Mooi toch, dat mensen zo gepassioneerd zijn over muziek.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat dus. Vervelende vent. En Matthijs die dan ook enorm interessant gaat doen. Niets aan.
Ik vond dat nog wel het leukste van de aflevering hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:19 schreef Paul het volgende:
Niet zo geslaagd dat laatste gedeelte met Leo blokhuis
Zn brainwaves sowieso.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leo begint nu wel irritant te worden
Geen grappen: http://m.youtube.com/#/wa(...)%3DCGJ2h1hgE2w&gl=NLquote:
Niet op tijd klaar, kan ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wsl niet door het VARA-filter gekomen.
Mee eens, erg matig seizoen tot zover.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:20 schreef Paul het volgende:
Ik vind DWDD soberzo tegenvallend dit nieuwe seizoen. Nog weinig gehad van jaaaaaaaa dat was echt opvallend leuk en brekend![]()
quote:De Wereld Draait Door komt met daily digital
Vanaf dit tv-seizoen zal het programma De Wereld Draait Door online uitbreiden met een dagelijks interactief digitaal magazine. In deze daily digital wordt in mooi opgemaakte interactieve spreads de content van het programma aangeboden en verrijkt met extra materiaal.
Dat zijn bijvoorbeeld extra muziektracks van de band van die dag, extra interviews met de tafelgasten, meer inspiratietips van de tafeldames en -heren en 'behind the scenes'-fotografie.
De VARA zoekt voor dit project camjo's, zo blijkt uit de vacaturesite van de omroep. 'Uiteraard is jouw eigen inbreng hierbij van cruciaal belang. Door je bevlogenheid, creativiteit en verhalende vermogen ben je medebepalend voor de inhoud en 'look and feel' van Neerlandsch eerste daily digital.'
quote:In de uitzending van vrijdag 21 september o.a.: Freek Vonk, Dagan Cohen, Jeroen Engelen en Jeslin Niens. Muziek is er van Douwe Bob, stand-up comedy van Pieter Derks, Ali B is tafelheer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Modus het volgende:
Ze gaan ook live naar Harenhoor ik net in de vooraankondiging (1 van de 394784587428 voordat het programma echt begint, maar dat terzijde
).
Flikker eens op met die hysterie om niks.
En iedereen die er staat ziet alleen maar mensen die er ook alleen maar staan om te zien hoeveel mensen er staan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:25 schreef Specularium het volgende:
Iedereen hoopt dat het een teringzooi wordt in Haren.
Volgens mij zijn er meer camerateams dan bezoekers.
Ik zag die lijst, wat mij betreft doen ze dit jaar gewoon geen winnaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Dat programma was leuk, mag van mij wel winnen.
Mies kijkt ook niet verder dan de publieke omroepquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef Adelante het volgende:
Mies... Die wist niet eens wat VI was
Daar kan ik haar geen ongelijk in geven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mies kijkt ook niet verder dan de publieke omroep
Inderdaad, de tyfus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Wat een gezeur
Wat is dat voor hippie.
Ze vergeet deze verjaardag nooit meer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:35 schreef hexje het volgende:
Pfff wat een aandacht voor deze 16-jarige doos.
Ik las dat vaker vandaag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Is het soms een reclamestunt van een of ander bedrijf zit ik nu te denken.
van haren schoenen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Is het soms een reclamestunt van een of ander bedrijf zit ik nu te denken.
Ja hoogleraar denk ik, hier moet je lang voor studeren voordat je dit allemaal kan weten.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
jouw bil is een krokobil
waty een kutnummer
Nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
jouw bil is een krokobil
waty een kutnummer
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef alors het volgende:
Gooise jochies die niet weten dat Assen naast de deur is
Waarom zou je ook? Er is niets te doen buiten Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]Wist ik ook niet, maar ik durf sowieso Amsterdam niet uit.
Blijkbaar nu in Haren welquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom zou je ook? Er is niets te doen buiten Amsterdam.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]Wist ik ook niet, maar ik durf sowieso Amsterdam niet uit.
Laat Frenkie een voorbeeld zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Kunnen mensen geen fatsoenlijke kleren aantrekken als ze op tv komen trouwens?
Ja valt me ook tegen, moeten ze niet fappen op de iPhone 5?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef Paxcon het volgende:
Waar is soosjol media eksper Klöpping eigenlijk?
misschien is dit wel z'n beste kleding...quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Kunnen mensen geen fatsoenlijke kleren aantrekken als ze op tv komen trouwens?
Ik krijg zin om zijn haar te wassen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:43 schreef Tem het volgende:
Kan die jongen met z'n vieze haar weg van tafel.
Hahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Schuren, daar weet Ali vast alles van.
Echte Fokkers blijven thuis.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:43 schreef snellejelle het volgende:
Dit moeten Fokkers zijn. Wel neppe natuurlijk...
Zou niet eens met een stok aanraken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik krijg zin om zijn haar te wassen.
Klopt, anders verdient Danny niks.quote:
Ik wilde precies hetzelfde zeggen.quote:
Misschien gaat hij Sneezing Panda laten zien aan ons.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Die zogenaamde professor weer met zijn "leuke" filmpjes.
Dat kan toch ook???quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
Klopt. Mannen zouden, net als honden, hun eigen piem0l kunnen likken.
Hij heeft weer iets.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Freek nam de rare beesten tenminste nog ECHT mee.
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Freek nam de rare beesten tenminste nog ECHT mee.
jij hebt blijkbaar een uberhoofdquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
Sterk materiaal? Waarom ga ik er dan altijd met mijn hoofd doorheen?
Als ik met mijn stofzuiger langskom is ie niet zo stoer meer met zijn sterke web.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
Sterk materiaal? Waarom ga ik er dan altijd met mijn hoofd doorheen?
Ik vind ze allebei niet eng, honden dan weer wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spinnen zijn gewoon vies en eng
Slangen doen mij niks
wijfquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet eng, honden dan weer wel.
Hij weet dat je bij dwdd maar 8 minuten krijgt.quote:
99,9% van de honden doen niks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]Verwachtte reactie. Een hond pak je niet zomaar op en spoelt hem door de wc.
??quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Ik mis een sensor op een bepaalde plek
Piem0l is toch geen spier!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zat geen plakkertje op zijn kruis.
Is het zo lang geleden? Snap ook waarom je niet bang bent voor spinnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan wel op en neer gaan meen ik me te herinneren.
Tja ik moet tegenwoordig alles zelf doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Is het zo lang geleden? Snap ook waarom je niet bang bent voor spinnen.
Dnjepr Dnjepropetrovsk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:58 schreef Paxcon het volgende:
Wel een toffe naam, dat Djenpr Djepetropetrovsk
Ben je zeker van de spelling?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:58 schreef Paxcon het volgende:
Wel een toffe naam, dat Djenpr Djepetropetrovsk
ФК Днiпро Днiпропетровськ;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |