daar g aan je haren toch recht van overeind staan?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef henkde_j het volgende:
Interessantere radio
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
tja, was te verwachten met die hypequote:
Daar was het dus op wachten met dat tuig...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef henkde_j het volgende:
Interessantere radio
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Dit. Al die mensen die dachten dat dit met een sisser zou aflopen...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, was te verwachten met die hype
Amen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit. Al die mensen die dachten dat dit met een sisser zou aflopen...
kansloze bosmongolen zijn het. voortplantingsorganen verwijderen lijkt mij een goed idee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar was het dus op wachten met dat tuig...
Een inwoner van Haren die met hockeystick in z'n tuin staat om die te bewaken. Liever hij dan ik...quote:
Op z'n Harensquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef henkde_j het volgende:
Meneer die met hockeystick z'n tuin bewaakt
Hoho, niet te snel over 'vmbo lui'. Dat zijn inderdaad vooroordelen, laat dat duidelijk zijn. Zelfs TV Noord zendt de radio-uitzending uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik schaam me diep voor mijn leeftijdgenoten. Ik snap de vooroordelen voor VMBO lui nu wel.
Het meerendeel klopt....quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoho, niet te snel over 'vmbo lui'. Dat zijn inderdaad vooroordelen, laat dat duidelijk zijn. Zelfs TV Noord zendt de radio-uitzending uit.
Is het heel flauw als ik zeg "snap je dat nu pas? dan ben je wel VMBO ja".quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik schaam me diep voor mijn leeftijdgenoten. Ik snap de vooroordelen voor VMBO lui nu wel.
Ik ga pas kijken als de politie met scherp gaat schieten. Sneue rakkers zie ik al vaak genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga pas kijken luisteren als de politie met scherp gaat schieten. Sneue rakkers zie ik al vaak genoeg.
Nee, weet ik wel langer, maar ik kan het nu wel definitief vincken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het heel flauw als ik zeg "snap je dat nu pas? dan ben je wel VMBO ja".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |