quote:
haha kijk je daar naar uit?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
en volgende week begint eindelijk mijn collegejaar
Al sinds ik m'n bachelorscriptie heb ingeleverd op 18 juniquote:Op donderdag 20 september 2012 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
haha kijk je daar naar uit?
ik begin 1 oktober weer
haha, dan zul je wel ver komenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Al sinds ik m'n bachelorscriptie heb ingeleverd op 18 juniIk houd van studeren en ben na tijden van vrijheid ook wel echt weer toe aan de structuur en drukke weken die bij studeren horen
![]()
En waarom ben jij al wakker?quote:Op donderdag 20 september 2012 05:31 schreef Yuki het volgende:
Waarom ben ik al een half uur wakker?
Nee, maar meer dan een uur voor de wekker (6:15) wakker is ook best beroerdquote:Op donderdag 20 september 2012 05:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel irritant dan. Had je gewoon uit kunnen slapen?
Inderdaad ik wordt altijd een paar minuten voor dat mijn wekker gaat wakkerquote:Op donderdag 20 september 2012 05:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, maar meer dan een uur voor de wekker (6:15) wakker is ook best beroerd
kwiwi met een pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef kwiwi het volgende:
boos. m´n haar is te kort gekniptgroeit wel weer aan, maar toch
In het rood!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kwiwi met een pittig kort kapsel?
Ik voel me lui![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In het rood!Dit is niet half-langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: http://www.kwiwi.com/myhaircuts/Cuz I'm Mr. Brightside
aahquote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Emotioneel instabiel... Blijkbaar heeft de ruzie met m'n moeder iets losgemaakt, ineens komen alle emoties naar buiten
Dat dus.quote:
Dankje, ja het gaat nu wel weer. We hebben het uitgepraatquote:Op donderdag 20 september 2012 16:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
aahgaat het alweer beter?
Houd moed, als je je werk gewoon goed doet en dat beargumenteerd voor kan leggen hoef je je nergens druk om te makenquote:OT: Voel me goed![]()
Morgen voortgangsgesprek op mijn werk en ik heb er een goed gevoel over![]()
Meestal niet maar dan is het wel goed dus weet niet of dit zo'n goed teken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |