Mensen die dit niet weten.quote:
Kei goed, want weetje, ik ga vanavond tapas eten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die dit niet weten.
Hoe is het met jou vandaag, Myra?
Oeh, jullie gaan samen eten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kei goed, want weetje, ik ga vanavond tapas eten.
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, jullie gaan samen eten?
Veel plezier dan.
Ahhh, wat lief.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik neem hem voor de verandering een keertje mee.
Wanneer werk je weer samen met je hosselmeisje?
Spannend!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Spannend allemaal!!
Volgende week hoor ik of ik een vast contract krijg of niet
Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Spannend allemaal!!
Volgende week hoor ik of ik een vast contract krijg of niet
Ben je er weerquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets beters dan een filmpje van Twi op een eenzame avond.
Iedere keer wanneer ik een username hier zag posten beginnende met een 'M', sprong mijn hart opquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja![]()
Je hebt me toch niet al te erg gemist he?
De vuige homo! Jouw hartje keer op keer breken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere keer wanneer ik een username hier zag posten beginnende met een 'M', sprong mijn hart op. Maar het was steeds Muhaha
.
Bonny en Clydequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
De vuige homo! Jouw hartje keer op keer breken.We zouden hem samen te grazen moeten nemen!
[ afbeelding ]
Heb jij zo'n toffe auto danquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij zouden ook zo'n romantisch duo kunnen zijn. ;@
Die kunnen we wel regelen toch?quote:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Want B&C kwamen ook zo leuk aan hun einde na een zwik moorden te hebben gepleegd. Echte helden
Den haagquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:35 schreef Faxie het volgende:
Vanavond en morgenavond TodaysArts in Den Haag
Als iemand nog meewilt, snel kaartje halen dan
Vast welquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kunnen we wel regelen toch?
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Vanwaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Den haag![]()
Moet al uit in Amsterdam vanavond
En ik een top hat en een deftig kostuum.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Heb ik meteen een excuus om een vintage jurk te kopen, voor zover ik die al niet had
.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik een top hat en een deftig kostuum.
Adenauer. Past volgens mij niet helemaal in het tijdsbeeld, maar soitquote:
Dat is toch een geil bakkie of nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Harder huilen mietje.
Mooie autoquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Harder huilen mietje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |