuh ?
Kijk met jou kan ik praten!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
Is het Ar-SieVerrek ik dacht ook Arsay. Wel Oluh trouwens, anders had er wel een é gestaan
En hoe spreek je jouw naam uit?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
Is het Ar-SieVerrek ik dacht ook Arsay. Wel Oluh trouwens, anders had er wel een é gestaan
Nou nee...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is een "Ik heb FOK!kers IRL ontmoet"-topique?
Ik weet maar 1 manier, gewoon Kaarinaaaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En hoe spreek je jouw naam uit?
niet Kaarienaa?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet maar 1 manier, gewoon Kaarinaaa
je vergeet forummongolquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
kk mod en kkzemmal.
oh en kk jood
hommo!quote:
Ik heb nog trauma's aan die avond jaquote:
En hij heette nog Stief ook!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's aan die avond ja
Engelse Stief jaquote:
Ik ben Iers dus het is op zijn Engelsquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht steeven, kijk zo leer je nog eens iets.
Vandaar de "mac" ik dacht dat je vaak naar de Mac gingquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben Iers dus het is op zijn Engels
Neequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar de "mac" ik dacht dat je vaak naar de Mac ging
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Het is een deel van mijn achternaam
Wou mijn username eigenlijk als wachtwoord doen omdat het ook het wachtwoord van mijn werkpc was maar ik was een beetje dronken bij het registreren van dit account
Ja maar die is Schotsquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zat ook nog te denken aan Duncan MacLeod van de clan MacLeod.
deze manquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Het is een deel van mijn achternaam
Wou mijn username eigenlijk als wachtwoord doen omdat het ook het wachtwoord van mijn werkpc was maar ik was een beetje dronken bij het registreren van dit account
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's aan die avond ja
Hij leek ook nog op jequote:
Ja jullie hebben mij flink uitgelachen en shit en mij gewoon uithuwelijken terwijl ik buiten stond te rokenquote:
Ja hij was alleen een stuk langerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij leek ook nog op je![]()
Karina, ga volgende keer mee op een Amsterdamse miet!! vooral met kroew !
Ik vind meets engquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij leek ook nog op je![]()
Karina, ga volgende keer mee op een Amsterdamse miet!! vooral met kroew !
Ja het was mijn 1e FOK! meet en dan krijg je dat er een yvonne en brandx het prachtig vinden om mij te koppelen aan een kerelquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind meets engIk ben wel naar 2 geweest, maar nog steeds vind ik het eng.
Ah daar is ze! Brentr Iks! (toch?)quote:
Als ze mij dan maar niet aan een vrouw koppelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het was mijn 1e FOK! meet en dan krijg je dat er een yvonne en brandx het prachtig vinden om mij te koppelen aan een kerel
Gewoon doen! zeker in de stad! Kun je zo weg, en blijf je tot het einde hangenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind meets engIk ben wel naar 2 geweest, maar nog steeds vind ik het eng.
Voordeel is wel dat je zo thuis bent als je er geen trek meer in hebt EN je hoeft niet te rijdenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Gewoon doen! zeker in de stad! Kun je zo weg, en blijf je tot het einde hangen
Ik lig nu weer in een deuk als ik eraan terugdenkquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja jullie hebben mij flink uitgelachen en shit en mij gewoon uithuwelijken terwijl ik buiten stond te roken
[..]
Ja hij was alleen een stuk langer
Maar alleen omdat ie kaal was leek ie zeker op mij
Weet je hoe naar het ergens is dat er een man hele tijd luchtkusjes aan je geeft terwijl er andere aan tafel zijn die het bescheuren van het lachen
dabbedoelliekookmutsquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je zo thuis bent als je er geen trek meer in hebt EN je hoeft niet te rijden
Lok de mensen die je in dit topic wil door een willekeurige post van die users te quoten in dit topic.quote:
Zie je wel! Dat was dus de aanleiding voor dit geweldige topic!quote:
[quote:
hoe spreek je vos' uit dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef vosss het volgende:
Mijn nick spreek je uit als vos', maar de " ' " pakte hij niet tijdens registreren, dus daarom maar wat essen extra.
ooo veee seee ?quote:
Kan ik mij voorstellen jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik lig nu weer in een deuk als ik eraan terugdenk
Er komt nog een leuke meet aan in de buurt!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen ja
Ik moet er soms ook nog om lachen
Ik ben dan wel aanwezigquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Er komt nog een leuke meet aan in de buurt!
Ohw Vie Siequote:
underscorequote:
topic is 9 jaar oudquote:
Ik 'zeg' altijd tjai, maar het mag van jou allebei?quote:
Gewoon 'fish' toch ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Beardy het volgende:
op Yahoo chat ben ik Ghoti
de meeste mensen spreken dat compleet verkeerd uit
Ik meen me te herinneren dat Greys een keer Grijs werd genoemd tijdens een meetquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, maar vind het wel grappig gegeven. Dan meet je iemand IRL en blijkt diegene zelf zijn usernaam anders uit te spreken,
Ah, ik zou er "seventy-seven oezie seventy-seven" van makenquote:
Ik spreek jouw naam altijd uit als 'Soylent'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef eleusis het volgende:
Onwetenden spreken mij uit als eløsis (zoals in høken) in plaats van eluisis zoals het hoort. Euteraard is het Eudgrieks, maar dat is aan het gepøpel niet besteed.
tja duidelijk boven allesquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ah, ik zou er "seventy-seven oezie seventy-seven" van maken
Wat een aparte manier om Wickedangel uit te sprekenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Beardy het volgende:
op Yahoo chat ben ik Ghoti
de meeste mensen spreken dat compleet verkeerd uit
Gülmez. Zonder een klemtoon (dus geen 'uu') en met de 'g' van de Engelse 'good'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:43 schreef Dezz het volgende:
Ik zit met twee dilemma's m.b.t. de twee grootste helden van FOK!
Amenth:
Is het nou à -mènt of is het ááment
Gulmez:
Is het gulmes of guulmes
Wij noemen hem gewoon debiel, is veel makkelijkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
Hoe zou je GGMM uitspreken? Gewoon G G M M of guhgumeme of gjee gjee em em (op zijn Engels dus)?
Bedoel je niet Koekoemis satievoes?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:26 schreef Cucumissativus het volgende:
Kuhkuhmistatievoes , maar Kuhkuh mag ook!
goed zo!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef Drakire het volgende:
Ik zeg trouwens ook oluh i.p.v. olé als ik erover nadenk![]()
Drahkiiruh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |