Oosterpark uitsluiten aubquote:Op donderdag 27 september 2012 01:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ging geloof ik om 25 miljoen ofzo, gewoon verloten onder de stadjers.
iedereen die op een bepaalde dag een nummertje trekt in het gemeentehuis speelt met hun nummertje als lot mee dan
in vinkhuizen heeft dat wel gewerkt, alleen is het nu gewoon een dooie buurt geworden vol goedkope starterswoningenquote:Op donderdag 27 september 2012 01:13 schreef MCH het volgende:
Maar ik geloof dat het geld nu weer wordt uitgegeven aan gymzalen en speeltuinen in wijken zoals Oosterpark en Beijum onder de noemer leefbaarheid.
nogmaals, wij vallen niemand lastigquote:
Jullie hebben toch 'eigen regels', dan doe je ook niet mee aan die loting van jou hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nogmaals, wij vallen niemand lastig
maar als je ons lastig valt dan maak je het jezelf lastig
ik zou een mooi natuurgebied ook wel zien zitten met dat geld, je hebt eigenlijk te weinig mooie plekken in groningen
niks citta, heb een dikke crossmotor hier in de gang staanquote:Op donderdag 27 september 2012 01:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Jullie hebben toch 'eigen regels', dan doe je ook niet mee aan die loting van jou hoor.![]()
Bovendien is er genoeg mooie natuur in en rondom de stad Groningen, je moet er wel even voor op de fiets stappen.
edit: of in jullie geval de Citta![]()
In Oosterpark worden ook steeds meer huurwoningen opgeknapt en verkocht. Bloemenbuurt bijvoorbeeld, en daar is zelfs al vrij veel van verkocht. Allemaal starters.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
in vinkhuizen heeft dat wel gewerkt, alleen is het nu gewoon een dooie buurt geworden vol goedkope starterswoningen
dat heet investeren in de toekomst. Komt vanzelf goedquote:Op donderdag 27 september 2012 01:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
in vinkhuizen heeft dat wel gewerkt, alleen is het nu gewoon een dooie buurt geworden vol goedkope starterswoningen
Huh? Meer dan genoeg, bijv. Noorderplantsoen, Stadspark, en praktisch hele gebied om de stad heen wat je niet in de randstad hebt. Ik vind overigens wel dat het Stadspark mooier ingericht en onderhouden moet wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 01:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zou een mooi natuurgebied ook wel zien zitten met dat geld, je hebt eigenlijk te weinig mooie plekken in groningen
daar wordt dus veel te weinig mee gedaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Huh? Meer dan genoeg, bijv. Noorderplantsoen, Stadspark, en praktisch hele gebied om de stad heen wat je niet in de randstad hebt. Ik vind overigens wel dat het Stadspark mooier ingericht en onderhouden moet worden
Zaterdag weer fucking regen, het lijkt wel alsof de weergoden mij moeten hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heerlijk, al die mensen die in de stromende regen langsfietsen
Oh ik dacht dat het droog bleef. Regen maakt het feestje in het stadspark wel een stuk minder leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:00 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Zaterdag weer fucking regen, het lijkt wel alsof de weergoden mij moeten hebben.![]()
Neem toch aan dat jouw auto met elk deukje/putje direct total loss is?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
net m'n auto total loss gereden op de europaweg, 3de ongeluk daar in 3 dagen
zal ik de berger het wrak bij jou laten bezorgen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:48 schreef Renesite het volgende:
Alleen is er geen nieuwsbericht over. Derhalve niet te bewijzen.
Niet eens zelf foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zal ik de berger het wrak bij jou laten bezorgen?
bewijs genoeg
Doe eens wat punten en komma's in je zinnenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Gulmez het volgende:
we zijn nog aan twijfelen of we naar groningen gaan vanavond of weer gaan feunen in holly rotterdam eigenlijk zoude we niet meer holly gaan maar paart uurtje en dan weer stadhuis dangelo heb nog chimeid wonen groningen en heb je ook raam hoeren wat je niet in rotterdam heb is er voor jongeren rond de 20 - 24 jaar nog ergens een goeie uitgaanstent of discotheek met beetje goedkope sleten en waar de portiers niet kaulo streng zijn en voor zwolle is ook dichterbij je ken zeker overal je auto neerzetten na 17 uur in groningen???
ja, want daar heb je zin in na zo'n klapperquote:
Naja, weet niet wat er precies gebeurd is. Maar alleen al voor eventuele verzekering/schuldvraag-kwesties kan het handig zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, want daar heb je zin in na zo'n klapper
maatje van me reed toevallig achter me, die heeft wel foto's gemaakt
was zoveel politie ter plaatse,die maken wel een mooi proces-verbaal denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naja, weet niet wat er precies gebeurd is. Maar alleen al voor eventuele verzekering/schuldvraag-kwesties kan het handig zijn.
Die kabelbaan willen ze volgens mij verbinden met het forum, dus staat los van de tramplannen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:01 schreef toenie het volgende:
Nu de tram niet doorgaat, hoeft dit project ook niet door te gaan toch?http://www.flyovergroningen.nl
KopjeK party.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Maryn. het volgende:
Is er nou een party in stadspark ofzo?
Fucking irritant man. Alles in een straal van 2 kilometer moet verplicht meegenieten van die grafherrie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Maryn. het volgende:
Is er nou een party in stadspark ofzo?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:47 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer op het punt gestaan er heen te fietsen en de stekker eruit te trekken.
is het zo erg?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:47 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Fucking irritant man. Alles in een straal van 2 kilometer moet verplicht meegenieten van die grafherrie.
Ik heb al twee keer op het punt gestaan er heen te fietsen en de stekker eruit te trekken.
Dat ze dat op 5 mei doen, prima. Maar dit slaat echt als kut op Dirk.
Het is al rond 12:00u of 13:00u begonnen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |