lijkt mij ook wel geniaal zolang ik niet in de buurt van het huis woonquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij vind iedereen dit geweldig in Haren zo hoor ik hier op de straat, alleen de omwonenden niet
en die zijn nu toch afgezet.
Ik krijg alleen een zwart beeld. Zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
doe eens andere browser of update flash evenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een zwart beeld. Zal wel aan mij liggen.
Probeer het via: http://groningen.dichtbij(...)rtreffen-live-streamquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een zwart beeld. Zal wel aan mij liggen.
Dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef VeX- het volgende:
Verwachten dat er een feestje is om half 5 's middags.![]()
Noob.
Jij zou toch ook heen gaan met twee auto's?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef 16meter het volgende:
gozer is buiten adem van een beetje lopen :S
Kwart over watte?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef 16meter het volgende:
nee man matties wilde pas vanaaf gaan
waren maar geruchten dat er mensen rondliepen van telegraaf
we vertrekken kwart over
Ow godquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nog wel een minuut of 20 in zijn tempo.
Nivoquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Doodloper het volgende:
Ik_haat_Mocro 卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐WHITE PRIDE WORLD WIDE 卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐WHITE PRIDE WORLD WIDE 卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
30 seconden geleden • Beantwoorden..
ze moeten aan de zuurstof ?quote:
Reken maar een half uurtje extra, die papzak kan zich vast niet inhouden als hij langs de Chinees komt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nog wel een minuut of 20 in zijn tempo.
Verzameld IQ van 30 in die chatbox.quote:joophoop KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Reken maar een half uurtje extra, die papzak kan zich vast niet inhouden als hij langs de Chinees komt.
Bij elkaar opgeteld ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Verzameld IQ van 30 in die chatbox.
quote:SuperSoebedar
tim pijpt voor euro30 seconden geleden
Het IQ van de chatbox is het hoogste individuele IQ gedeeld door het aantal deelnemersquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Verzameld IQ van 30 in die chatbox.
want jij bijft naar het zwarte scherm staren tot ze verder gaan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef muzas het volgende:
35000 mensen kijken naar een zwart scherm
Wel, hij heet Leonardquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef VeX- het volgende:
Op zich wel grappig.
Die gast zit al een uur te lullen en we weten nog steeds niet hoe hij heet.
JA!! PARTIEEEquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
want jij bijft naar het zwarte scherm staren tot ze verder gaan?
Livestreams trekken altijd aparte types aan.quote:NULTIENkkGEK Ik sla je moeder lendes kanker lul moet je hier komen naar rotterdam kanker hoerezoonenn
Uhm, sorry voor misschien mijn mede PVV stemmende burgers.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:53 schreef ellevehC86 het volgende:
Lijkt wel of het PVV-electoraat meteen heeft besloten om de chat te gebruiken voor een vergadering
quote:nigger1234556 Hahaha, Nederland laat z'n ware aard zien!
12-jarigen mogen helemaal niet stemmen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:53 schreef ellevehC86 het volgende:
Lijkt wel of het PVV-electoraat meteen heeft besloten om de chat te gebruiken voor een vergadering
Waarom komen die lui altijd uit Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Livestreams trekken altijd aparte types aan.
quote:GekkeHenkie PROFEET MOHAMMED IS EEN PEDO
quote:HitlerWhitePride KANKER MARROKANEN
Ga je nu iedere onzinnige en totaal niet lollige tweet posten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:53 schreef sonnyspek het volgende:
StilleTijn@StilleTijn
Paris Hilton gespot in #Haren. #ProjectX
Dat is zinvoller dan alle die zinloze reacties.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je nu iedere onzinnige en totaal niet lollige tweet posten?
beter uit Rotterdam dan erinquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom komen die lui altijd uit Rotterdam.
Verslag doen op een internetforum van een chat vol kanslozen. En toch in de top 20 van economieën wereldwijd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn God wat zijn we ook een zielig volk eigenlijk hier in Nederland.
Ik zie de zin er niet van in. Iedereen kan bedenken dat het flauwekul is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is zinvoller dan alle die zinloze reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |