zal ik de berger het wrak bij jou laten bezorgen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:48 schreef Renesite het volgende:
Alleen is er geen nieuwsbericht over. Derhalve niet te bewijzen.
Niet eens zelf foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zal ik de berger het wrak bij jou laten bezorgen?
bewijs genoeg
Doe eens wat punten en komma's in je zinnenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Gulmez het volgende:
we zijn nog aan twijfelen of we naar groningen gaan vanavond of weer gaan feunen in holly rotterdam eigenlijk zoude we niet meer holly gaan maar paart uurtje en dan weer stadhuis dangelo heb nog chimeid wonen groningen en heb je ook raam hoeren wat je niet in rotterdam heb is er voor jongeren rond de 20 - 24 jaar nog ergens een goeie uitgaanstent of discotheek met beetje goedkope sleten en waar de portiers niet kaulo streng zijn en voor zwolle is ook dichterbij je ken zeker overal je auto neerzetten na 17 uur in groningen???
ja, want daar heb je zin in na zo'n klapperquote:
Naja, weet niet wat er precies gebeurd is. Maar alleen al voor eventuele verzekering/schuldvraag-kwesties kan het handig zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, want daar heb je zin in na zo'n klapper
maatje van me reed toevallig achter me, die heeft wel foto's gemaakt
was zoveel politie ter plaatse,die maken wel een mooi proces-verbaal denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naja, weet niet wat er precies gebeurd is. Maar alleen al voor eventuele verzekering/schuldvraag-kwesties kan het handig zijn.
Die kabelbaan willen ze volgens mij verbinden met het forum, dus staat los van de tramplannen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:01 schreef toenie het volgende:
Nu de tram niet doorgaat, hoeft dit project ook niet door te gaan toch?http://www.flyovergroningen.nl
KopjeK party.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Maryn. het volgende:
Is er nou een party in stadspark ofzo?
Fucking irritant man. Alles in een straal van 2 kilometer moet verplicht meegenieten van die grafherrie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Maryn. het volgende:
Is er nou een party in stadspark ofzo?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:47 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer op het punt gestaan er heen te fietsen en de stekker eruit te trekken.
is het zo erg?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:47 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Fucking irritant man. Alles in een straal van 2 kilometer moet verplicht meegenieten van die grafherrie.
Ik heb al twee keer op het punt gestaan er heen te fietsen en de stekker eruit te trekken.
Dat ze dat op 5 mei doen, prima. Maar dit slaat echt als kut op Dirk.
Het is al rond 12:00u of 13:00u begonnen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |