Dan had je waarschijnlijk een grotere bak :pquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe je goed dan. Ik werd misselijk vorige week en had niet alles op.
Maar ik ben ook groter dan jij, dat heft het weer opquote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan had je waarschijnlijk een grotere bak :p
Waarom altijd verven.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat ik mijn haar wat lichter ga verven.
dan jou.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ben ook groter dan jij, dat heft het weer op
Das waarquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ben ook groter dan jij, dat heft het weer op
Moet ik het anders met stoepkrijt doen?quote:
Ik kan nu een opmerking maken over iets dat ook vult, maar dat doe ik maar niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Das waarMaar ik kan normaal best veel eten maar dit vult zo erg
Het is toch gewoon mooi zoals het is of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik het anders met stoepkrijgt doen?
Nee maar ik weet niet. Beetje verandering
gwn paars jatog xDDquote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik het anders met stoepkrijt doen?
Nee maar ik weet niet. Beetje verandering
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan nu een opmerking maken over iets dat ook vult, maar dat doe ik maar niet.
Jawellll maar ik heb zin in verandering.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is toch gewoon mooi zoals het is of licht dat aan mij?
je ninja edit, ik zag hemquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is toch gewoon mooi zoals het is of ligt dat aan mij?
Lichter kan alleen met bleek en dat is zo slechtquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawellll maar ik heb zin in verandering.
Dan doe je dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawellll maar ik heb zin in verandering.
haha, jij?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godver, begint mn moeder met koken. Wordt ze gebeld en moet ff weg. Dus wie staat er nu noedels te maken?
Jijquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godver, begint mn moeder met koken. Wordt ze gebeld en moet ff weg. Dus wie staat er nu noedels te maken?
Ik ben niet meer van jou, jij bent niet meer van mij. Je houdt je nu wel groot, maar gaat kapot van de pijn.quote:
Nee hoor 1 tintje lichter kan gewoon met goede verf.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lichter kan alleen met bleek en dat is zo slecht
Ik wilde al zeggen waar is de liefde geblevenquote:
Wat.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van jou, jij bent niet meer van mij. Je houdt je nu wel groot, maar gaat kapot van de pijn.
maar niet meer bij me kunt zijhijjnquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van jou, jij bent niet meer van mij. Je houdt je nu wel groot, maar gaat kapot van de pijn.
Ik heb altijd liefde voor jouquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen waar is de liefde geblevenmaar ik zie al
Met haar zo donker zie je haast geen verschil geloof mij maarquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee hoor 1 tintje lichter kan gewoon met goede verf.
iedereen die doet mee met die leipe mocro flavourquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
maar niet meer bij me kunt zijhijjn
JIJ met je vage kutliedjes, emogift MIJ?quote:
Mijn haar is niet zo donker hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met haar zo donker zie je haast geen verschil geloof mij maar
ik emo gif ook mijn eigen ''vage kutliedjes''.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JIJ met je vage kutliedjes, emogift MIJ?_
Okayquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik emo gif ook mijn eigen ''vage kutliedjes''.
Nouja de enige keer dat ik ooit echt verschil zag met t verven van mijn haar was met bleekquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn haar is niet zo donker hoorligt aan mijn onderbelichte cam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |