Arriva bankje.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sop je nu van het NS trein bankje?
Ik denk het wel.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
medelijden met degene die dat doet
Ik weet niet of dit zonder geluid net zo Leuk is.quote:
Ik ben allang blij dat ik niks kwijt ben door die update.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:01 schreef heloef het volgende:
Ik ga een pizza bestellen speciaal kusje voor mijn dochter en een normale voor de rest.
Ik sla je niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Flips krijgt van mij een kusje, als ze mij dan niet gaat slaan ofzo.
daar niet boven staanquote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ruziemaken met je ex via whatsappoh joy
Jongequote:
Jongeeee, oke.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jongeik kan nog geen ba zeggen of hij is al boos. En ik heb mn vrijwaringbewijs nog nodig. Maar het is alweer goed.
Je bent zelf een heks, heks.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is dit voor hekserij, gooi haar op de brandstapel
Oh hoe ik verlang naar die tijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jongeeee, oke.
Ik vind het soms wel leuk om mijn ex weer te spreken.
helaas welquote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
yo pz, ben je nog gebleven tot half 5?
Zelfs als je zo stoned bent als een zombie weet je dat je niet kan vliegen op een bezemsteel..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je bent zelf een heks, heks.
Is het zo erg ja?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh hoe ik verlang naar die tijd.
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zonder geluid net zo Leuk is.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfs als je zo stoned bent als een zombie weet je dat je niet kan vliegen op een bezemsteel..
Vertelquote:Op donderdag 20 september 2012 18:22 schreef Snuf. het volgende:
Waarom is een octrooi aanvragen zo duur? Ik heb een moeilijk briljant idee.
Ja dan gaat iemand hier ermee aan de haal.quote:
360 euro voor vijf jaar.. en jij zit daar over moeilijk te doenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dan gaat iemand hier ermee aan de haal.
Het valt trouwens nog wel mee, 360 euro voor 5 jaar.
maak er het beste accent van en je hebt misschien een hitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef Snuf. het volgende:
Nee, omdat talentenjachten zo in trek zijn bedacht ik zojuist "Het Kutste Accent van Nederland".![]()
Sowieso moet dit te verkopen zijn aan SBS.
Is wel alleen in Nederland trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
360 euro voor vijf jaar.. en jij zit daar over moeilijk te doen.. dan is je idee gewoon kut.
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak er het beste accent van en je hebt misschien een hit
In eerste instantie heel fel naar elkaar en dan koelen we wat af en kunnen we wel normaal pratenquote:
quote:
Misschien toch maar eens overwegen als de studiefinanciering binnen is.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak er het beste accent van en je hebt misschien een hit
Ik vermoed wel dat er al een patent is op zoiets trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef heloef het volgende:
Snuf misschien moet je er wat meer een quiz van maken.
Noem het "De beste provincie van Nederland"
Quizje waarin 12 mensen uit verschillende provincies het tegen elkaar opnemen.
Klaar.
Ah, sucks wel. Waarom praat je dan nog met hem? Ik zou dan zsm die shit dat je nog moet halen regelen en dan deleten van alles.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In eerste instantie heel fel naar elkaar en dan koelen we wat af en kunnen we wel normaal pratenerg vermoeiend
Dat wel, zullen ze vast in Amerika wel een keer hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat er al een patent is op zoiets trouwens.
Trouwens dat einde, zo hard gelachen.quote:
Ik weet niet precies hoe dat zit met patenten tussen verschillende landen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel, zullen ze vast in Amerika wel een keer hebben gedaan.
Hij moest de auto die hij me had gegeven ineens terug terwijl hij geen rijbewijs heeftquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, sucks wel. Waarom praat je dan nog met hem? Ik zou dan zsm die shit dat je nog moet halen regelen en dan deleten van alles.
Heerlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vertel eens meid hoe was het.
Haha is je buik al uitgestoken?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heerlijkdie geur die er vanaf kwam al
Er kan geen hap meer bijquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Haha is je buik al uitgestoken?
Doe je goed dan. Ik werd misselijk vorige week en had niet alles op.quote:
Dan had je waarschijnlijk een grotere bak :pquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe je goed dan. Ik werd misselijk vorige week en had niet alles op.
Maar ik ben ook groter dan jij, dat heft het weer opquote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan had je waarschijnlijk een grotere bak :p
Waarom altijd verven.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat ik mijn haar wat lichter ga verven.
dan jou.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ben ook groter dan jij, dat heft het weer op
Das waarquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ben ook groter dan jij, dat heft het weer op
Moet ik het anders met stoepkrijt doen?quote:
Ik kan nu een opmerking maken over iets dat ook vult, maar dat doe ik maar niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Das waarMaar ik kan normaal best veel eten maar dit vult zo erg
Het is toch gewoon mooi zoals het is of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik het anders met stoepkrijgt doen?
Nee maar ik weet niet. Beetje verandering
gwn paars jatog xDDquote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik het anders met stoepkrijt doen?
Nee maar ik weet niet. Beetje verandering
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan nu een opmerking maken over iets dat ook vult, maar dat doe ik maar niet.
Jawellll maar ik heb zin in verandering.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is toch gewoon mooi zoals het is of licht dat aan mij?
je ninja edit, ik zag hemquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is toch gewoon mooi zoals het is of ligt dat aan mij?
Lichter kan alleen met bleek en dat is zo slechtquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawellll maar ik heb zin in verandering.
Dan doe je dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawellll maar ik heb zin in verandering.
haha, jij?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godver, begint mn moeder met koken. Wordt ze gebeld en moet ff weg. Dus wie staat er nu noedels te maken?
Jijquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godver, begint mn moeder met koken. Wordt ze gebeld en moet ff weg. Dus wie staat er nu noedels te maken?
Ik ben niet meer van jou, jij bent niet meer van mij. Je houdt je nu wel groot, maar gaat kapot van de pijn.quote:
Nee hoor 1 tintje lichter kan gewoon met goede verf.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lichter kan alleen met bleek en dat is zo slecht
Ik wilde al zeggen waar is de liefde geblevenquote:
Wat.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van jou, jij bent niet meer van mij. Je houdt je nu wel groot, maar gaat kapot van de pijn.
maar niet meer bij me kunt zijhijjnquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van jou, jij bent niet meer van mij. Je houdt je nu wel groot, maar gaat kapot van de pijn.
Ik heb altijd liefde voor jouquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen waar is de liefde geblevenmaar ik zie al
Met haar zo donker zie je haast geen verschil geloof mij maarquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee hoor 1 tintje lichter kan gewoon met goede verf.
iedereen die doet mee met die leipe mocro flavourquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
maar niet meer bij me kunt zijhijjn
JIJ met je vage kutliedjes, emogift MIJ?quote:
Mijn haar is niet zo donker hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met haar zo donker zie je haast geen verschil geloof mij maar
ik emo gif ook mijn eigen ''vage kutliedjes''.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JIJ met je vage kutliedjes, emogift MIJ?_
Okayquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik emo gif ook mijn eigen ''vage kutliedjes''.
Nouja de enige keer dat ik ooit echt verschil zag met t verven van mijn haar was met bleekquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn haar is niet zo donker hoorligt aan mijn onderbelichte cam.
Al mijn lobi gaat tegenwoordig naar Snow, Krul, Flips en Uft.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
waar is de lobi? je hart is zo koud als een eskimo..
Oh, racist waarom noem je alleen vrouwelijkheden opquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Al mijn lobi gaat tegenwoordig naar Snow, Krul, Flips en Uft.
okquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
overigens kende ik dat liedje ook
Ik val alleen op vrouwen sry babbyquote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, racist waarom noem je alleen vrouwelijkheden op
Welkewelkewelke?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
Kruk en uft jullie moeten van elvive zo'n olie kopen, net zo fijn spul
Doe wat sambal erdoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wist niet dat ik het in me had zulke bazennoedels te maken.
Zieke shit, maar veel mensen kijken niet in hun spiegels, dus beter in halen en dan links rechts links doen om te groetenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje dientje!
mijn gift aan fok voor deze week
Wie hebben er nog meer een apple sticker op hun auto?
* brofist *![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al een maandje staat schatquote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
Kruk en uft jullie moeten van elvive zo'n olie kopen, net zo fijn spul
hahg... ohquote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik val alleen op vrouwen sry babby
hihihi jij begrijpt bro jij beeegrijptquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zieke shit, maar veel mensen kijken niet in hun spiegels, dus beter in halen en dan links rechts links doen om te groeten
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
beachje
ik hou van je je weet tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry was toch grapje
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Elvive extraordinary oil in zo'n pomp flaconquote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welkewelkewelke?ik ga zo naar de stad
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welkewelkewelke?ik ga zo naar de stad
Heb je die ook?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb ik al een maandje staat schat
Repareer je beschadigd haar met gereedschap?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb de rode want die is voor geverfd/beschadigt haar
Want wijquote:Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef krullenbolletje het volgende:
Snow en mijn haar ruiken hetzelfde nu
Nee maar olie helpt tegen droogtequote:Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Repareer je beschadigd haar met gereedschap?
Motorolie?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar olie helpt tegen droogte
Als je maar niet haar wenkbrauwen neemt.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil dat haar van Hyuna hier
[ afbeelding ]
En dan gewoon bruin.
en rauw ei tochquote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Snowbells het volgende:
Bier helpt ook voor mooi haar. En na het douchen je haar nog even met koud water afspoelen.
Jep dat doe ik er ook soms in, maar dat ruikt niet zo lekker+ je moet het uitspoelen anders wordt je haar heel vetquote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
olijfolie is er ook goed voor
Ik gebruik altijd shampoo en water, en als mijn shampoo op is heeft me zusje altijd nog shampoo en als die van haar ook op ik gebruik ik die creamerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Snowbells het volgende:
Bier helpt ook voor mooi haar. En na het douchen je haar nog even met koud water afspoelen.
Wat een tips, ik ga het dit weekend allemaal uit proberenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan zelf ei+mayo+olijfolie maskers maken.
na douchen als je haar nog nat is beetje en dan goed masseren handdoek om je haar slapen 's ochtend kapot mooi haar je weet.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep dat doe ik er ook soms in, maar dat ruikt niet zo lekker+ je moet het uitspoelen anders wordt je haar heel vet
Creamer?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd shampoo en water, en als mijn shampoo op is heeft me zusje altijd nog shampoo en als die van haar ook op ik gebruik ik die creamer
Weet ikquote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan zelf ei+mayo+olijfolie maskers maken.
Mannen hebben het makkelijk met kort haar.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd shampoo en water, en als mijn shampoo op is heeft me zusje altijd nog shampoo en als die van haar ook op ik gebruik ik die creamer
Ping mij het resultaat.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat een tips, ik ga het dit weekend allemaal uit proberen
Ik doe altijd op droog haar met warme olie en dan slapenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
na douchen als je haar nog nat is beetje en dan goed masseren handdoek om je haar slapen 's ochtend kapot mooi haar je weet.
Have fun in de stad!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Thanks voor de olietip babes! Ik ga dr nu vandoor
beter met vochtig haar omdat je dan minder hoeft te gebruiken enzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe altijd op droog haar met warme olie en dan slapen
Dan moet je een keer naar De Kuip gaan, al dat bier over je heen als er gescoord wordt.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Snowbells het volgende:
Shop zequote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Thanks voor de olietip babes! Ik ga dr nu vandoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
8 maanden hierquote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef Snowbells het volgende:
Al 4 maanden niet naar de kapper geweest
Afgelopen paar jaar heb je dus heel erg slecht haar gekregen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je een keer naar De Kuip gaan, al dat bier over je heen als er gescoord wordt.Goed voor je haar.
Bij droog haar merk ik groter verschil de volgende dagquote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter met vochtig haar omdat je dan minder hoeft te gebruiken enzo.
Ik wilde nog een 'inb4' typen maar ik dacht laat maar.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Afgelopen paar jaar heb je dus heel erg slecht haar gekregen.
groeien is een leugen, al sinds mijn 15e groei ik niet meerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga morgen weer eens mijzelf meten. Misschien ben ik wel gegroeid.
Hoe lang was jij?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
groeien is een leugen, al sinds mijn 15e groei ik niet meer
Ik niet, jij wel dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook goed. Ga je naar Project X Haren morgen? Haha.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef Trollscience het volgende:
ik hoef niet te meten want het blijft altijd 21cm
Je groeit tot je 18de zeggen ze.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
groeien is een leugen, al sinds mijn 15e groei ik niet meer
excuusindiequote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
And love will not break your heart,
but dismiss your fears.
Mumford& Sons
Ik gok op een anticlimaxquote:Op donderdag 20 september 2012 19:31 schreef Dientje12 het volgende:
vraag me af wat er morgen gaat gebeuren met dat haren gedoe
Erheen gaan en gaan dealen, loop je binnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ternatief-feest.html
lol
Ja ik zag het ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het feestvarken zelf is niet eens aanwezig
Mumford&Sons.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
And love will not break your heart,
but dismiss your fears.
Mumford& Sons
sinds wanneer ben jij een manquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Some try to hand me money
they dont understand, i'm not broke, i'm just a broken hearted man
i know it makes no sense, but what else can i do
how can i move on when i'm still in love with you
niet weten dat mijn pener is opgeroldquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een man
The scriptquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Some try to hand me money
they dont understand, i'm not broke, i'm just a broken hearted man
i know it makes no sense, but what else can i do
how can i move on when i'm still in love with you
Little lion manquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Mumford&Sons.
But it was not your fault but mine
And it was your heart on the line
I really fucked it up this time
Didn't I, my dear?
nu snap ik waarom leeell je slet isquote:Op donderdag 20 september 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet weten dat mijn pener is opgerold
zoals een brandweerslang toch snow?
ik ben die van hemquote:Op donderdag 20 september 2012 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nu snap ik waarom leeell je slet is
Kinkyquote:
Jou ui op dit moment!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo cute dat je nog steeds mijn ui hebt
Op die leeftijd kon ik wel spellen hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hijs 14, give him a break
Weggaanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik!
ik wil niet meer gehaat worden...
Wat kan ik doen om minder te worden gehaat?
Geniet er van.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Tijd voor een goudgele rakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |