Al mijn lobi gaat tegenwoordig naar Snow, Krul, Flips en Uft.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
waar is de lobi? je hart is zo koud als een eskimo..
Oh, racist waarom noem je alleen vrouwelijkheden opquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Al mijn lobi gaat tegenwoordig naar Snow, Krul, Flips en Uft.
okquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
overigens kende ik dat liedje ook
Ik val alleen op vrouwen sry babbyquote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, racist waarom noem je alleen vrouwelijkheden op
Welkewelkewelke?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
Kruk en uft jullie moeten van elvive zo'n olie kopen, net zo fijn spul
Doe wat sambal erdoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wist niet dat ik het in me had zulke bazennoedels te maken.
Zieke shit, maar veel mensen kijken niet in hun spiegels, dus beter in halen en dan links rechts links doen om te groetenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje dientje!
mijn gift aan fok voor deze week
Wie hebben er nog meer een apple sticker op hun auto?
* brofist *![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al een maandje staat schatquote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
Kruk en uft jullie moeten van elvive zo'n olie kopen, net zo fijn spul
hahg... ohquote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik val alleen op vrouwen sry babby
hihihi jij begrijpt bro jij beeegrijptquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zieke shit, maar veel mensen kijken niet in hun spiegels, dus beter in halen en dan links rechts links doen om te groeten
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
beachje
ik hou van je je weet tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry was toch grapje
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |