Wish that was true. Haha, nee bijholte onsteking + geen stem = lekker in bed. Vind ik ook niet erg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moet jij niet naar een feestje toe?
Danku!quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 30 september 2012 00:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hier de resten van m'n auto
https://twitter.com/112gr(...)237185/photo/1/large
Hoe is het gebeurd, eigenlijk?quote:Op zondag 30 september 2012 01:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
geen gewonden gelukkig maar zoals je wel kan zien heb ik geen auto meer
ik stond op het kruispunt vanaf de stad en wilde linksaf het viaduct op.quote:
Ok, dus óf die truck is wel door rood gegaan óf de persoon die de lichten stond te regelen heeft een fout gemaakt? Alhoewel ik aanneem dat dit laatste niet waarschijnlijk is, die kasten zullen toch wel zo ontworpen zijn dat je dat niet kunt doen. Anyway, het was dus niet jouw schuld?quote:Op zondag 30 september 2012 12:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik stond op het kruispunt vanaf de stad en wilde linksaf het viaduct op.
voor mij stond nog een auto bij het stoplicht, die gaat op groen en die auto voor me gaat het viaduct op, ik volg en krijg uit het niets die truck vol erin.
hij beweerde nog door oranje te zijn gegaan, is moeilijk te geloven voor mij maar de stoplichten werden op dat moment wel handmatig geregeld dus het zou waar kunnen zijn
niet mijn schuld nee, ik trok net op voor groen en voor mij was dus al een auto door dezelfde bocht gegaan.quote:Op zondag 30 september 2012 12:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ok, dus óf die truck is wel door rood gegaan óf de persoon die de lichten stond te regelen heeft een fout gemaakt? Alhoewel ik aanneem dat dit laatste niet waarschijnlijk is, die kasten zullen toch wel zo ontworpen zijn dat je dat niet kunt doen. Anyway, het was dus niet jouw schuld?
En Mrjolyn_ maar proberen haar bank te slijtenquote:Op zondag 30 september 2012 19:21 schreef DrNick het volgende:
Voor wie nog een bank nodig heeft: Gratis leren bank : Groningen
Meh, ja. Had donderdag een mailtje van een meisje die hem wilde kopen. Ze mailde dat ze hem (afgelopen) zaterdag zou opkomen halen en of dat goed was, want dan ging ze verhuizen. Ik haar vrijdagochtend terug mailen, maar niks meer gehoord. Gisteravond weer gemaild, weer niets. Huilen dus.quote:Op zondag 30 september 2012 19:26 schreef Luco het volgende:
[..]
En Mrjolyn_ maar proberen haar bank te slijten, gooien anderen hun bank gewoon gratis weg.
Klinkt heftigquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iemand last van? Grote stroomstoring in Groningen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:34 schreef MaxMark het volgende:
Arme TS
Manager geslagen ben ik ontslagen?
ik zou de binnenstad savonds vermijden iigquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef Greatmarked het volgende:
Heb zaterdag een date met een superleuke meid. Iemand tips wat voor leuks we kunnen doen? Bv bios, poolen etc.
Beide niet al te best. Ik hoef er in ieder geval niet te wonen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:14 schreef RedFever007 het volgende:
woont er toevallig iemand in hoogkerk zuid? zoja: Bevalt dat een beetje? opzich wel een redelijk stukkiw van de stad nog.
bonusvraag: wonen in Beijum of Hoogkerk-zuid
Hoogkerk is nog wel te doen als je flink wat woonruimte hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
is tweemaal getto. Niet echt aan te raden dus
Ja, klopt. Wat er precies ghetto is aan mijn straat, de straten om mijn straat en weet ik veel is...quote:
ik kan het ook niet echt ghetto noemen ofzo hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wat er precies ghetto is aan mijn straat, de straten om mijn straat en weet ik veel is...
Dorp, bij het spoor, stukje Peizerweg en Nico/Jan bulthuisstraat zijn wat minder. Voor de rest zie ik het probleem niet zo. True: brommertuig en bij de supermarkt hanggroep. Verder?
Wat was je laatste concert dan? Ik schat dat morgenavond bij Husky +- 30 mensen staan. History's door is natuurlijk wel een heerlijk nummer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef Luco het volgende:
Mijn vorige Vera bezoek was een teleurstelling, dus ik ben wat huiverig voor een bandje waar ik maar 1 nummer van ken. Heb niet zo'n zin in een tamme, rustige avond.
Beach Housequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat was je laatste concert dan? Ik schat dat morgenavond bij Husky +- 30 mensen staan. History's door is natuurlijk wel een heerlijk nummer.
Ik ben toen al losgegaan over hoe kut dat was. Husky is stuk onbekender nog. Ik twijfel flink, dag erna staat de wekker weer om kwart over 6, speelt ook meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |