Vast welquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kunnen we wel regelen toch?
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Vanwaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Den haag![]()
Moet al uit in Amsterdam vanavond
En ik een top hat en een deftig kostuum.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Heb ik meteen een excuus om een vintage jurk te kopen, voor zover ik die al niet had
.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik een top hat en een deftig kostuum.
Adenauer. Past volgens mij niet helemaal in het tijdsbeeld, maar soitquote:
Dat is toch een geil bakkie of nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Harder huilen mietje.
Mooie autoquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Harder huilen mietje.
Deze ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch een geil bakkie of niet.
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch een geil bakkie of niet.
Gaat al de goede kant op.quote:
Das er zo eentje waarbij je op de treeplank staat, in driedelig kostuum, met tommygun in je handquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik veto alles dat niet deze wagen is.![]()
Ik kreeg een halfharde.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das er zo eentje waarbij je op de treeplank staat, in driedelig kostuum, met tommygun in je ene hand en prachtig zakhorloge in je andere hand
Ik kreeg een halfharde.quote:
Die wil ik ook welquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik veto alles dat niet deze wagen is.![]()
Nou.. morgen vroeg werken en dat met mn brakke kop. Daarna dus mooi weer verder aan mn essayquote:
Neh, ik ben te hoog gegrepen voor haar, maar vind het wel heel aandoenlijk dat ze haar best blijft doen.quote:
Murquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets beters dan een filmpje van Twi op een eenzame avond.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, ik ben te hoog gegrepen voor haar, maar vind het wel heel aandoenlijk dat ze haar best blijft doen.
Jij bent en blijft de enige voor mij.Zodra ik het geld heb sta ik voor je deur in onze nieuwe auto.
Zal ik een handdoek op jouw stoel leggen?
Jouw stalende aanblik vormt zelfs de meest lafhartige straatrat om naar een gentlemen met nog maar 1 doel in zijn leven. Het pleasen van de jonkvrouw wier oprechte glimlach nu zorgt voor het smelten van de poolkappen. Aphrodite got nothing on you.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..].
En gaarne. Wat ben je ook een heer.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Murretje
Robin nog geantwoord?
Omg, slijmbalquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw stalende aanblik vormt zelfs de meest lafhartige straatrat om naar een gentlemen met nog maar 1 doel in zijn leven. Het pleasen van de jonkvrouw wier oprechte glimlach nu zorgt voor het smelten van de poolkappen. Aphrodite got nothing on you.
Nee, nog niet. Ik bel haar zondag wel voor een afspraak. Ze wil immers contact houden.quote:
Je kan me niet weerstaan en je weet het.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik bel haar zondag wel voor een afspraak. Ze wil immers contact houden.
Je kent me te goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan me niet weerstaan en je weet het.
[..]doen! Keep me posted.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, ik ben te hoog gegrepen voor haar, maar vind het wel heel aandoenlijk dat ze haar best blijft doen.
Jij bent en blijft de enige voor mij.Zodra ik het geld heb sta ik voor je deur in onze nieuwe auto.
Zal ik een handdoek op jouw stoel leggen?
Een raar mens probeert kaneel en mij tegelijk te hosselen. Kan haar geen ongelijk geven.quote:
De sleur zit er zelfs al bijna in.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik ook niet echt nodig hoor schatje, zo laag is je mentale leeftijd nou ook weer niet.![]()
Is ze raakbaar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef Murdera het volgende:
Een raar mens probeert kaneel en mij tegelijk te hosselen. Kan haar geen ongelijk geven.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik ook niet echt nodig hoor schatje, zo laag is je mentale leeftijd nou ook weer niet.![]()
Mega lief, maar ik denk dat ik de pedopas dan nodig zou hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]Zie mij eens liegen om jouw zelfvertrouwen op peil te houden.
Wat ben ik toch ook een schatje.
Ok Yvonne.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef Evie het volgende:
Mega lief, maar ik denk dat ik de pedopas dan nodig zou hebben![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een raar mens probeert kaneel en mij tegelijk te hosselen. Kan haar geen ongelijk geven.
[..]
De sleur zit er zelfs al bijna in.
Ik haal morgen de Labrador opquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter kan het bijna niet worden.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]Voor al uw vermaak.
[..]
Mwah, dan zou ik toch voor evie gaan.
quote:
quote:
Ik zou je doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zou kaneel en mur ook wel willen hosselen.
Je was al gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Evie het volgende:
Wil je me nooit maar dan ook nooit met dat vergelijken?
![]()
blehhh
Niet?quote:
Erger dan yvonne?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga een keer op bezoek in de kelder van Muhaha, dan weet je pas echt wat een gruweldaad is.
Ja goed hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:02 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Hallo RoycoHoe is het met je biljarttafel?
Ook door jouzelf?quote:
Reallyquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:07 schreef Myraela het volgende:
Stiekem zou ik wel willen kijken bij project x haren.
Grappig. Die van Royco is door zijn neefje of zo ingewijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:07 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ook door jouzelf?
Mijn oom heeft ook een café en zijn biljart is niet door hemzelf ingewijd, daar baalt hij nog steeds van.
Ik heb betere plannen voor vanavond, maar als ik in de buurt zou wonen en niets te doen zou hebben zou ik sowieso wel gaan kijken ja. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.quote:
Vind het op zich wel humor, ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:07 schreef Myraela het volgende:
Stiekem zou ik wel willen kijken bij project x haren.
Ja, als ik in de buurt zou wonen zou ik ook gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb betere plannen voor vanavond, maar als ik in de buurt zou wonen en niets te doen zou hebben zou ik sowieso wel gaan kijken ja. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.
Ik vind het pure triestheid, eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Vind het op zich wel humor, ben benieuwd
Ik vind het kinderachtig van die jochies, maar aan de andere kant vind ik het humor hoe door zoiets heel Haren in rep en roer is en ben ik benieuwd wat er nu gaat gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het pure triestheid, eigenlijk.
Wat ik ervan begrepen heb zijn het gewoon relschoppers toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het triest begonnen, maar nu het zo groot is geworden ben ik gewoon voornamelijk erg benieuwd.
Het is wel apart om te zien hoe social media een dorp op de kop kan zetten, ja. Gaat de staat lekker veel geld kostenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig van die jochies, maar aan de andere kant vind ik het humor hoe door zoiets heel Haren in rep en roer is en ben ik benieuwd wat er nu gaat gebeurenWelcome to the social media age
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja door mij zelfquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:07 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ook door jouzelf?
Mijn oom heeft ook een café en zijn biljart is niet door hemzelf ingewijd, daar baalt hij nog steeds van.
Ja die lul heeft het wel een aantal jaren eerder er op gedaan jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grappig. Die van Royco is door zijn neefje of zo ingewijd.
Vind ik ook wel, inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, toen ik het cafe over nam en het biljart opgeknapt is heb ik het zelf ingewijdquote:
Tofquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, toen ik het cafe over nam en het biljart opgeknapt is heb ik het zelf ingewijd
Welke pocket?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, toen ik het cafe over nam en het biljart opgeknapt is heb ik het zelf ingewijd
Bijzonder eigenlijk dat zoiets voor zo enorm veel mensen de moeite is om naartoe te gaan, maar een demonstratie tegen acta of iets dergelijks, tegen bezuinigingen op zorg en onderwijs, daar komt bijna geen hond op af.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
Ik vind het triest voor het meisje en haar familie.
Voor de rest vind ik het best grappig dat het internet zoveel macht kan hebben dat een dood dorp wordt overspoeld met mensen.
nekschot geven. allemaal!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijzonder eigenlijk dat zoiets voor zo enorm veel mensen de moeite is om naartoe te gaan, maar een demonstratie tegen acta of iets dergelijks, tegen bezuinigingen op zorg en onderwijs, daar komt bijna geen hond op af.![]()
De jeugd he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |