SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja anders had ik weer twee weken buiten de deur gestaan. Om daarna een voledige ban te krijgen.
quote:
Doe je gordijn dichtquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:29 schreef BredeBradda het volgende:
Kan ik niet van iemand een 2200 Lumen zaklamp lenen verdomme, wordt er gek van
SF krijgt toch geen M16 mee voor Counter-Terrorism?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:29 schreef m.k het volgende:
Een topic sluiten net nadat ik muziek heb gepost
[..]
is al dicht, die fuking laser schijnt er half doorheenquote:
Tja wat niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
SF krijgt toch geen M16 mee voor Counter-Terrorism?
Waart wordt verder mee geschoten dan in USA naast de MP5
De MP5 word niet meer gebruikt, enkel de K uitvoering, we gebruiken nu de HK416quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Pijl en boog.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sling and rockquote:
quote:
Gebruikt NL SF toch ook?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
De MP5 word niet meer gebruikt, enkel de K uitvoering, we gebruiken nu de HK416
We weten wie wonquote:
Juist, waarbij ikzelf de P90 nogal bagger vind, maar dat heeft zo zijn reden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
[..]
Gebruikt NL SF toch ook?
En af en toe P90
Heb nogal goore verhalen over "ritsen" gehoord, met een P90quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Juist, waarbij ikzelf de P90 nogal bagger vind, maar dat heeft zo zijn reden.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh lui, ik ga pitten. Morgen weer om 8 uur op.
Trusten, en fijne avond Sine.
Ja waarom nieuwe wapens (die in gebruik gelijk zijn aan de oude) in handen geven van recruten die ze toch enkel naar de verdommenis helpen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:32 schreef BredeBradda het volgende:
Ik zie trouwens ook steeds op die foto's van de opleiding dat schiettraining nog gewoon met de oude all-black diemaco wordt gedaan, ipv die nieuwe colt
Jij ook slapen? OKquote:
Omdat als je met de Colt +peppie zooi gaat leren schieten je de standaard schiet procedures (sraan whatever) vergeet/niet aangeleerd krijgt omdat het aimpointje te makkelijk is .quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:32 schreef BredeBradda het volgende:
Ik zie trouwens ook steeds op die foto's van de opleiding dat schiettraining nog gewoon met de oude all-black diemaco wordt gedaan, ipv die nieuwe colt
* -Amber- Geeft Sam een goede nacht kusquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh lui, ik ga pitten. Morgen weer om 8 uur op.
Trusten, en fijne avond Sine.
Schiet je ook zonder extern richtmiddel dan in opleiding? Zie op al die dingen wel een scope zittenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat als je met de Colt +peppie zooi gaat leren schieten je de standaard schiet procedures (sraan whatever) vergeet/niet aangeleerd krijgt omdat het aimpointje te makkelijk is .
Gewoon korrel-keep ja. Extra zooi komt wel zodra je het nodig hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:35 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Schiet je ook zonder extern richtmiddel dan in opleiding? Zie op al die dingen wel een scope zitten
Jij hebt al 's geschoten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gewoon korrel-keep ja. Extra zooi komt wel zodra je het nodig hebt.
Beste is alle Gucci gear er af te flikkeren en ze in de opleiding lekker over kim en korrel laten schieten. Leren kruipen met je donder eer je wil kunnen lopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat als je met de Colt +peppie zooi gaat leren schieten je de standaard schiet procedures (sraan whatever) vergeet/niet aangeleerd krijgt omdat het aimpointje te makkelijk is .
Jup, met de diemaco c7 en c7a1.quote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij ook slapen? OKslaap lekker chipsje
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Beste is alle Gucci gear er af te flikkeren en ze in de opleiding lekker over kim en korrel laten schieten. Leren kruipen met je donder eer je wil kunnen lopen.
Nog een jaar genieten, zonder te zuipenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
Bredebradda, maak nu gewoon eerst je school even af, meld je aan voor VeVa en leef nog even
Ghey!quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahaa, bedankt dat ik hier weer aan moest denken/
Alsof het zuipen het belangrijkste isquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nog een jaar genieten, zonder te zuipen
Dat is de algemene geachte in DEFquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof het zuipen het belangrijkste is
Juist ja, roken met je donder, zodat het vlees langer goed blijft.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof het zuipen het belangrijkste is
Dan moet je toch beter leren lezenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat is de algemene geachte in DEF
Duhu!quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat is de algemene geachte in DEF
Wat nou gayquote:
Ow, met dat roken ben ik het wel eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Juist ja, roken met je donder, zodat het vlees langer goed blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |