Neh, ik ben te hoog gegrepen voor haar, maar vind het wel heel aandoenlijk dat ze haar best blijft doen.quote:
Murquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets beters dan een filmpje van Twi op een eenzame avond.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, ik ben te hoog gegrepen voor haar, maar vind het wel heel aandoenlijk dat ze haar best blijft doen.
Jij bent en blijft de enige voor mij.Zodra ik het geld heb sta ik voor je deur in onze nieuwe auto.
Zal ik een handdoek op jouw stoel leggen?
Jouw stalende aanblik vormt zelfs de meest lafhartige straatrat om naar een gentlemen met nog maar 1 doel in zijn leven. Het pleasen van de jonkvrouw wier oprechte glimlach nu zorgt voor het smelten van de poolkappen. Aphrodite got nothing on you.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..].
En gaarne. Wat ben je ook een heer.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Murretje
Robin nog geantwoord?
Omg, slijmbalquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw stalende aanblik vormt zelfs de meest lafhartige straatrat om naar een gentlemen met nog maar 1 doel in zijn leven. Het pleasen van de jonkvrouw wier oprechte glimlach nu zorgt voor het smelten van de poolkappen. Aphrodite got nothing on you.
Nee, nog niet. Ik bel haar zondag wel voor een afspraak. Ze wil immers contact houden.quote:
Je kan me niet weerstaan en je weet het.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik bel haar zondag wel voor een afspraak. Ze wil immers contact houden.
Je kent me te goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan me niet weerstaan en je weet het.
[..]doen! Keep me posted.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, ik ben te hoog gegrepen voor haar, maar vind het wel heel aandoenlijk dat ze haar best blijft doen.
Jij bent en blijft de enige voor mij.Zodra ik het geld heb sta ik voor je deur in onze nieuwe auto.
Zal ik een handdoek op jouw stoel leggen?
Een raar mens probeert kaneel en mij tegelijk te hosselen. Kan haar geen ongelijk geven.quote:
De sleur zit er zelfs al bijna in.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik ook niet echt nodig hoor schatje, zo laag is je mentale leeftijd nou ook weer niet.![]()
Is ze raakbaar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef Murdera het volgende:
Een raar mens probeert kaneel en mij tegelijk te hosselen. Kan haar geen ongelijk geven.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik ook niet echt nodig hoor schatje, zo laag is je mentale leeftijd nou ook weer niet.![]()
Mega lief, maar ik denk dat ik de pedopas dan nodig zou hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]Zie mij eens liegen om jouw zelfvertrouwen op peil te houden.
Wat ben ik toch ook een schatje.
Ok Yvonne.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef Evie het volgende:
Mega lief, maar ik denk dat ik de pedopas dan nodig zou hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |