Nee, ik ben geen apple fan.. heb alleen reclame achterop staanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hey dientjeOok apple fan? (en heb je een apple sticker achterop je vrachtwaggie?
)
ow. welke? die van heineken? (krijg ik altijd dorst vanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen apple fan.. heb alleen reclame achterop staan
Nee, ik sponsor geen heineken..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. welke? die van heineken? (krijg ik altijd dorst van)
het zijn wel mensen die ergens voor staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen met een apple sticker op hun auto vind ik altijd een beetje sneu
Het zijn trendy mensen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand die ik ken heeft ook een BMW met Apple-sticker. Wel een witte 1-serie dus dat past wel mooi opzich.
Hoezo, ze gaan toch niet met de trein of bus?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het zijn wel mensen die ergens voor staan.
Nou ze komen er rond voor uit dat ze Apple tof vinden. Mensen met een Windows logo zie je nooit.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoezo, ze gaan toch niet met de trein of bus?
Als het hun auto is, hoeven ze er toch niet voor te staan?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ze komen er rond voor uit dat ze Apple tof vinden. Mensen met een Windows logo zie je nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |