SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja anders had ik weer twee weken buiten de deur gestaan. Om daarna een voledige ban te krijgen.
quote:
Doe je gordijn dichtquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:29 schreef BredeBradda het volgende:
Kan ik niet van iemand een 2200 Lumen zaklamp lenen verdomme, wordt er gek van
SF krijgt toch geen M16 mee voor Counter-Terrorism?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:29 schreef m.k het volgende:
Een topic sluiten net nadat ik muziek heb gepost
[..]
is al dicht, die fuking laser schijnt er half doorheenquote:
Tja wat niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
SF krijgt toch geen M16 mee voor Counter-Terrorism?
Waart wordt verder mee geschoten dan in USA naast de MP5
De MP5 word niet meer gebruikt, enkel de K uitvoering, we gebruiken nu de HK416quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Pijl en boog.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sling and rockquote:
quote:
Gebruikt NL SF toch ook?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
De MP5 word niet meer gebruikt, enkel de K uitvoering, we gebruiken nu de HK416
We weten wie wonquote:
Juist, waarbij ikzelf de P90 nogal bagger vind, maar dat heeft zo zijn reden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
[..]
Gebruikt NL SF toch ook?
En af en toe P90
Heb nogal goore verhalen over "ritsen" gehoord, met een P90quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Juist, waarbij ikzelf de P90 nogal bagger vind, maar dat heeft zo zijn reden.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh lui, ik ga pitten. Morgen weer om 8 uur op.
Trusten, en fijne avond Sine.
Ja waarom nieuwe wapens (die in gebruik gelijk zijn aan de oude) in handen geven van recruten die ze toch enkel naar de verdommenis helpen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:32 schreef BredeBradda het volgende:
Ik zie trouwens ook steeds op die foto's van de opleiding dat schiettraining nog gewoon met de oude all-black diemaco wordt gedaan, ipv die nieuwe colt
Jij ook slapen? OKquote:
Omdat als je met de Colt +peppie zooi gaat leren schieten je de standaard schiet procedures (sraan whatever) vergeet/niet aangeleerd krijgt omdat het aimpointje te makkelijk is .quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:32 schreef BredeBradda het volgende:
Ik zie trouwens ook steeds op die foto's van de opleiding dat schiettraining nog gewoon met de oude all-black diemaco wordt gedaan, ipv die nieuwe colt
* -Amber- Geeft Sam een goede nacht kusquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh lui, ik ga pitten. Morgen weer om 8 uur op.
Trusten, en fijne avond Sine.
Schiet je ook zonder extern richtmiddel dan in opleiding? Zie op al die dingen wel een scope zittenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat als je met de Colt +peppie zooi gaat leren schieten je de standaard schiet procedures (sraan whatever) vergeet/niet aangeleerd krijgt omdat het aimpointje te makkelijk is .
Gewoon korrel-keep ja. Extra zooi komt wel zodra je het nodig hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:35 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Schiet je ook zonder extern richtmiddel dan in opleiding? Zie op al die dingen wel een scope zitten
Jij hebt al 's geschoten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gewoon korrel-keep ja. Extra zooi komt wel zodra je het nodig hebt.
Beste is alle Gucci gear er af te flikkeren en ze in de opleiding lekker over kim en korrel laten schieten. Leren kruipen met je donder eer je wil kunnen lopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat als je met de Colt +peppie zooi gaat leren schieten je de standaard schiet procedures (sraan whatever) vergeet/niet aangeleerd krijgt omdat het aimpointje te makkelijk is .
Jup, met de diemaco c7 en c7a1.quote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij ook slapen? OKslaap lekker chipsje
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Beste is alle Gucci gear er af te flikkeren en ze in de opleiding lekker over kim en korrel laten schieten. Leren kruipen met je donder eer je wil kunnen lopen.
Nog een jaar genieten, zonder te zuipenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
Bredebradda, maak nu gewoon eerst je school even af, meld je aan voor VeVa en leef nog even
Ghey!quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahaa, bedankt dat ik hier weer aan moest denken/
Alsof het zuipen het belangrijkste isquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nog een jaar genieten, zonder te zuipen
Dat is de algemene geachte in DEFquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof het zuipen het belangrijkste is
Juist ja, roken met je donder, zodat het vlees langer goed blijft.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof het zuipen het belangrijkste is
Dan moet je toch beter leren lezenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat is de algemene geachte in DEF
Duhu!quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat is de algemene geachte in DEF
Wat nou gayquote:
Ow, met dat roken ben ik het wel eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Juist ja, roken met je donder, zodat het vlees langer goed blijft.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, met dat roken ben ik het wel eens
gerookte paling
Ben blij dat toen ik een klein meisje was men Pipo, Bromsnor en de Fabeltjeskrant op TV had. Gezonde Nederlandse productiesquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat nou gay![]()
Ik herinner het nog goed:
Eerst moet je leren kruipen, dan moet je leren ropen en daarna leer je rennen. Maar voor nu: KRUIPEEEENNNN![]()
Blijf van mn childhood memories af
En in het weekend gewoon kruipen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat nou gay![]()
Ik herinner het nog goed:
Eerst moet je leren kruipen, dan moet je leren ropen en daarna leer je rennen. Maar voor nu: KRUIPEEEENNNN![]()
Blijf van mn childhood memories af
Ja soms op je oren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En in het weekend gewoon kruipen hoor.
Het enige wat ik keek was teletubby'squote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ben blij dat toen ik een klein meisje was men Pipo, Bromsnor en de Fabeltjeskrant op TV had. Gezonde Nederlandse producties
Pipo: checkquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ben blij dat toen ik een klein meisje was men Pipo, Bromsnor en de Fabeltjeskrant op TV had. Gezonde Nederlandse producties
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
oohuuhquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Het enige wat ik keek was teletubby's
Wat een zwaar leven heb jij tochquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:48 schreef BredeBradda het volgende:
Ik ga ook maar 's slapen. Morgen weer 40 minuten rooster school-kermis alles
Dan kan jij je "Ja zuster, Nee zuster" waarschijnlijk ook nog herrinderen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Pipo en mamaloe
Swiebertje en Saartje
Meneer de(n) Uyl
ik weet t, teveel recreatie op een dagquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb jij toch
Niet met de deuren slaan, Ja, zuster, nee Zuster, niet op de stoelen stan, Ja Zuster, Nee Zuster, denk aan de buren, Ja zuster, Nee zusterquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dan kan jij je "Ja zuster, Nee zuster" waarschijnlijk ook nog herrinderen?
* -Amber- Stopt BredeBradda lekker toe, en checked of de handen boven de lakens zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:48 schreef BredeBradda het volgende:
Ik ga ook maar 's slapen. Morgen weer 40 minuten rooster school-kermis alles
totdat die homo eens stopt met zn laser licht
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
* -Amber- Stopt BredeBradda lekker toe, en checked of de handen boven de lakens zijn.
Zijn we oud he?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet met de deuren slaan, Ja, zuster, nee Zuster, niet op de stoelen stan, Ja Zuster, Nee Zuster, denk aan de buren, Ja zuster, Nee zuster
Oud nog niet, beginnend op leeftijd geloof ik welquote:
Ja zo issie, oud is de weg naar Rome. Ben pas 23Zquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oud nog niet, beginnend op leeftijd geloof ik wel
Ja nu je hem post kan ik hem weer herrinderen, maar deze staat me het meeste bijquote:
Die jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja nu je hem post kan ik hem weer herrinderen, maar deze staat me het meeste bij
Oh zijn er nieuwe afleveringen gemaakt van Ja zuster Nee zuster?quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ja![]()
Deze nieuwe versie is ook leuk
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:03 schreef Sine_Pari het volgende:
En deze is ook nooit meer uit mijn hersens te branden.
[..]
Oh zijn er nieuwe afleveringen gemaakt van Ja zuster Nee zuster?
Heb alleen de header gezien "Handen af van Defensie" ik mag aannemen dat jij de petitie ook al getekend hebt? On line-petitie 'Handen af van Defensie'quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:08 schreef BredeBradda het volgende:
Kon het niet laten
http://www.dutchdefencepress.com/?p=9061
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Moest aan dit lied denken, toen ik de laatste keer in het dorp was waar ik ben opgegroeid.
quote:
Ken ik dus hellemaal niet, enige was me (in dit liedje) bekend voorkomt is floris, en Q en Qquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ken ik dus hellemaal niet, enige was me (in dit liedje) bekend voorkomt is floris, en Q en Q
Duel in de diepte werd toch in de west gefilmd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Floris, Q&Q en duel in de diepte
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Duel in de diepte werd toch in de west gefilmd?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Duel in de diepte werd toch in de west gefilmd?
Zijn beiden iconen, zowel Willem als Miesquote:
ik welquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:39 schreef Sine_Pari het volgende:
En wie herrinderd zich deze tv show niet![]()
Yep, was een ninja.... en ik moest weer aan deze denkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat je keek nooit naar wie van de drie?
Dat was a ninja edit.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, was een ninja.... en ik moest weer aan deze denken
Heb Starlight Express the Musical in London gezien dankzij deze show
De Willem Ruis Show met zijn hele Starlight express nietquote:
Nope, toen zat ik met men bast al in het buitenland.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Willem Ruis Show met zijn hele Starlight express niet
Wanneer ben je dan naar de USA gegaan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nope, toen zat ik met men bast al in het buitenland.
Zal ik er ook bij zetten hoe ik IRL heet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer ben je dan naar de USA gegaan?
Tja het is inderdaad al na 12e hierquote:
Magquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zal ik er ook bij zetten hoe ik IRL heet?
Anders had ik dat wel gezegdquote:
Is geloof ik bij de meesten hier al bekendquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zal ik er ook bij zetten hoe ik IRL heet?
Denk ik niet, is de een en andere DEFer die het weet, maar niet geheel FOk weet het gelukkig. En zo wil ik het ook houden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is geloof ik bij de meesten hier al bekend
Ow, bij mij kan je gerust zijn hoor ;Yquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Denk ik niet, is de een en andere DEFer die het weet, maar niet geheel FOk weet het gelukkig. En zo wil ik het ook houden.
Ja denk niet dat die die mijn naam weten het aan Jan en allerman doorlopen te vertellen, maar een beetje PERSEC is toch niet verkeerd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, bij mij kan je gerust zijn hoor ;Y
Ik vergeet namelijk vaak genoeg mijn IRL naam als ik op FOK! zit
Zeur niet joh. Iedereen weet wel dat je Swetlana heet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja denk niet dat die die mijn naam weten het aan Jan en allerman doorlopen te vertellen, maar een beetje PERSEC is toch niet verkeerd.En dat je je echte naam en geruikers naam door elkaar haalt kan ik goed inkomen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeur niet joh. Iedereen weet wel dat je Swetlana heet.
Tuurlijk probeer me maar op een dwaalspoor te zetten... Sine heet Swetlana. KLAARquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]stop verder maar met de google searches
Als ze daarbij aan Swetlana Wilhauk denken kan ik me enkel alleen maar geeerd voelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeur niet joh. Iedereen weet wel dat je Swetlana heet.
Als ik Sine zie komt er een hele andere foto in me opquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als ze daarbij aan Swetlana Wilhauk denken kan ik me enkel alleen maar geeerd voelen.
[ afbeelding ]
Maar ze zullen wel deze voor ogen hebben
[ afbeelding ]
Jeetje man, ik weet niet waar jij nu precies naar op zoek bent.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuurlijk probeer me maar op een dwaalspoor te zetten... Sine heet Swetlana. KLAAR
Ga maar slapenquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje man, ik weet niet waar jij nu precies naar op zoek bent.
Maar ik na een stevige ondervraging van Sine hier in de SC een tijdje terug wist ik wel wie hij was
quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ga maar slapenDacht dat deze troll wel duidelijk was
Jij bedoeld waarschijnlijk de photo die ik hier (DEF) ooit eens had geplaats, en die waarschijnlijk nu bij rubje op zijn harde schijf staat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ik Sine zie komt er een hele andere foto in me op![]()
Naja de foto die je zelf gestuurd hebquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jij bedoeld waarschijnlijk de photo die ik hier (DEF) ooit eens had geplaats, en die waarschijnlijk nu bij rubje op zijn harde schijf staat?
* MaryMouse geeft geen fuck om de nicknames en knuffeld lekker terugquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
* -Amber-/Swetlana Geeft MarryMouse een vriendschappelijke afscheids knuffel
quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse geeft geen fuck om de nicknames en knuffeld lekker terug
Thaboel heeft ondanks zijn dunne polsjes best wel een aardig knuffel gehalte dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:43 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga ook slapen.
Ik wil geen knuffels! latah xx
Ja dan niet, terustenquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:43 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga ook slapen.
Ik wil geen knuffels! latah xx
Slaap lekker, en morgen gezond weer op.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
En ik ga slapen
Geloof dat ik morgen ook nog weer iets met werk moet doen.
Vertel.quote:
valt dus niet zo veel te vertellenquote:
In sportsbar gaan zitten. Kan je roken + bier drinken =quote:
Ja, en hoeveel tik je af voor een halve liter??quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:14 schreef paintmeester het volgende:
[..]
In sportsbar gaan zitten. Kan je roken + bier drinken =
koffie kost daar 4,20quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel tik je af voor een halve liter??
aankomsthal he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:14 schreef paintmeester het volgende:
[..]
In sportsbar gaan zitten. Kan je roken + bier drinken =
Jonge we hebben zojuist de maandelijkse belediging ontvangenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel tik je af voor een halve liter??
Ik ook jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Jonge we hebben zojuist de maandelijkse belediging ontvangen
ga je er ook in of hoor je bij de marocs die er altijd maar een beetje bijhangen en stoer kijken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:14 schreef BredeBradda het volgende:
hallo, zo weer kermis. Botsauto'sss
Ik profiteer van m'n mattiesquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef paintmeester het volgende:
[..]
ga je er ook in of hoor je bij de marocs die er altijd maar een beetje bijhangen en stoer kijken?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik profiteer van m'n mattiesIk ga gewoon in de passagiers seat zitten en bots een beetje mee haha
Waarom citeer je mij?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]Volgende week op een nieuwe locatie werken... Kijken hoe dat gaat lopen
De eerste 'quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En wat zou dat er mee te maken hebben?
De premie die je kreeg na X jaar na in dienst treden is afhankelijk van wanneer je in dienst kwam...quote:
quote:
Die premie kregen we alleen omdat ze (zoals gewoonlijk) een chronisch tekort aan TD'ers hadden, bij mijn weten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Esses het volgende:
[..]
[..]
De premie die je kreeg na X jaar na in dienst treden is afhankelijk van wanneer je in dienst kwam...
Dat is nou een foto.quote:
Deze is mooi foto, mooi foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Tuurlijk niet!quote:
Noobquote:
Zit je in het buitenland dan?quote:
Moet je Explorer gebruiken met dat Silverlight gedoe.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Sorry er gaat iets fout'' met Chrome en met FF
Doe eens normaal, dat soort taal gebruiken we hier niet hequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef Schild het volgende:
[..]
Moet je Explorer gebruiken met dat Silverlight gedoe.
Hmmm, de ME heeft zojuist wel een radio-verslaggever van RTVNoord tegen de grond gemept.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef Schild het volgende:
Ah, het ouderwets spelletje politie pesten gaat beginnen in Haren.
geen beeld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef m.k het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Slowpokequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Eindelijk
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Zijn al genoeg klappen gevallenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Go ME! Laat ze jullie gummiknuppels proeven!!!
Wist wel dat ie stiekem toch naar Haren was gegaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Schild het volgende:
Zag Thaboel met dat 'Te Koop' bord gooien.
De AH was om 19:00 uur al uitverkochtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef Schild het volgende:
Bij het bierpunt zijn de ruiten ingegooid.
lol, liever geen Ierland fenomenen hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef Royyy het volgende:
Tijd voor rubber kogels. Per ongeluk de patroonhouders met scherp laten zien we ook wel een keertje door de vingers.
Natuurlijke selectie, soort van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, liever geen Ierland fenomenen hier
Gaat noch leuk worden als die allemaal in die trein proberen te komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
lol, waarschijnlijk nog een uurtje totdat de laatste trein naar huis gaat voor de meeste van die schoffies. En wat daarna?
lol, dat gaat niet lukken, 100% gegarandeerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Gaat noch leuk worden als die allemaal in die trein proberen te komen.
Jeweetzelluf, party hardy: struikjes uit iemands tuin trekken en naar ME'ers gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Nibb-it het volgende:
Het plebs weet wel hoe je moet feesten
Ja, maar dan wel hard wegrennen als ze een stap in je richting zetten. Helden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jeweetzelluf, party hardy: struikjes uit iemands tuin trekken en naar ME'ers gooien
Ja, asymmetric warfare, jwz.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel hard wegrennen als ze een stap in je richting zetten. Helden.
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111 ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef Sine_Pari het volgende:
Shit ik kan maar weer eens niks zien omdat ivm uitzendrechten hier niks aankomt.
Werktquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111 ?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Esses het volgende:
Kijkcijfers van vanavond: The Voice 100.000 RTV Noord: 4.300.000 #haren #projectx
Worldwide trending...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Esses het volgende:
Kijkcijfers van vanavond: The Voice 100.000 RTV Noord: 4.300.000 #haren #projectx
rellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
Shittt wat heb ik gemist, ik was de hele avond in de bots auto;s en bij de boksbal
Hier op de kermis ook. wats t verschilquote:
Zwolle zit toch in het NS Nachtnet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Tot Zwolle. Dus mensen die naar 't westen moeten hebben pech. Lekker voor ze.
Oh, nooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zwolle zit toch in het NS Nachtnet?
Was een vraag, geen beweringquote:
Jij overschat het NS nachtnet nu.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zwolle zit toch in het NS Nachtnet?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij overschat het NS nachtnet nu.
Duidelijk. Ik ga zelden met de trein, en al helemaal zeer zelden 's nachts.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef Esses het volgende:
http://www.ns.nl/reiziger(...)phol-en-nachttreinen
Nja in uithoeken als de achterhoek heb je dat soort dingen niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk. Ik ga zelden met de trein, en al helemaal zeer zelden 's nachts.
Gast, in de achterhoek moet je al blij zijn als de treinen rijden met dat achterlijke misbaksel dat ze ''Syntus'' noemen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja in uithoeken als de achterhoek heb je dat soort dingen niet.
Jaja, ik zal je wel voorbij komen op de livestream. Jij was dat kereltje die de winkelwagentjes tegen de politie duwde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
Shittt wat heb ik gemist, ik was de hele avond in de bots auto;s en bij de boksbal
ik had die ME busje in de fik gezet allesquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef Schild het volgende:
[..]
Jaja, ik zal je wel voorbij komen op de livestream. Jij was dat kereltje die de winkelwagentjes tegen de politie duwde.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ik had die ME busje in de fik gezet alles
Ja jij jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Thaboel het volgende:
Hahahaha te koop borden die vliegen!!!
Was wel lomp ding hé? Knap dat je 'm uit de grond kreegquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Thaboel het volgende:
Hahahaha te koop borden die vliegen!!!
Slaap lekker, onruststokker.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:42 schreef BredeBradda het volgende:
Ik ga pitte, hou het een beetje rustig hierzo
Jonguh als je het wilt kan juh het!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef Schild het volgende:
[..]
Was wel lomp ding hé? Knap dat je 'm uit de grond kreeg
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef Thaboel het volgende:
Disclaimer: Nee mivd ik was er echt niet bij!
Als je weet dat hij een grijs petje droeg, was je er waarschijnlijk zelf ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Je staat op de beelden mister, met je grijze petje
Wij hadden de live-streamquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je weet dat hij een grijs petje droeg, was je er waarschijnlijk zelf ook
Negative, braaf thuis naar de rellen op TV te kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je weet dat hij een grijs petje droeg, was je er waarschijnlijk zelf ook
Jij zit toch gewoon vanaf je android te texten, relnicht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Negative, braaf thuis naar de rellen op TV te kijken
Gelukkig weet je hoe ik er live uit ziequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Je staat op de beelden mister, met je grijze petje
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jij zit toch gewoon vanaf je android te texten, relnicht.![]()
Klopt, en ik kan bevestigen dat ik jou níet herkend hebt op de beelden uit Harenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gelukkig weet je hoe ik er live uit zie![]()
Nu weer klaar met het geintje. Blij dat ik er niet was. Stelletje mongolen!
Helemaal klaar met dat soort gasten! Hard werkende ondernemers verneuken en het 'leuk' vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, en ik kan bevestigen dat ik jou nÃet herkend hebt op de beelden uit Haren
Het is weer een kleine kern die aan het rellen is.
Schijnen toch iets van 20 van die gasten opgepakt te zijn. 20 jaar verplicht 10 uur maatschappelijke dienstverlening per week laten uitvoeren. Lijkt mij effectiever dan een belastingverhoging, die ze toch niet betalen omdat ze steuntrekker worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Helemaal klaar met dat soort gasten! Hard werkende ondernemers verneuken en het 'leuk' vinden.
Levenslang hun belasting omhoog met 30%
Of gewoon harder doorgrijpen en hardere straffe, hier zal je dit soort ontzin zelde of nooit tegenkomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Helemaal klaar met dat soort gasten! Hard werkende ondernemers verneuken en het 'leuk' vinden.
Levenslang hun belasting omhoog met 30%
Gewoon 20 jaar electrische stoel gevenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schijnen toch iets van 20 van die gasten opgepakt te zijn. 20 jaar verplicht 10 uur maatschappelijke dienstverlening per week laten uitvoeren. Lijkt mij effectiever dan een belastingverhoging, die ze toch niet betalen omdat ze steuntrekker worden.
Hoe dan ook kquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schijnen toch iets van 20 van die gasten opgepakt te zijn. 20 jaar verplicht 10 uur maatschappelijke dienstverlening per week laten uitvoeren. Lijkt mij effectiever dan een belastingverhoging, die ze toch niet betalen omdat ze steuntrekker worden.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe dan ook k
dat soort gasten.
Als MM voor voor mij het filmpje kan posten van 'dit was het nieuws-jij telt niet meer mee' ben ik heel blij.
Deze bedoel jij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe dan ook k
dat soort gasten.
Als MM voor voor mij het filmpje kan posten van 'dit was het nieuws-jij telt niet meer mee' ben ik heel blij.
Als je het filmpje ziet en het een beetje toepast op deze situatiequote:
100punten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |