Oosterpark uitsluiten aubquote:Op donderdag 27 september 2012 01:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ging geloof ik om 25 miljoen ofzo, gewoon verloten onder de stadjers.
iedereen die op een bepaalde dag een nummertje trekt in het gemeentehuis speelt met hun nummertje als lot mee dan
in vinkhuizen heeft dat wel gewerkt, alleen is het nu gewoon een dooie buurt geworden vol goedkope starterswoningenquote:Op donderdag 27 september 2012 01:13 schreef MCH het volgende:
Maar ik geloof dat het geld nu weer wordt uitgegeven aan gymzalen en speeltuinen in wijken zoals Oosterpark en Beijum onder de noemer leefbaarheid.
nogmaals, wij vallen niemand lastigquote:
Jullie hebben toch 'eigen regels', dan doe je ook niet mee aan die loting van jou hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nogmaals, wij vallen niemand lastig
maar als je ons lastig valt dan maak je het jezelf lastig
ik zou een mooi natuurgebied ook wel zien zitten met dat geld, je hebt eigenlijk te weinig mooie plekken in groningen
niks citta, heb een dikke crossmotor hier in de gang staanquote:Op donderdag 27 september 2012 01:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Jullie hebben toch 'eigen regels', dan doe je ook niet mee aan die loting van jou hoor.![]()
Bovendien is er genoeg mooie natuur in en rondom de stad Groningen, je moet er wel even voor op de fiets stappen.
edit: of in jullie geval de Citta![]()
In Oosterpark worden ook steeds meer huurwoningen opgeknapt en verkocht. Bloemenbuurt bijvoorbeeld, en daar is zelfs al vrij veel van verkocht. Allemaal starters.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
in vinkhuizen heeft dat wel gewerkt, alleen is het nu gewoon een dooie buurt geworden vol goedkope starterswoningen
dat heet investeren in de toekomst. Komt vanzelf goedquote:Op donderdag 27 september 2012 01:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
in vinkhuizen heeft dat wel gewerkt, alleen is het nu gewoon een dooie buurt geworden vol goedkope starterswoningen
Huh? Meer dan genoeg, bijv. Noorderplantsoen, Stadspark, en praktisch hele gebied om de stad heen wat je niet in de randstad hebt. Ik vind overigens wel dat het Stadspark mooier ingericht en onderhouden moet wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 01:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zou een mooi natuurgebied ook wel zien zitten met dat geld, je hebt eigenlijk te weinig mooie plekken in groningen
daar wordt dus veel te weinig mee gedaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Huh? Meer dan genoeg, bijv. Noorderplantsoen, Stadspark, en praktisch hele gebied om de stad heen wat je niet in de randstad hebt. Ik vind overigens wel dat het Stadspark mooier ingericht en onderhouden moet worden
Zaterdag weer fucking regen, het lijkt wel alsof de weergoden mij moeten hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heerlijk, al die mensen die in de stromende regen langsfietsen
Oh ik dacht dat het droog bleef. Regen maakt het feestje in het stadspark wel een stuk minder leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:00 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Zaterdag weer fucking regen, het lijkt wel alsof de weergoden mij moeten hebben.![]()
Neem toch aan dat jouw auto met elk deukje/putje direct total loss is?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
net m'n auto total loss gereden op de europaweg, 3de ongeluk daar in 3 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |