Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:26 schreef Doodloper het volgende:
HIHI JE MAG WEL MEE IN DE BUS MET ONS HIH
heel veel media en 20 scholierenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?
Welke lijn stapt ie in?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:26 schreef Renesite het volgende:
Die gaan de verkeerde bus nemen, naar de P+R
Sterren in het OV , ik zie een succesvol sbs6 programmaquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
28.000 mensen kijken naar een nicht in een citybus.
1 stream naar een proxy, die hetzelfde signaal naar 30.000 man stuurtquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef Doodloper het volgende:
"FL00 hoe fck heb je hier internet?? 3G stream voor 28000 man?!"
ja ik snapte hem wel, maar dr zijn zoveel domme comments op de streamquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1 stream naar een proxy, die hetzelfde signaal naar 30.000 man stuurt
klopt, in en in triest. maar leedvermaak is het beste vermaak, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef VeX- het volgende:
Ergens is het natuurlijk wel triest dat wij dit live zitten te volgen.
En dat weet je.
Ik denk dat hij het niet heeft over het leed van hen, maar dat wij dit volgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef Asphias het volgende:
[..]
klopt, in en in triest. maar leedvermaak is het beste vermaak, toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef gnaeus het volgende:
Lijkt me niet live, zo snel ben je niet op de snelweg met de bus via de helperzoom...
zal hem geen kwaad doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Grunner het volgende:
Hij zit alleen wel in de verkeerde bus naar HarenHij mag zo nog een flink stuk lopen hehe.
verpest ons plezier nou nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef gnaeus het volgende:
Lijkt me niet live, zo snel ben je niet op de snelweg met de bus via de helperzoom...
Welke bus zit ie dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Grunner het volgende:
Hij zit alleen wel in de verkeerde bus naar HarenHij mag zo nog een flink stuk lopen hehe.
Klopt ze hebben het van tevoren opgenomenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef gnaeus het volgende:
Ben je ooit in Groningen geweest?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef gnaeus het volgende:
de bus naar de QP in haren of zoietsquote:
ja dat bedoel ik, wij allen(incl. ikzelf) zijn in en in triest dat we onze tijd verdoen met het kijken naar deze onzin, maar de rede dat we dit doen is omdat we natuurlijk allemaal hopen dat dit keihard uit de hand loopt en al die idioten door de ME gemept gaan worden :pquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet heeft over het leed van hen, maar dat wij dit volgen.
Allemaal acteurs in die bus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt ze hebben het van tevoren opgenomen
Nee, vandaar dat ik dit ook weetquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ben je ooit in Groningen geweest?
In de citybus. Die je afzet op P+R parkeerplaatsen aan de rand van Groningen. Hij zit dan wel in die naar Haren, maar wel de andere kant van Haren.quote:
Hij is echt in de verkeerde bus gestapt; moet zeker nog 20 minuten lopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Grunner het volgende:
Of 50/51/58/659quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij is echt in de verkeerde bus gestapt; moet zeker nog 20 minuten lopen.
Lijn 54 had hij moeten hebben naar het station, nu staat hij naast de A28.
Of gewoon met de trein waar hij voor stond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij is echt in de verkeerde bus gestapt; moet zeker nog 20 minuten lopen.
Lijn 54 had hij moeten hebben naar het station, nu staat hij naast de A28.
Kunnen ze tenminste nog editten als ze op hun bek worden geslagen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef gnaeus het volgende:
Ja, stoptrein binnen 5 minuutjes in Haren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of gewoon met de trein waar hij voor stond.
Dit dus ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, stoptrein binnen 5 minuutjes in Haren.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
Kanye West schijnt te zijn gesignaleerd.
http://www.ustream.tv/channel/project-x---harenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb een stream zonder chat
link?
SENSATIEtwitter:ginopress twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:38:32#Haren: straat wordt afgezet. Persvak wordt ontruimd. 20 man politie in de straat. Iedereen moet de straat uit. Bussen gesignaleerd snelweg reageer retweet
Geen Emmalaan, het is de afslag A28 Haren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
P&R Emmalaan?
Is twee km volgens Google naar stationsweg.
Klopt met zn crew!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
Kanye West schijnt te zijn gesignaleerd.
lijkt mij ook wel geniaal zolang ik niet in de buurt van het huis woonquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij vind iedereen dit geweldig in Haren zo hoor ik hier op de straat, alleen de omwonenden niet
en die zijn nu toch afgezet.
Ik krijg alleen een zwart beeld. Zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
doe eens andere browser of update flash evenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een zwart beeld. Zal wel aan mij liggen.
Probeer het via: http://groningen.dichtbij(...)rtreffen-live-streamquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een zwart beeld. Zal wel aan mij liggen.
Dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef VeX- het volgende:
Verwachten dat er een feestje is om half 5 's middags.![]()
Noob.
Jij zou toch ook heen gaan met twee auto's?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef 16meter het volgende:
gozer is buiten adem van een beetje lopen :S
Kwart over watte?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef 16meter het volgende:
nee man matties wilde pas vanaaf gaan
waren maar geruchten dat er mensen rondliepen van telegraaf
we vertrekken kwart over
Ow godquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nog wel een minuut of 20 in zijn tempo.
Nivoquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Doodloper het volgende:
Ik_haat_Mocro 卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐WHITE PRIDE WORLD WIDE 卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐WHITE PRIDE WORLD WIDE 卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
30 seconden geleden • Beantwoorden..
ze moeten aan de zuurstof ?quote:
Reken maar een half uurtje extra, die papzak kan zich vast niet inhouden als hij langs de Chinees komt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nog wel een minuut of 20 in zijn tempo.
Verzameld IQ van 30 in die chatbox.quote:joophoop KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Reken maar een half uurtje extra, die papzak kan zich vast niet inhouden als hij langs de Chinees komt.
Bij elkaar opgeteld ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Verzameld IQ van 30 in die chatbox.
quote:SuperSoebedar
tim pijpt voor euro30 seconden geleden
Het IQ van de chatbox is het hoogste individuele IQ gedeeld door het aantal deelnemersquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Verzameld IQ van 30 in die chatbox.
want jij bijft naar het zwarte scherm staren tot ze verder gaan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef muzas het volgende:
35000 mensen kijken naar een zwart scherm
Wel, hij heet Leonardquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef VeX- het volgende:
Op zich wel grappig.
Die gast zit al een uur te lullen en we weten nog steeds niet hoe hij heet.
JA!! PARTIEEEquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
want jij bijft naar het zwarte scherm staren tot ze verder gaan?
Livestreams trekken altijd aparte types aan.quote:NULTIENkkGEK Ik sla je moeder lendes kanker lul moet je hier komen naar rotterdam kanker hoerezoonenn
Uhm, sorry voor misschien mijn mede PVV stemmende burgers.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:53 schreef ellevehC86 het volgende:
Lijkt wel of het PVV-electoraat meteen heeft besloten om de chat te gebruiken voor een vergadering
quote:nigger1234556 Hahaha, Nederland laat z'n ware aard zien!
12-jarigen mogen helemaal niet stemmen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:53 schreef ellevehC86 het volgende:
Lijkt wel of het PVV-electoraat meteen heeft besloten om de chat te gebruiken voor een vergadering
Waarom komen die lui altijd uit Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Livestreams trekken altijd aparte types aan.
quote:GekkeHenkie PROFEET MOHAMMED IS EEN PEDO
quote:HitlerWhitePride KANKER MARROKANEN
Ga je nu iedere onzinnige en totaal niet lollige tweet posten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:53 schreef sonnyspek het volgende:
StilleTijn@StilleTijn
Paris Hilton gespot in #Haren. #ProjectX
Dat is zinvoller dan alle die zinloze reacties.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je nu iedere onzinnige en totaal niet lollige tweet posten?
beter uit Rotterdam dan erinquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom komen die lui altijd uit Rotterdam.
Verslag doen op een internetforum van een chat vol kanslozen. En toch in de top 20 van economieën wereldwijd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn God wat zijn we ook een zielig volk eigenlijk hier in Nederland.
Ik zie de zin er niet van in. Iedereen kan bedenken dat het flauwekul is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is zinvoller dan alle die zinloze reacties.
Wat zei dei?:Dquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
HAHA! Dikke diss van die agent over zijn laarzen.
Hij wind er geen doekjes om die ouwe relnichtquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:58 schreef einschtein het volgende:
"ik hou wel van een man in uniform"
Paul is vies dik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Paul van FOK! is het niet, die is namelijk moddervet.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:59 schreef VeX- het volgende:
Deze gast is wel prima als presentator.
?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
HAHA! Dikke diss van die agent over zijn laarzen.
Hij doet het erg goed, de gozer is een heldquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar is het feestje
Tering faaal
Ja hij doet het echt wel goed inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij doet het erg goed, de gozer is een held
Inderdaad. Met een verbinding via een gsm maken ze betere tv dan die straalwagens van de omroepen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij doet het erg goed, de gozer is een held
Hij doet het best leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:07 schreef 16meter het volgende:
wel een mooie relnicht, inderdaad
gaat toch ff met z'n harses live op internet voor 40k kijkers
zeer terechte klagtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |