Ik denk dat hij het niet heeft over het leed van hen, maar dat wij dit volgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef Asphias het volgende:
[..]
klopt, in en in triest. maar leedvermaak is het beste vermaak, toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef gnaeus het volgende:
Lijkt me niet live, zo snel ben je niet op de snelweg met de bus via de helperzoom...
zal hem geen kwaad doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Grunner het volgende:
Hij zit alleen wel in de verkeerde bus naar HarenHij mag zo nog een flink stuk lopen hehe.
verpest ons plezier nou nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef gnaeus het volgende:
Lijkt me niet live, zo snel ben je niet op de snelweg met de bus via de helperzoom...
Welke bus zit ie dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Grunner het volgende:
Hij zit alleen wel in de verkeerde bus naar HarenHij mag zo nog een flink stuk lopen hehe.
Klopt ze hebben het van tevoren opgenomenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef gnaeus het volgende:
Ben je ooit in Groningen geweest?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef gnaeus het volgende:
de bus naar de QP in haren of zoietsquote:
ja dat bedoel ik, wij allen(incl. ikzelf) zijn in en in triest dat we onze tijd verdoen met het kijken naar deze onzin, maar de rede dat we dit doen is omdat we natuurlijk allemaal hopen dat dit keihard uit de hand loopt en al die idioten door de ME gemept gaan worden :pquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet heeft over het leed van hen, maar dat wij dit volgen.
Allemaal acteurs in die bus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt ze hebben het van tevoren opgenomen
Nee, vandaar dat ik dit ook weetquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ben je ooit in Groningen geweest?
In de citybus. Die je afzet op P+R parkeerplaatsen aan de rand van Groningen. Hij zit dan wel in die naar Haren, maar wel de andere kant van Haren.quote:
Hij is echt in de verkeerde bus gestapt; moet zeker nog 20 minuten lopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Grunner het volgende:
Of 50/51/58/659quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij is echt in de verkeerde bus gestapt; moet zeker nog 20 minuten lopen.
Lijn 54 had hij moeten hebben naar het station, nu staat hij naast de A28.
Of gewoon met de trein waar hij voor stond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij is echt in de verkeerde bus gestapt; moet zeker nog 20 minuten lopen.
Lijn 54 had hij moeten hebben naar het station, nu staat hij naast de A28.
Kunnen ze tenminste nog editten als ze op hun bek worden geslagen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef gnaeus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |