Nee, liever nietquote:
Oh ik heb een geweldig antwoord op alles nu: als ik op kamers had gezeten...quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Samen... ook goed. Maar geen honderdmiljoenmiljard mensen/vragen/gezeik
Ik zit nu in zo'n periode dat ik het echt een beetje vervelend vind. Soms is het best dodelijk saai om iedere dag maar te kunnen doen en laten wat je wil.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Na een week was ik alweer gewend. Ik vind het heerlijk.
quote:
Zegquote:
Ik vind alleen zijn ook wel chill, gewoon op mn kamer met muziek aan. Maar alleen in een huis vind ik gewoon dood- en doodeng.quote:
NJah ik heb natuurlijk altijd de jongens, dus dat weekend dat ze naar hun papa gaan vind ik het heerlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu in zo'n periode dat ik het echt een beetje vervelend vind. Soms is het best dodelijk saai om iedere dag maar te kunnen doen en laten wat je wil.
Ik vind er niets aan, en het is een k*tnummerquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goede stem heeft hij
Het wordt tijd voor een paar goede mannenstemmen
Stofzuigen valt toch nog wel mee?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ik heb een geweldig antwoord op alles nu: als ik op kamers had gezeten...
En samen, heb net te horen gekregen dat ik mag stofzuigen dus meeh hoeft ook niet hahaha
Afwisseling is the key.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu in zo'n periode dat ik het echt een beetje vervelend vind. Soms is het best dodelijk saai om iedere dag maar te kunnen doen en laten wat je wil.
Haha ja en als ik iets anders dan spaghetti wil eten zal 'k ook nog moeten kokenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stofzuigen valt toch nog wel mee?
spaghettiquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha ja en als ik iets anders dan spaghetti wil eten zal 'k ook nog moeten koken't Is goei, gewerkt zal er worden
Ik woon nu alweer een jaar of 8? denk ik alleen, ik zou denk ik niet meer kunnen wennen aan nog een persoon in huis.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook wel lekker hoorquote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
Vinden jonge meiden die langharige tekkel nou een lekker ding?
Hou op over etenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha ja en als ik iets anders dan spaghetti wil eten zal 'k ook nog moeten koken't Is goei, gewerkt zal er worden
True, truequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook wel lekker hoorMaar alleen spaghetti en pizza, voor ontbijt lunch en avondeten, gaat vervelen
Dat is het he? Je hebt zo je eigen ding en regelmaat, en dan moet je je aanpassen, het werkt gewoon nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon nu alweer een jaar of 8? denk ik alleen, ik zou denk ik niet meer kunnen wennen aan nog een persoon in huis.
Je voedt ze gewoon goed op! Rolling Stones en culinairquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op over eten
Al die kookprogramma's de laatste dagen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het he? Je hebt zo je eigen ding en regelmaat, en dan moet je je aanpassen, het werkt gewoon niet
Jullie lijken wel een stel kattenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon nu alweer een jaar of 8? denk ik alleen, ik zou denk ik niet meer kunnen wennen aan nog een persoon in huis.
Ze zijn zuur hequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer eens tucs gehaald, maar volgens mij hebben ze ze veranderd, ze zijn minder lekker
Ik vind het hilarisch, zondag gaan we samen donuts makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je voedt ze gewoon goed op! Rolling Stones en culinair
Precies. ALS ik ooit nog iemand tegenkom dan moet hij genoegen nemen met een LAT relatie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het he? Je hebt zo je eigen ding en regelmaat, en dan moet je je aanpassen, het werkt gewoon niet
Miauwquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Jullie lijken wel een stel katten
Nee samenwonen wil ik op zich wel, maar er moeten echt wel duidelijke afspraken komen, ik moet wel gewoon mijn ding kunnen doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. ALS ik ooit nog iemand tegenkom dan moet hij genoegen nemen met een LAT relatie.
Afgelopen week in de bus, meisjes van mijn leeftijd over een LAT relatie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. ALS ik ooit nog iemand tegenkom dan moet hij genoegen nemen met een LAT relatie.
Ja precies, ik moet wel gewoon alleen op vakantie kunnen en mogen bepalen wat ik eet, wat er op tv komt, hoe het huis wordt ingericht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee samenwonen wil ik op zich wel, maar er moeten echt wel duidelijke afspraken komen, ik moet wel gewoon mijn ding kunnen doen
Ik denk echt niet dat ik weer zou kunnen samenwonen. Ik ben bang dat ik me kapot zou ergerenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee samenwonen wil ik op zich wel, maar er moeten echt wel duidelijke afspraken komen, ik moet wel gewoon mijn ding kunnen doen
Hoe lukt dat iedereen tochquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al 3 jaar een vent maar vind het nog steeds heerlijk om af en toe alleen te zijn
Denk het niet hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:37 schreef STING het volgende:
Dat zeggen jullie nu wel mooi rationeel, maar als er weer liefde in het spel is, loopt dat wellicht anders
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja precies, ik moet wel gewoon alleen op vakantie kunnen en mogen bepalen wat ik eet, wat er op tv komt, hoe het huis wordt ingericht.
Da's alles dat ik vraag, meer niet. Moet kunnen toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe lukt dat iedereen tochIk ben minstens één keer per maand overtuigd dat ik gedumpt ga worden
Oh wacht, ik zie ineens logica
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:37 schreef STING het volgende:
Dat zeggen jullie nu wel mooi rationeel, maar als er weer liefde in het spel is, loopt dat wellicht anders
Nou ik zat ook al te denken. Ik vind het zelf nooit zo erg, maar ik begrijp niet dat ze dat doen.quote:
Vorige week was echt een grote ellende. Niks gemist.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Studiotje het volgende:
Pff, vorige week niet gekeken, iets gemist?
Ergenisquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Studiotje het volgende:
Pff, vorige week niet gekeken, iets gemist?
Nu ja hahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef ZaZoe het volgende:
kunnen we nog iemand bekends verwachten heute abend?
Tuurlijk wel, Great Mindsquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik schrok al, dat we even niet meer op 1 lijn zaten
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Stacey.... Nance gooit nu haar TV uit het raam
Hallo ben er schor vanquote:
Die blockt mijn tv dus neequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
Ziet niemand dat Raffaella daar weer staat te gloryhunten?
Serieus?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
Ziet niemand dat Raffaella daar weer staat te gloryhunten?
bloedbonjequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Was dat ruzie, ja? Wist ik niet
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef FokNederland het volgende:
''Men'' ken mij, volgensmij kent niemand hem?
ja Twenty4sevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef FokNederland het volgende:
Ik had hem niet herkend hoorquote:
Ik herkende hem wel...quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef FokNederland het volgende:
Was vorige keer ook, dat ze een 'vaste' outfit hadden. Ansj zo'n roodleren jasje als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:42 schreef STING het volgende:
Dat Trijntje altijd dezelfde sweater aan heeft, zal er wel mee te maken hebben dat alles op dezelfde dag is opgenomen ofzo?
Ze leek er wel verdomd op maar volgens mij is ze het nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
Ja daar in 't zwart, bij z'n vrienden, dat is Rafaella toch?
Ja, dat is Trijntjequote:
Ze moet verdorie het zelfde kapsel houdenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze leek er wel verdomd op maar volgens mij is ze het niet
Het ZOU kunnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ich weiss es nicht, ik lijk de enige te zijn die het denkt.
90'squote:Op vrijdag 21 september 2012 20:43 schreef FokNederland het volgende:
Zal dan wel van voor mijn tijd zijn.
Volgens mij welquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Of dezelfde nonkleding.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze moet verdorie het zelfde kapsel houden
Ja, mee eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Niet supergoed maar ook niet superslecht
Ja dat rot hoofd met iedere keer andere kapselsquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
je hebt zo net me avond verpest... ik had haar nog niet gezienquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ja het is wel Rafaella
Maar ze wordt totaal genegeerd
En steeds een nieuwe best friend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat rot hoofd met iedere keer andere kapsels
Ik herkende haar niet met kleren aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat rot hoofd met iedere keer andere kapsels
ik moest ook echt zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef Studiotje het volgende:
Ze herkennen hem niet, ja, lullig.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik herkende haar niet met kleren aan
Het is een soort Sonja Silvaquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef chufi het volgende:
Nick en Simon discrimineren... Dit is een ouder iemand
Kuikennnnn!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Zo dat was rennen
Is dit de eerste of tweede?
Thanks Cee!quote:
HATERquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Rappen is zo te horen ook niet echt zijn ding
Hij is de slagboom voor haar begroeide spoorwegovergangquote:
hehequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Zo dat was rennen
Is dit de eerste of tweede?
zoek maar eens op youtube, hij kan het wel hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Rappen is zo te horen ook niet echt zijn ding
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Raffa heeft wel een is stom broekje aan.
Raffaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Al die matties van Raffa gaan ook niet door.
Volgens mij horen ze in hun oortje dat ze er weer staat en dan is het gewoon meteen over.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Gevoel voor ritme is het belangrijkstequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:46 schreef Stickertje het volgende:
je hebt dus geen goede stem nodig om te rappen
Ze spreken haar niet eens meer aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Moeten ze maar leren geen matties te zijn met haarquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
hehheeejjjquote:
Ze worden allemaal geinspereerd door haar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
Wat is dit voor zeemeerminversie van Joan?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij horen ze in hun oortje dat ze er weer staat en dan is het gewoon meteen over.
Saromaquote:
Zou jij dat doen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:48 schreef Dizer het volgende:
Was dat Rafaella? Waarom praten ze dan niet met haar?
Utkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Saroma
Oetker, kutbedrijf, gewoon naam dood maken
quote:
Ze hebben haar niets meer te vertellen. Vervelende stamgast en zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:48 schreef Dizer het volgende:
Was dat Rafaella? Waarom praten ze dan niet met haar?
Ze lijkt op een vrouwelijke Chucky.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een groot voorhoofd... het lijkt wel een oempaloempa
Waar is het mooie meisje dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Mooi meisje kan niet zingen en niet zo mooi meisje wel, wedden?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:50 schreef Studiotje het volgende:
Prive feestjes? Onder de douche met papa
niet alleen met het bruinselquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Beetje uitgeschoten met het bruinsel op haar gezicht.
Die was leukerquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een groot voorhoofd... het lijkt wel een oempaloempa
quote:
Ik dacht ook al die is 35 ofzo (wat nog jonger is dan jijquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:50 schreef Kally het volgende:
Flikker op die is ouder dan ik, dat kan niet 20
quote:
Rihanna volgens mij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zeker weer een wervelend plaatje van Miley Cyrus?Stem past goed
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al die is 35 ofzo (wat nog jonger is dan jij)
ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
Zit ze niet verkeerd, het klinkt als The Voice Kids.
Dat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Afgestudeerd aan de Herman Brood Academie en dan zooooo beroerd zingen?
Kleine wasjes, grote wasjes?quote:
Dat is wel leukquote:
AIDS IN JE OREN!quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn begint net zo irritant als Wendy te worden bij de zijlijn, elke week weer.
"Nouuuuhoouuuuuuuuuuuuuuuu"
Met uitjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |