Nee, ik denk heel de dag aan jou.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:45 schreef trovey het volgende:
Het is stil hier...iedereen aan het haarmasker.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, ik denk heel de dag aan jou.
Heb je het inmiddels al op je muur geplakt?quote:
Je doet ze in een glaasje dus je ziet er niets van...als je tenminste een gekleurd glas neemt dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
die lelijke dingen? brrrr al kreeg ik er geld bij
nee, ik moet het nog schilderen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je het inmiddels al op je muur geplakt?
Ik heb ze in een kastje staan waar geen echte kaarsjes in kunnen ivm brandgevaar. Je ziet er idd niks van (zolang ze goed branden). Oplader leek me wel handig, gepruts met die batterijen is altijd vervelendquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
die lelijke dingen? brrrr al kreeg ik er geld bij
Die heb ik, ik heb hem alleen al vorig jaar gekocht. Die kan dus niet ontploffen? Ik zie geen barcode. Er staat alleen op: 'model UX8-990105quote:
Geen idee.. zou het navragen bij de Action.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die heb ik, ik heb hem alleen al vorig jaar gekocht. Die kan dus niet ontploffen? Ik zie geen barcode. Er staat alleen op: 'model UX8-990105
Ja, o.a siliconenkit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:04 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze er kit? En zo ja, welke?
Siliconen en acryl wit. Volgens mij ook nog wat andere kleuren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:04 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze er kit? En zo ja, welke?
Mooi.quote:
Silicone gaat het worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Siliconen en acryl wit. Volgens mij ook nog wat andere kleuren.
Ze hebben volgens mij wel een gewone koptelefoon (dus geen in-ear), volgens mij ook met kekke kleurtjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:52 schreef ron1970 het volgende:
Goeiemiddag. kan iemand mij hier vertellen of ze nog koptelefoons bij de action hebben. maar dan met van die roze of paarse oorschelpen dus niet die dopjes die je in je oor stopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |