Carl Cox heeft al eens op Werchter gestaan dus kan best.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Carl Cox is vet maar denk niet dat Werchter met zoiets op de proppen komt.
Gaaf daar ben ik blij mee, zolang ze maar niet afzeggen en als vervanger de reunie van krezip komt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
JEUJJJJ DEPECHE MODE OP WERCHTER
07-07 Werchter, Belgium – Rock Werchter Festival
Of weer Birdy Nam Nam op herhaling, wat een FEEST was dat vorig jaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef BoerBert het volgende:
Regel eens Atoms for peace, dan ben ik verkocht.
Vergeet Muse.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef ApperlooDude het volgende:
Hmm .. de line up wordt steeds beter en beter, Depeche Mode is een fijne toevoeging en The Prodigy zou ook zéker welkom zijn! Zie de kansen voor Muse helaas wel slinken, iets waar ik persoonlijk nog steeds op hoop. (zeker na het misgrijpen van de kaarten voor de huidige tour)
nou ja dat dus. Tips zijn altijd welkomquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga me is verdiepen in Depeche Mode iemand sugesties voor mij buiten de bekendere platen?
Behind the Wheel, dat is een vet nummer! En dan de 12 inch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga me is verdiepen in Depeche Mode iemand sugesties voor mij buiten de bekendere platen?
The Prodigy zal vandaag geen EU festivals aankondigen, enkel wat UK concerten (Brixton Academy). Een festivaltour zit er wel in met de nieuwe plaat die volgend jaar uitkomt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef ApperlooDude het volgende:
Hmm .. de line up wordt steeds beter en beter, Depeche Mode is een fijne toevoeging en The Prodigy zou ook zéker welkom zijn! Zie de kansen voor Muse helaas wel slinken, iets waar ik persoonlijk nog steeds op hoop. (zeker na het misgrijpen van de kaarten voor de huidige tour)
En voor de Editors inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu dan ook officieel vanuit Werchter.
Poeh, poehquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Mooie site!
Prijs van een combi-ticket is wel weer met 5 euro verhoogd
Eerst werd er gezocht dat ze voor Blur zouden staanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:39 schreef Beul het volgende:
[..]
Logisch, op zondag zit alles voor de Editors
Maar 5 euro?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Mooie site!
Prijs van een combi-ticket is wel weer met 5 euro verhoogd
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kings of Leon d'r bij.
2013/7/05 - Werchter , Belgium - Festivalpark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |