quote:
haha kijk je daar naar uit?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
en volgende week begint eindelijk mijn collegejaar
Al sinds ik m'n bachelorscriptie heb ingeleverd op 18 juniquote:Op donderdag 20 september 2012 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
haha kijk je daar naar uit?
ik begin 1 oktober weer
haha, dan zul je wel ver komenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Al sinds ik m'n bachelorscriptie heb ingeleverd op 18 juniIk houd van studeren en ben na tijden van vrijheid ook wel echt weer toe aan de structuur en drukke weken die bij studeren horen
![]()
En waarom ben jij al wakker?quote:Op donderdag 20 september 2012 05:31 schreef Yuki het volgende:
Waarom ben ik al een half uur wakker?
Nee, maar meer dan een uur voor de wekker (6:15) wakker is ook best beroerdquote:Op donderdag 20 september 2012 05:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel irritant dan. Had je gewoon uit kunnen slapen?
Inderdaad ik wordt altijd een paar minuten voor dat mijn wekker gaat wakkerquote:Op donderdag 20 september 2012 05:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, maar meer dan een uur voor de wekker (6:15) wakker is ook best beroerd
kwiwi met een pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef kwiwi het volgende:
boos. m´n haar is te kort gekniptgroeit wel weer aan, maar toch
In het rood!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kwiwi met een pittig kort kapsel?
Ik voel me lui![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In het rood!Dit is niet half-langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: http://www.kwiwi.com/myhaircuts/Cuz I'm Mr. Brightside
aahquote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Emotioneel instabiel... Blijkbaar heeft de ruzie met m'n moeder iets losgemaakt, ineens komen alle emoties naar buiten
Dat dus.quote:
Dankje, ja het gaat nu wel weer. We hebben het uitgepraatquote:Op donderdag 20 september 2012 16:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
aahgaat het alweer beter?
Houd moed, als je je werk gewoon goed doet en dat beargumenteerd voor kan leggen hoef je je nergens druk om te makenquote:OT: Voel me goed![]()
Morgen voortgangsgesprek op mijn werk en ik heb er een goed gevoel over![]()
Meestal niet maar dan is het wel goed dus weet niet of dit zo'n goed teken is
Zal vast wel goedkomen jaquote:Op donderdag 20 september 2012 17:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dankje, ja het gaat nu wel weer. We hebben het uitgepraat
[..]
Houd moed, als je je werk gewoon goed doet en dat beargumenteerd voor kan leggen hoef je je nergens druk om te maken
OT: homework... lots and lots of homework
Sterkte!quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:38 schreef fratsman het volgende:
Kut. Zometeen naar het crematorium om afscheid te nemen van m'n nichtje.
Sterktequote:Op vrijdag 21 september 2012 09:38 schreef fratsman het volgende:
Kut. Zometeen naar het crematorium om afscheid te nemen van m'n nichtje.
Er wordt geneukt dit weekend?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef ondeugend het volgende:
Nog even werken en dan een heel fijnweekend tegemoet!
Even wat gas terug nemen danquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:43 schreef Yuki het volgende:
Moe, leeg en alleen.
Drukke week achter de rug, zorgen om m'n oma en de lat te hoog aan het leggen voor mezelf.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:43 schreef Yuki het volgende:
Moe, leeg en alleen.
Drukke week achter de rug, zorgen om m'n oma en de lat te hoog aan het leggen voor mezelf.
En jij maar onzeker zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Voortgangsgesprek ging super![]()
Ze noemden me een natuurtalenten een pareltje
![]()
Maar ben er heel blij mee, nu niet meer zo onzeker zijn hopelijk...
En weekend
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En jij maar onzeker zijn
Ot: voeten doen pijn van het lopen. Maar verder wel goed!
Hm dat draaide snel om..gaat het wel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik maak alles kapot echt geweldig
Hopelijk is alles ok. Veel sterkte.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:58 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Hm dat draaide snel om..gaat het wel?
Ot: verward, wachten tot dinsdag zodat ik eindelijk weet wat er aan de hand is met mij. Duurt zooo lang..
Dat hoop ik ook, elk mogelijk infectie/ziekte is langsgekomen maar mijn dokter komt er niet uit. Dinsdag heb ik mijn afspraak en daar wordt ook bepaald of ik naar het ziekenhuis moet voor onderzoek. Maar...dankjewel!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:59 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hopelijk is alles ok. Veel sterkte.
Mja idd, ja het gaat wel weer eigenlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:58 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Hm dat draaide snel om..gaat het wel?
Ot: verward, wachten tot dinsdag zodat ik eindelijk weet wat er aan de hand is met mij. Duurt zooo lang..
Dat is apartquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Lui en zin om te sporten en verveeld en niet wakker.
Mehehe, ik ken het!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Lui en zin om te sporten en verveeld en niet wakker.
Nou, gefeliciteerd dan maar hèquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:25 schreef Fredo55 het volgende:
Nog niet echt het idee dat ik vandaag jarig ben ofzo, zal nog moeten komen.
You lucky bastard!quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Deze baas heeft tickets voor Qlimax 2012! Ik voel me daarom goed
haha hoezo lucky? Gewoon om 5 voor 1 pauze nemen en F5'en als een malle en hopen dat je er op tijd door komtquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
You lucky bastard!
OT: Hoopvol.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Wakker geworden naast een hele leuke man vanochtend.. goed dus
Slaap lekker vannacht.quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdommezojuist Slenderman gespeeld, niet chill!
Sterktequote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef Toekito het volgende:
Net gehoord dat een zeer gewaardeerde collega vanmorgen verongelukt is
Aanzoek?quote:Op maandag 24 september 2012 00:18 schreef Kimberliedje het volgende:
In dilemma. Zojuist een vraag voorgelegd gekregen waar ik graag ja op zou zeggen. Maar ik weet niet of ik dat wel durf..
Altijd doen. De leukste dingen zijn vaak een beetje eng. Daarom zijn ze ook zo leuk. Van nee zeggen krijg je spijt.quote:Op maandag 24 september 2012 00:18 schreef Kimberliedje het volgende:
In dilemma. Zojuist een vraag voorgelegd gekregen waar ik graag ja op zou zeggen. Maar ik weet niet of ik dat wel durf..
quote:Op maandag 24 september 2012 06:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Alhoewel wat moe voel ik mij toch echt geweldig
Waar ben jij?quote:Op maandag 24 september 2012 07:30 schreef Dven het volgende:
Vrije dag, zo lekker zonnen en zwemmen aan het strand
Ik woon momenteel in Bulgarijequote:Op maandag 24 september 2012 07:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waar ben jij?
Hier is het koud en nat, heul geen weer voor het strand
quote:Op maandag 24 september 2012 09:29 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Teleurgesteld en nog steeds niet weten wat er aan de hand is met mij..lig al de hele ochtend te huilen, zo maar slapen..
bang dat ik oa geestelijk niet 100 ben en nog meer dingenquote:
wiewat hoezoquote:Op maandag 24 september 2012 13:35 schreef Beach het volgende:
[..]
bang dat ik oa geestelijk niet 100 ben en nog meer dingen
Beetje jammer dat mensen dat woordje overal aan toe moeten voegen..quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Woedend, kankerhuisbaas die ineens 240,- wil incasseren en de huur met 20,- p/m wil verhogen, terwijl de redenering voor deze maatregel zo krom als de tering is
Dit gaat een staartje krijgen.
Beetje jammer dat mijn geldgeile huisbaas mij en mn huisgenoten from out of the blue 240euro afhandig wil maken en de huur ineens wil verhogen. Er zijn verdomme leukere dingen om te horen als je krap bij kas zit.quote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mensen dat woordje overal aan toe moeten voegen..![]()
Maarre.. hier wel ok.Net weer getatoeëerd, en dat geeft elke keer weer een leuke rush
Door in, een goed lopende relatie, juist de dingen te gaan doen die hij niet fijn vind voor zelfbescherming. Omdat het allemaal te "mooi" is om waar te zijn en omdat ik "houden van" gevoels krijg.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 03:00 schreef minthy het volgende:
Slapeloos en jankerig. Jammer, het leek zo goed te gaan de laatste maanden
+1quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:05 schreef Metalfrost het volgende:
brak, moe, verkouden, keelpijn, hoesten, alles kan beter. Wil niet op bed vanwege huismijtallergie
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:58 schreef Miesjel het volgende:
Het is echt klap op klap op klap. Vrijdag de tweede begrafenis in twee weken. Vriendin van een vriend leek goed te herstellen na een operatie aan een tumor in haar hoofd, maar ze geven nu aan dat ze waarschijnlijk nog maar een jaar te leven heeft. Zwager heeft leverkanker, ongeneselijk dus afwachten hoe lang nog. En zaterdag eindelijk het meisje gezoend waar ik al heel lang verliefd op ben, de dag erna begon ze te twijfelen.. maandag mailtje met "ik ben niet verliefd op je" graag even afstand houden en daarna verder kijken.
De hele vriendengroep begint nu wat te wankelen, maar bij ieder bericht rechten we onze schouders en gaan daar staan waar hulp nodig is. Maar het wordt wel steeds zwaarder, ik voel me steeds holler, dunner worden.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef Toekito het volgende:
Dag 2 van 7 gehad @work.
Heel heftig omdat het tevens de dag was dat we afscheid van een zeer dierbare collega namen. Zijn lichaam is op weg naar Turkije om daar begraven te worden.
Yukiquote:
Ahh knuffel?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer een dag in de kou zitten...
Ja, graag, beetje warmte is welkomquote:Op woensdag 26 september 2012 11:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ahh knuffel?![]()
OT: Goed, zoals meestal
Nee een beginnende verkoudheid is het zeker niet. Heb absoluut geen last van een verstopte neus of last van mijn longen. Het zit em echt puur in mijn keel. Het straalt ook naar mijn oren uit en mijn klieren zijn erg opgezet.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Volgens mij een beginnende verkoudheid. Hoort bij de herfst
Ik reageerde op de TTquote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee een beginnende verkoudheid is het zeker niet. Heb absoluut geen last van een verstopte neus of last van mijn longen. Het zit em echt puur in mijn keel. Het straalt ook naar mijn oren uit en mijn klieren zijn erg opgezet.
Huisarts bevestigde al dat het een virusinfectie was. Ik hoefde niet eens langs te komen, want dit is iets wat ik gewoon moet uitzieken.
Ohh mijn excusesquote:
Wat gaaf!!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Superblij en geshockeerd tegelijk... Ben gevraagd of ik dit jaar al wat colleges wil geven![]()
Was hij op vakantie?quote:
Wat tof, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Superblij en geshockeerd tegelijk... Ben gevraagd of ik dit jaar al wat colleges wil geven![]()
Het heeft geholpen, de verwarming doet het weerquote:Op woensdag 26 september 2012 11:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ahh knuffel?![]()
OT: Goed, zoals meestal
Nee ontslagen in de reorganisatie maar er is hem een andere functie aangeboden die hij vandaag heeft geaccepteerd.quote:
Haha fijn! Dan maar vaker doenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het heeft geholpen, de verwarming doet het weer![]()
Ik kom eraan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef Snowbells het volgende:
Koud, wil een knuffel.
Moe dus nu maar slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |