Ik heb betere plannen voor vanavond, maar als ik in de buurt zou wonen en niets te doen zou hebben zou ik sowieso wel gaan kijken ja. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.quote:

Vind het op zich wel humor, ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:07 schreef Myraela het volgende:
Stiekem zou ik wel willen kijken bij project x haren.

Ja, als ik in de buurt zou wonen zou ik ook gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb betere plannen voor vanavond, maar als ik in de buurt zou wonen en niets te doen zou hebben zou ik sowieso wel gaan kijken ja. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.

Ik vind het pure triestheid, eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Vind het op zich wel humor, ben benieuwd

Ik vind het kinderachtig van die jochies, maar aan de andere kant vind ik het humor hoe door zoiets heel Haren in rep en roer is en ben ik benieuwd wat er nu gaat gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het pure triestheid, eigenlijk.

Wat ik ervan begrepen heb zijn het gewoon relschoppers toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het triest begonnen, maar nu het zo groot is geworden ben ik gewoon voornamelijk erg benieuwd.
Het is wel apart om te zien hoe social media een dorp op de kop kan zetten, ja. Gaat de staat lekker veel geld kostenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig van die jochies, maar aan de andere kant vind ik het humor hoe door zoiets heel Haren in rep en roer is en ben ik benieuwd wat er nu gaat gebeurenWelcome to the social media age

quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]

Ja door mij zelfquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:07 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ook door jouzelf?
Mijn oom heeft ook een café en zijn biljart is niet door hemzelf ingewijd, daar baalt hij nog steeds van.

Ja die lul heeft het wel een aantal jaren eerder er op gedaan jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grappig. Die van Royco is door zijn neefje of zo ingewijd.

Vind ik ook wel, inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]

Laat ik het zo zeggen, toen ik het cafe over nam en het biljart opgeknapt is heb ik het zelf ingewijdquote:

Tofquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, toen ik het cafe over nam en het biljart opgeknapt is heb ik het zelf ingewijd

Welke pocket?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, toen ik het cafe over nam en het biljart opgeknapt is heb ik het zelf ingewijd

Bijzonder eigenlijk dat zoiets voor zo enorm veel mensen de moeite is om naartoe te gaan, maar een demonstratie tegen acta of iets dergelijks, tegen bezuinigingen op zorg en onderwijs, daar komt bijna geen hond op af.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
Ik vind het triest voor het meisje en haar familie.
Voor de rest vind ik het best grappig dat het internet zoveel macht kan hebben dat een dood dorp wordt overspoeld met mensen.

nekschot geven. allemaal!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijzonder eigenlijk dat zoiets voor zo enorm veel mensen de moeite is om naartoe te gaan, maar een demonstratie tegen acta of iets dergelijks, tegen bezuinigingen op zorg en onderwijs, daar komt bijna geen hond op af.![]()
De jeugd he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |