SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 21-09-2012 13:21:32 ]
O ik hoopte dat er nog wat leuks zou komen. Echt een kut TT nu.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope, es uno -> is één
duh
Deze dan toch zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:16 schreef TJV het volgende:
Ik ben dit:
[ afbeelding ]
Een piraat met pensioen.
... wat ís dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Deze dan toch zeker
[ afbeelding ]
Volgens mij ken jij hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja die vergelijking.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
die vergelijkende reclame? of 1 die hier op tv is?
Hoe smaakt ze?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zij is wel heel lekker geworden, maar er staan zoooo veel matige foto's van haar online. Dan heeft Bonnie dat toch wat beter voor elkaar
Bonnie is op de schaal van leuk 10x beterquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zij is wel heel lekker geworden, maar er staan zoooo veel matige foto's van haar online. Dan heeft Bonnie dat toch wat beter voor elkaar
WAT.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef TJV het volgende:
Ligt eraan wat voor smaak beflapje je gebruikt.
Die grijns.quote:
Tja zijn opvoeding is toch al verpest...quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:30 schreef TJV het volgende:
Bobber rot maar gewoon een eind op. Terug naar Namibië ofzo. Weg ermee.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Tja zijn opvoeding is toch al verpest...
Dus je klaagt omdat je fucking glasvezel krijgt ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:35 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze zijn hier in de straat glasvezel aan het aanleggen, denk je eens lekker te kunnen uitslapen op je vrije dag krijg je deze herrie.
Glasvezel is ook niet alles hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus je klaagt omdat je fucking glasvezel krijgt ?
First world problemsquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik krijg het niet, ze leggen het alleen gratis aan. Als ik ook gebruik wil maken van desbetreffende glasvezel moet ik overstappen op een andere provider en die bieden niet eens de huidige snelheid die ik heb aan (120 MB/s). Dus ik schiet er niets mee op en heb er alleen last vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Echt he en dan vragen ze jouw zeker 1000 euro om het 2 deuren verder aan te leggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef drumstickNL het volgende:
same here; twee deuren verder wel en hier niet.not fair
Ze lopen daar echt 15 jaar achter he?quote:Om feestgangers op een dwaalspoor te zetten zijn de straatnaamborden op de Stationsweg in Haren verwijderd.
Ios6quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Ze lopen daar echt 15 jaar achter he?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:57 schreef Mordecai het volgende:
A pestilence is devastating our wheat crops, Sire
wat ben jij nou weer aan het spelen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef Mordecai het volgende:
Our granary stocks are growing, Sire
Stronghold denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat ben jij nou weer aan het spelen?
ceasar 3?
heb ik een haat-liefde verhouding mee: concept is leuk, maar het daadwerkelijk bouwen e.d. vind ik slecht uitgedoktert..quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Stronghold denk ik
Nederlanders kennende komt er niemand, net als bij protest marsen altijd die op facebook worden georganiseerd. 900.000 likes, 90 mensen die komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)en-livestreamen.html
Hmm, het tempo ligt net wat hoger. Het bevalt mij wel moet ik zeggen, al ga ik de moeilijkheidsgraad wel omhoog schroeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbele dafaK?quote:Een inbreker heeft zaterdag twee bejaarden in Rotterdam de schrik van hun leven bezorgd. De man drong een huis binnen en liet ten overstaan van de 76-jarige bewoonster en haar 70-jarige mantelzorgster zijn broek zakken. Hij is aangehouden op verdenking van inbraak en schennispleging, meldt de politie vrijdag.
De mantelzorgster wist de man met een schaar weg te jagen. Ze belde het alarmnummer waarna de man kon worden gearresteerd. De arrestant heeft geen vaste woon- of verblijfplaats. Zijn identiteit is nog onbekend omdat hij geen legitimatie bij zich had.
De man wordt verdacht van meerdere incidenten. In de ochtend van 29 augustus zou hij drie vrouwen in het centrum van Rotterdam hebben lastiggevallen. Het signalement dat de getuigen geven komt overeen met de verdachte.
De man wordt vrijdag aan de rechter-commissaris voorgeleid.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef TJV het volgende:
Nee, ik heb alleen mendertje geblokkeerd want dat vind ik zo'n irritante sukkel, niet normaal meer.MenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bannen ze hem gewoon
quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogelkooi mijn man, wat is een "roeg"?
Ik heb hem al een tijdje aan staan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:49 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
nog 6 minuten
"Hey, zullen we samen poepen"quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:53 schreef Lorrelies het volgende:
... dit wist ik dus echt niet.
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepen
Maar er is niks?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje aan staan.
En wat is nou de achterliggende gedachte eigenlijk? In simpel nederlands? Wie/wat/waar/waarom?quote:
ik zie allemaal lekkere wijven, je internet is denk stukquote:
Slap geouwehoer met vrienden, en we heten de roegers.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En wat is nou de achterliggende gedachte eigenlijk? In simpel nederlands? Wie/wat/waar/waarom?
En creepers uit Nederland.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:56 schreef Lorrelies het volgende:
In België kijken ze dan zo:![]()
![]()
In Nederland:![]()
![]()
hmm-hmquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:58 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Slap geouwehoer met vrienden, en we heten de roegers.
LINKquote:
Toevallig dag na elkaar. Je mag komen op het feestje, neem matje en derglijke mee. dag erna kunnen we naar utrecht gaan en dat jij aan het eind van de dag naar huis gaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hmm-hm
en de dag daarop gaan wij dan het utregse nagleven in begrip ik?
Nee niet bij zo'n pauperfeestquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:07 schreef MineraalWater het volgende:
Daar ga je toch niet heen man. Behalve bobber die zegt: KOM MEETEN!
GAY ORGIEquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Toevallig dag na elkaar. Je mag komen op het feestje, neem matje en derglijke mee. dag erna kunnen we naar utrecht gaan en dat jij aan het eind van de dag naar huis gaat.
Ja man, dan doe ik en masker van jou hooft op en dan wordt AlDIE helemaal wild.quote:
haha komquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:07 schreef MineraalWater het volgende:
Daar ga je toch niet heen man. Behalve bobber die zegt: KOM MEETEN!
In Berlijn zit een winkel als je via de centrale weg binnenrijdt, de etalage verkondigt daar trots dat je tot en met maat 8XL kunt kopen.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:23 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Mor en ik gaan nu deze proberen ipv de kip
Ben benieuwd......
Ik vind 'm wel meevallenquote:
Vooral die reactiesquote:
quote:vandaag
14:30 - 16:30
.quote:Status zending:
Pakketbezorger is onderweg
Enige rijke gebied in Provincie Groningen:')quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:40 schreef Lorrelies het volgende:
"Mensen, plunder de AH alsjeblieft niet"
Arm dorp
dit!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:40 schreef Lorrelies het volgende:
"Mensen, plunder de AH alsjeblieft niet"
Arm dorp
Oh jeetje, en ik dacht dat mijn dorp klein was met 5000 inwonersquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Flodder450 het volgende:
Ik woon in een klein armeteirig dorpje met ongeveer 950 andere zielen
Nee, weekend. Om uit te laden hebben we een lasser, een trekker en een monteur nodig. Het bedrijf waar we de lasspullen leenden is nu dicht, de monteur is net naar huis en de trekker zit mais te oogsten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef TJV het volgende:
Heb ik ook weleens gehad. Om kopie van rijbewijs vragen, uitladen en rekening indienen bij dat bedrijf. Laat ze lekker de klere krijgen.
Die 7 minuten, boeie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nog geen vijf uur
Op "pop-out" klikkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:03 schreef MineraalWater het volgende:
Ik schaam mij voor mijn mede-jeugd die daar in de chat zit te typen.
Ik zal ze met mijn "trekhaak" beschietenquote:
NWEEEEEEquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:23 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Mor en ik gaan nu deze proberen ipv de kip
Ben benieuwd......
Nu vragen ze harder dan jajongquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nu nog buiten komen, hard fietsen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Geen zorgen, het was niet zo'n succes, ik blijf bij de kip![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Lorrelies het volgende:
Dat jochie met die krullen is Bobber!
HIj praat iedergeval wel in capsquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Lorrelies het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Lorrelies het volgende:
nee.quote:
idd. Beetje van bobber zijn niveau.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef maurisioo het volgende:
Die reacties naast die livestream alleen. Allemaal 12 ofzo?![]()
twitter:ranomikromo twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:17:46On my way to Groningen.. Schijnt een mooi feest'je te zijn in de buurt vanavond reageer retweet
Nee, echt juist helemaal niet..quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
idd. Beetje van bobber zijn niveau.
Nee diegene die de laatste post had had dat niet door, of snapte niet dat hij een nieuw topic moest openen denk ik. Dus opende ik maar een nieuwequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, echt juist helemaal niet..
En mender meteen weer kapen
I'm Jellyquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA MIJN BORDERLANDS 2 STICKERS ZIJN ER
EN DE GAME ZELF OOK
HAR HAR HAR
Zit een paar honderd meter tussen; volgens mij was het 32.000 euro ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Echt he en dan vragen ze jouw zeker 1000 euro om het 2 deuren verder aan te leggen.
(Bij ons vroegen ze er 18000 voor.)
Was een betere investering geweest dan die facebook aandelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zit een paar honderd meter tussen; volgens mij was het 32.000 euro ofzo.
Mij boei het niks, dat je nog leeft ik wil weten hoe het is in haren. Aandachtshoer!quote:
Check de snelheid eens, kan goed dat hij van de DVD wordt "gedownload"quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
ik doe de cd er in
ik tik de key
steam floept aan
spel wordt gedownload
![]()
![]()
Moet je even stoppen met downloaden, delete local content doen en dan windowstoets-R drukken enquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
ik doe de cd er in
ik tik de key
steam floept aan
spel wordt gedownload
![]()
![]()
1 | "C:\Program Files\Steam\steam.exe" -install E: |
downloadT. En hij heeft hem op disc dus het is nogal onzinnig om hem dan te downloaden hequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef shaderon het volgende:
Wat is er zo bijzonder dan dat die download lol..
Dan moet je hem echt spelen. De eerste vond ik niks aan, maar heb nu ong 12 uur in deel 2 zitten en hij is echt heerlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat ik nu van borderlands 2 heb gezien is het wel meer van hetzelfde, zie niet heel veel verbetering.
Ik ga em wel halen hoor denk, maar met wie* ik Borderlands 1 heb gedaan is aan het verhuizen, dus daar wacht ik nog maar ff op danquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dan moet je hem echt spelen. De eerste vond ik niks aan, maar heb nu ong 12 uur in deel 2 zitten en hij is echt heerlijken dan heb ik alleen nog maar solo gespeeld.
Yupquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef drumstickNL het volgende:
die livestream van "project x"
faith in humanity -1000
oh boy..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Was een betere investering geweest dan die facebook aandelen
:\quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
http://h.ulpv.nl/QIiSND
Een paar mongolen verpesten het in Haren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:11 schreef Ame_thyst het volgende:
IK HOOR EEN HELIKOPTER RELLEN PROJECT X 2012 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Sorry maar die heb ik nu al 3000 keer gehoord.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:15 schreef Lorrelies het volgende:
"Er was eens een meisje uit #Haren. Die wilde opvallend verjaren. Ze plaatste een linkje maar miste 1 vinkje, nu zit heel Haren op de blaren! "![]()
![]()
Aan het fappen, doe je mee mam?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef -Datdus- het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb.Als dan één van me ouders mijn kamer binnenkomt en.. "Wat ben je aan het doen.." Niets boeiends.. GTFO.
![]()
Do want.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Lorrelies het volgende:
Dat had ik ook altijd, en dan was ik dus ook inderdaad geen reet aan het doen
"Beetje internetten"
"Heb je geen huiswerk of zo?"
Maar ja daarom woon ik op mezelf. Moeders........
Voor een student niet. andersquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doen!Kamers in Rotterdam zijn niet zo duur
hier wel verdomme
In wat voor 'n rattenhol kom ik dan terecht?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doen!Kamers in Rotterdam zijn niet zo duur
hier wel verdomme
Valt echt wel mee hoor. Voor plusminus 300 euro incl heb je best een leuk appartementje/studiootje voor jezelf. Heb ik van horen zeggen dan hoor, een vriendin van me woont erquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In wat voor 'n rattenhol kom ik dan terecht?
Bij stadswonen aanmelden, had ik ook moeten doen toen ik de kans hadquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In wat voor 'n rattenhol kom ik dan terecht?
1 of 2?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik vind Torchlight maar een beetje eentonig, begint te vervelen om constant te onehitten en een boss op te zoeken.
Ja, maar het zijn echt 99% mensen die wel gewoon normaal doen. Alleen een stelletje kankertokkies die het gaan vergallen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als het nieuws er geen aandacht aan had geschoken was het denk ik allang afgelast.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dit is waarom we geen leuke dingen kunnen hebben.
Nee alles moet naar de kanker want ADO en AJAX HOELIGANS en zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef Flodder450 het volgende:
2000 man is er nu, als ze nu gewoon die kans hadden aangepakt om er één groot festijn van te maken
inderdaad, kunnen we nou nieteens gezellig een feestje bouwen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef -Datdus- het volgende:
Zo maar wel triest dat het altijd zo moet.
Dat was mijn punt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee alles moet naar de kanker want ADO en AJAX HOELIGANS en zo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |