Dan zal je ook lezen dat het van een fanboi is die een heel tourschema in elkaar geknutseld heeft. En dat het dus niets te maken heeft met een daadwerkelijk tourschema.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef triesvan het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf op de link geklikt, hij postte het onder het nieuws dat de Editors worden aangekondigd.
Oeps sorry, zag op mobiel zo snel niet dat het een forum was. Excuses!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal je ook lezen dat het van een fanboi is die een heel tourschema in elkaar geknutseld heeft. En dat het dus niets te maken heeft met een daadwerkelijk tourschema.
Geen probleem, maar om even valse verwachtingen de wereld uit te helpen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef triesvan het volgende:
[..]
Oeps sorry, zag op mobiel zo snel niet dat het een forum was. Excuses!
Rammsteinquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Beul het volgende:
Moet zeggen dat ik Editors afgelopen jaar wel een strakke show vond neerzetten. Verder erg benieuwd naar Blur. Green Day is leuk, maar niet meer dan dat en Rammstein zet meestal een een leuke show neer met veel vuurwerk en special effects. De muziek van Rammstein is dan weer een gevalletje van smaak
Jup.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef DavetheNL het volgende:
Stond die vorig jaar in de Marquee dan?
Op zich had het nu ook wel een leuk sfeertje, in zo'n krappe tent!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Skrillex mag wel naar de Main
Ik hoop het niet. Dan maar Skrillex.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zie Guetta wel op de main staan.
God, wat was dat kut zeg. Zo'n bazenline-up die dag, en dat dit tussendoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Beul het volgende:
Zo vond ik persoonlijk the XX op het hoofdpodium 3x niks![]()
Soulwax zou wel weer eens leuk zijn, 2 many DJ's een beetje te vaak gehoord als act van de gebroeders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef indiaantje89 het volgende:
En dan vergeet ik nog helemaal 2ManyDj's of Soulwax
Hmm.. die Belgische acts zijn ook erg goed ja. Eigenlijk heeft België toch veel goede muziek voortgebracht!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan maar Skrillex.
Carl Cox is vet maar denk niet dat Werchter met zoiets op de proppen komt.
Of geef Belgisch talent eens de Belgische Dance top de kans. Met The Subs, Dr. Lektroluv, Goose en Netsky hebben ze best wat namen die een dagje Werchter af kunnen sluiten.
Chemical Brothers zijn ook welkom. En Orbital mag ook wel in de Marquee. Of acts zoals Siriusmo of Boys Noize zijn daar ook welkom.
Het liefst geen platte house zoals de Guetta's van deze wereld.
Nederlandse dance > Belgische dance. Check de DJ Mag Top 100 er maar op na. Maar kwa rock muziek stelt ons landje niets voor anno 2012.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja die zou ik ook wel eens willen zien, Ghinzu!
Belgie heeft echt enorm veel goede bands, zowel op gebied van dance als rock. Vraag me altijd af waarom dat is en in Nederland niet. Of misschien heeft Nederland ze wel maar hoor je ze nooit. Op Studio Brussel wordt in ieder geval veel goede Belgische muziek gedraaid.
Ja, maar dat zijn DJ's, ik bedoel meer die ook zelf muziek maken en hun eigen muziek spelen met instrumenten en niet alleen met een computertje zoals bijvoorbeeld Goose en Netsky en the Subs.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nederlandse dance > Belgische dance. Check de DJ Mag Top 100 er maar op na. Maar kwa rock muziek stelt ons landje niets voor anno 2012.
Las net dit:
http://festileaks.com/fes(...)dag-met-tour-nieuws/
Beide kanshebbers!
Carl Cox heeft al eens op Werchter gestaan dus kan best.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Carl Cox is vet maar denk niet dat Werchter met zoiets op de proppen komt.
Gaaf daar ben ik blij mee, zolang ze maar niet afzeggen en als vervanger de reunie van krezip komt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
JEUJJJJ DEPECHE MODE OP WERCHTER
07-07 Werchter, Belgium – Rock Werchter Festival
Of weer Birdy Nam Nam op herhaling, wat een FEEST was dat vorig jaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef BoerBert het volgende:
Regel eens Atoms for peace, dan ben ik verkocht.
Vergeet Muse.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef ApperlooDude het volgende:
Hmm .. de line up wordt steeds beter en beter, Depeche Mode is een fijne toevoeging en The Prodigy zou ook zéker welkom zijn! Zie de kansen voor Muse helaas wel slinken, iets waar ik persoonlijk nog steeds op hoop. (zeker na het misgrijpen van de kaarten voor de huidige tour)
nou ja dat dus. Tips zijn altijd welkomquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga me is verdiepen in Depeche Mode iemand sugesties voor mij buiten de bekendere platen?
Behind the Wheel, dat is een vet nummer! En dan de 12 inch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga me is verdiepen in Depeche Mode iemand sugesties voor mij buiten de bekendere platen?
The Prodigy zal vandaag geen EU festivals aankondigen, enkel wat UK concerten (Brixton Academy). Een festivaltour zit er wel in met de nieuwe plaat die volgend jaar uitkomt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef ApperlooDude het volgende:
Hmm .. de line up wordt steeds beter en beter, Depeche Mode is een fijne toevoeging en The Prodigy zou ook zéker welkom zijn! Zie de kansen voor Muse helaas wel slinken, iets waar ik persoonlijk nog steeds op hoop. (zeker na het misgrijpen van de kaarten voor de huidige tour)
En voor de Editors inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu dan ook officieel vanuit Werchter.
Poeh, poehquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Mooie site!
Prijs van een combi-ticket is wel weer met 5 euro verhoogd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |