Het werd vanmiddag via de comments op de Rock werchter facebook pagina gepost. Misschien hebben ze het nu weggehaald.quote:
Haha heb je de link gezien? Heb je gelezen met wat voor reden hij het berichtje post? Mooi.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef triesvan het volgende:
[..]
Het werd vanmiddag via de comments op de Rock werchter facebook pagina gepost. Misschien hebben ze het nu weggehaald.
Ja ik heb zelf op de link geklikt, hij postte het onder het nieuws dat de Editors worden aangekondigd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha heb je de link gezien? Heb je gelezen met wat voor reden hij het berichtje post? Mooi.
Dan zal je ook lezen dat het van een fanboi is die een heel tourschema in elkaar geknutseld heeft. En dat het dus niets te maken heeft met een daadwerkelijk tourschema.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef triesvan het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf op de link geklikt, hij postte het onder het nieuws dat de Editors worden aangekondigd.
Oeps sorry, zag op mobiel zo snel niet dat het een forum was. Excuses!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal je ook lezen dat het van een fanboi is die een heel tourschema in elkaar geknutseld heeft. En dat het dus niets te maken heeft met een daadwerkelijk tourschema.
Geen probleem, maar om even valse verwachtingen de wereld uit te helpen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef triesvan het volgende:
[..]
Oeps sorry, zag op mobiel zo snel niet dat het een forum was. Excuses!
Rammsteinquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Beul het volgende:
Moet zeggen dat ik Editors afgelopen jaar wel een strakke show vond neerzetten. Verder erg benieuwd naar Blur. Green Day is leuk, maar niet meer dan dat en Rammstein zet meestal een een leuke show neer met veel vuurwerk en special effects. De muziek van Rammstein is dan weer een gevalletje van smaak
Jup.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef DavetheNL het volgende:
Stond die vorig jaar in de Marquee dan?
Op zich had het nu ook wel een leuk sfeertje, in zo'n krappe tent!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Skrillex mag wel naar de Main
Ik hoop het niet. Dan maar Skrillex.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zie Guetta wel op de main staan.
God, wat was dat kut zeg. Zo'n bazenline-up die dag, en dat dit tussendoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Beul het volgende:
Zo vond ik persoonlijk the XX op het hoofdpodium 3x niks![]()
Soulwax zou wel weer eens leuk zijn, 2 many DJ's een beetje te vaak gehoord als act van de gebroeders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef indiaantje89 het volgende:
En dan vergeet ik nog helemaal 2ManyDj's of Soulwax
Hmm.. die Belgische acts zijn ook erg goed ja. Eigenlijk heeft België toch veel goede muziek voortgebracht!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan maar Skrillex.
Carl Cox is vet maar denk niet dat Werchter met zoiets op de proppen komt.
Of geef Belgisch talent eens de Belgische Dance top de kans. Met The Subs, Dr. Lektroluv, Goose en Netsky hebben ze best wat namen die een dagje Werchter af kunnen sluiten.
Chemical Brothers zijn ook welkom. En Orbital mag ook wel in de Marquee. Of acts zoals Siriusmo of Boys Noize zijn daar ook welkom.
Het liefst geen platte house zoals de Guetta's van deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |