Bonnie is op de schaal van leuk 10x beterquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zij is wel heel lekker geworden, maar er staan zoooo veel matige foto's van haar online. Dan heeft Bonnie dat toch wat beter voor elkaar
WAT.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef TJV het volgende:
Ligt eraan wat voor smaak beflapje je gebruikt.
Die grijns.quote:
Tja zijn opvoeding is toch al verpest...quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:30 schreef TJV het volgende:
Bobber rot maar gewoon een eind op. Terug naar Namibië ofzo. Weg ermee.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Tja zijn opvoeding is toch al verpest...
Dus je klaagt omdat je fucking glasvezel krijgt ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:35 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze zijn hier in de straat glasvezel aan het aanleggen, denk je eens lekker te kunnen uitslapen op je vrije dag krijg je deze herrie.
Glasvezel is ook niet alles hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus je klaagt omdat je fucking glasvezel krijgt ?
First world problemsquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik krijg het niet, ze leggen het alleen gratis aan. Als ik ook gebruik wil maken van desbetreffende glasvezel moet ik overstappen op een andere provider en die bieden niet eens de huidige snelheid die ik heb aan (120 MB/s). Dus ik schiet er niets mee op en heb er alleen last vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Echt he en dan vragen ze jouw zeker 1000 euro om het 2 deuren verder aan te leggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef drumstickNL het volgende:
same here; twee deuren verder wel en hier niet.not fair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |