Jep dat doe ik er ook soms in, maar dat ruikt niet zo lekker+ je moet het uitspoelen anders wordt je haar heel vetquote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
olijfolie is er ook goed voor
Ik gebruik altijd shampoo en water, en als mijn shampoo op is heeft me zusje altijd nog shampoo en als die van haar ook op ik gebruik ik die creamerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Snowbells het volgende:
Bier helpt ook voor mooi haar. En na het douchen je haar nog even met koud water afspoelen.
Wat een tips, ik ga het dit weekend allemaal uit proberenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan zelf ei+mayo+olijfolie maskers maken.
na douchen als je haar nog nat is beetje en dan goed masseren handdoek om je haar slapen 's ochtend kapot mooi haar je weet.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep dat doe ik er ook soms in, maar dat ruikt niet zo lekker+ je moet het uitspoelen anders wordt je haar heel vet
Creamer?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd shampoo en water, en als mijn shampoo op is heeft me zusje altijd nog shampoo en als die van haar ook op ik gebruik ik die creamer
Weet ikquote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan zelf ei+mayo+olijfolie maskers maken.
Mannen hebben het makkelijk met kort haar.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd shampoo en water, en als mijn shampoo op is heeft me zusje altijd nog shampoo en als die van haar ook op ik gebruik ik die creamer
Ping mij het resultaat.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat een tips, ik ga het dit weekend allemaal uit proberen
Ik doe altijd op droog haar met warme olie en dan slapenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
na douchen als je haar nog nat is beetje en dan goed masseren handdoek om je haar slapen 's ochtend kapot mooi haar je weet.
Have fun in de stad!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Thanks voor de olietip babes! Ik ga dr nu vandoor
beter met vochtig haar omdat je dan minder hoeft te gebruiken enzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe altijd op droog haar met warme olie en dan slapen
Dan moet je een keer naar De Kuip gaan, al dat bier over je heen als er gescoord wordt.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Snowbells het volgende:
Bier helpt ook voor mooi haar. En na het douchen je haar nog even met koud water afspoelen.
Shop zequote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Thanks voor de olietip babes! Ik ga dr nu vandoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
8 maanden hierquote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef Snowbells het volgende:
Al 4 maanden niet naar de kapper geweest
Afgelopen paar jaar heb je dus heel erg slecht haar gekregen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je een keer naar De Kuip gaan, al dat bier over je heen als er gescoord wordt.Goed voor je haar.
Bij droog haar merk ik groter verschil de volgende dagquote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter met vochtig haar omdat je dan minder hoeft te gebruiken enzo.
Ik wilde nog een 'inb4' typen maar ik dacht laat maar.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Afgelopen paar jaar heb je dus heel erg slecht haar gekregen.
groeien is een leugen, al sinds mijn 15e groei ik niet meerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga morgen weer eens mijzelf meten. Misschien ben ik wel gegroeid.
Hoe lang was jij?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
groeien is een leugen, al sinds mijn 15e groei ik niet meer
Ik niet, jij wel dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook goed. Ga je naar Project X Haren morgen? Haha.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef Trollscience het volgende:
ik hoef niet te meten want het blijft altijd 21cm
Je groeit tot je 18de zeggen ze.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
groeien is een leugen, al sinds mijn 15e groei ik niet meer
excuusindiequote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
And love will not break your heart,
but dismiss your fears.
Mumford& Sons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |