Poeh, poehquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Mooie site!
Prijs van een combi-ticket is wel weer met 5 euro verhoogd
Eerst werd er gezocht dat ze voor Blur zouden staanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:39 schreef Beul het volgende:
[..]
Logisch, op zondag zit alles voor de Editors
Maar 5 euro?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Mooie site!
Prijs van een combi-ticket is wel weer met 5 euro verhoogd
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kings of Leon d'r bij.
2013/7/05 - Werchter , Belgium - Festivalpark
Vreselijke bandquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:38 schreef indiaantje89 het volgende:
KoL niets mis mee, heb ze wel vaak gezien maar ik blijf het een fijne band vinden.
Vreselijk joh, qua muziek valt het mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:38 schreef indiaantje89 het volgende:
KoL niets mis mee, heb ze wel vaak gezien maar ik blijf het een fijne band vinden.
Inderdaad, van mij mogen ze ver wegblijven. Dat Ahoyconcert zit mij nog steeds hoog.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vreselijk joh, qua muziek valt het mee.
Die arrogantie is echt belachelijk en dat maakt het niet leuk om naar te kijken.
Ik praat niks na. Heb het met mijn eigen ogen mogen aanschouwen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef F_JD het volgende:
Cool met Blur, ik ben blij
Waarom praat iedereen elkaar trouwens na wat die arrogantie betreft? Ik zou de mensen aanraden Talihina Sky of de OBTN homevideo's er eens bij te pakken.
Ze zijn bevestigd voor Lollapalooza in maart/april, dus dat zou je toch wel denken. Ik wacht het nog even af!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
QOTSA voor Rammstein zie ik ook wel als een zekerheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |